וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם מהאוסקר: השמלות המהממות שתלבשו השנה

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

12.3.2018 / 7:57

טקס האוסקר הנוצץ סיפק לנו הרבה השראה, ואין ספק שאם יודעים מה לחפש - אפשר למצוא אינסוף אופציות וטרנדים שכל אחת יכולה לאמץ. אספנו כמה מהשמלות שהכי הלהיבו אותנו על השטיח האדום, ומצאנו פריטים דומים ברשתות האופנה

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר/GettyImages

טקס האוסקר הוא יום חג לפאשניסטות וחובבות אופנה. נכון שהשמלות על השטיח האדום רחוקות ממה שאנחנו לובשות ביום יום ואפילו באירועים, אבל אחרי שאנחנו מסיימות להתלהב או לבקר את השמלות והכוכבות, בהחלט אפשר לנסות ולהבין את הטרנדים שהולכים ללוות אותנו בשנה הקרובה.

בין אם זו חותמת האיכות לוינטז' יפהפה, כשהשחקנית ריטה מורנו לבשה שמלה שלבשה לאותו הטקס בשנת 1962, צבעים שמקבעים את מעמדם לקראת הקיץ ואפילו האיפור הנועז והמרענן שהציגו כמה שחקניות, אין ספק שאם יודעים מה לחפש - אפשר למצוא אינסוף השראות וטרנדים שכל אחת יכולה לאמץ. אנחנו אספנו כמה מהטרנדים שהכי הלהיבו אותנו ואפילו מצאנו בשבילך פריטים דומים ברשתות האופנה.

תמונת אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
מהקולקציה של זארה ומנגו/מערכת וואלה! NEWS

הרבה בד: אחד החידושים שראינו על השטיח האדום הוא שמלות ערב עמוסות בד, כאלו שעוטפות את הגוף ונשפכות בעדינות וברכות, שינוי מרענן מהשמלות הקלאסיות והקשיחות שהתרגלנו לראות. שחקניות כמו זאנדיה ואמילי בלאנט הגיעו בשמלות שיפון רכות שנותנות תחושה נשית ומלאכית, טרנד שאת בהחלט יכולה לאמץ וכזה שמתאים במיוחד לטמפרטורות הלוהטות בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תמונת אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
מנגו, קסטרו 199/מערכת וואלה! NEWS

זוהר, נוצץ ומוזהב: השטיח האדום זהר ונצץ עם שמלות בצבעי זהב וכסף והמון פייטים, נוצצים ואפליקציות מוזהבות. גל גדות במוגלר, ג'ניפר לורנס בדיור וסנדרה בולוק בלואי ויטון הן רק חלק מהכוכבות שהביאו דרמה זוהרת לשטיח האדום. אין ספק שהפייטים הולכים לתפוס חלק נכבד מהארון שלנו בשנה הקרובה וזה בדיוק הזמן לחשוב על שמלה נוצצת לאירוע הבא שלך.

אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
רנואר 329.90, גולף, טוונטיפורסבן 169.90/מערכת וואלה! NEWS

לבן: נכון, אין חידוש גדול במיוחד בחיבור בין הקיץ לצבע הלבן, אבל השטיח האדום הוצף נשים שחגגו את הצבע. ג'יין פונדה הקלאסית, מרגו רובי, לורה דרן ורבות אחרות הוכיחו שהלבן כאן כדי להישאר. זה הזמן להתחדש בשמלה לבנה שתיתן לך תחושת קיץ סקסית ונינוחה, בין אם זה ליום יום או לאירוע הבא שלך.

אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
מייבלין 45, השפתון של גל גדות – רבלון 69.90, פלטת צלליות ג'ייד 79.90/מערכת וואלה! NEWS

איפור: אחרי כמה עונות של איפור מאט בגווני ניוד ומראה כללי טבעי ועדין נראה שהשחקניות החליטו שהגיע הזמן למשהו חדש. ג'ניפר לורנס, זאנדיה וגל גדות הן רק חלק מהכוכבות שהציגו איפור מעושן, כהה ודרמטי. בהחלט לוק שאת יכולה לאמץ לקראת האירוע הבא שלך.

אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
קרולינה למקה, אירוקה 2 זוגות ב-300 שקלים/מערכת וואלה! NEWS

האקססורי הלוהט: משקפי ראיה חתוליים: זה התחיל באופרה וינפרי עם נאום בלתי נשכח בטקס הגרמי כשהיא מרכיבה משקפי ראיה חתוליים עם מסגרת עבה והמשיך עם אחת הכוכבות הכי לוהטות בהוליווד: לופיטה ניאנגו עלתה לבמת הטקס והגישה פרס כשהיא מרכיבה משקפיים חתוליים סקסיים במיוחד שהוסיפו טאץ' מגניב לשמלה המוזהבת שלה. אם את אוהבת את הסגנון אבל לא מרכיבה משקפי ראיה שלבי בין שני הטרנדים הגדולים בתחום האופטיקה לעונה הקרובה וחפשי משקפי שמש עם עדשות בהירות במיוחד ומסגרת חתולית.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

אילוסטרציה לעזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
אופטיקנה, סטרדיווריוס 59.90/מערכת וואלה! NEWS
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully