וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד שאני סוף סוף מעלה משהו למסלול, בא לי שזה יהיה בתצורה הכי מדויקת"

11.3.2018 / 8:50

לראשונה מאז שהקימה את המותג הנושא את שמה, תציג היום לארה רוסנובסקי בשבוע האופנה התל אביבי. אך מי שמתחילת דרכה מצלמת את דגמיה גם על נשים אמיתיות, פחות תזרום עם הקונספט של האירוע בתצוגה שלה. "אותי יותר מטריד ענף האופנה המקומי שנכחד, זה נושא לא פחות חשוב"

קולקציית קיץ 2018 של לארה רוסנובסקי. רון קדמי,
לבן עם נגיעות אדומות. לוק מהמם מקולקציית הקיץ החדשה שיוצג היום בתצוגה/רון קדמי

לראשונה מאז שהקימה את המותג הנושא את שמה, תציג היום לארה רוסנובסקי את קולקציית הקיץ החדשה שלה על מסלול עם דוגמניות במסגרת שבוע האופנה התל אביבי. חמש שנים אחרי שפרצה לתודעה המקומית עם הגלביות הרוקיסטיות-אתניות שהפכו לסימן ההיכר שלה, רוסנובסקי משלימה את המהפך "מהגלאם למקצועי" לדבריה, ופועלת במרץ על כיבוש השוק הבינלאומי.

כחלק מההתכווננות בנושא היא פינתה את הסטודיו הבוהמי שהחזיקה בפאתי שוק הפשפשים ביפו לטובת חלל פרודוקטיבי יותר על גבול חולון בבית טפר, בין שועלים ותיקים כמו רונן חן, יעל אורגד ואלמביקה. עוד צעד לקראת הזנקת הייצוא היה להפסיק להשתמש באופן חלקי בפרינטים קנויים ולעצב את כל ההדפסים בעצמה. "זהו, הפסקתי לעבוד עם בדים מוכנים. זה סיוט, כי אפשר לראות אותם ברשתות ואצל מעצבות אחרות. אני מעצבת שמזוהה עם פרינטים, זה קרה לי כמה פעמים ולא עוד", היא מצהירה.

קולקציית קיץ 2018 של לארה רוסנובסקי. רון קדמי,
קיץ 2018 עם שילובי דפוסים יפנים/רון קדמי

מי שמתחילת דרכה מצלמת את דגמיה גם על נשים אמיתיות ולא רק על דוגמניות קולביות, דווקא פחות תזרום עם הקונספט הזה היום בתצוגה שבמתחם התחנה התל אביבי: "עד שאני סוף סוף מעלה משהו למסלול, בא לי שזה יהיה בתצורה הכי מדויקת", היא מנסה לנמק גם לעצמה את הבחירה להשתמש בדוגמניות סטנדרטיות דווקא עכשיו. "אותי יותר מטריד ענף האופנה בארץ שנכחד כי אין תמיכה מהמדינה, אין תקציבים, אין שום עזרה. זה נושא שלצד ההעצמה הנשית הוא לא פחות חשוב, ואני רוצה לדבר עליו דווקא".

עוד באותו נושא

דוגמניות מלאות, נמוכות ומבוגרות: מה מחכה לכם בשבוע האופנה של תל אביב?

לכתבה המלאה
קולקציית קיץ 2018 של לארה רוסנובסקי. רון קדמי,
קלאצ'ים עם פפיוני הענק שהולכים להיות להיט אינסטגרמי/רון קדמי

יממה לפני התצוגה, שתתקיים בשיתוף עם חברת התכשיטים מגנוליה, הטירוף בסטודיו החדש שלה חוגג. האוסף כמעט מוכן והוא כולל שילובי דפוסים יפנים בצבעוניות מהפנטת של ירוק מנטה, אדום וכתום אפרסקי לצד טוטאל-לוקים בשחור ולבן עם נגיעות אדומות והבלחות של טולים, פאייטים ורקמות. גזרת הנעליים עדיין לא פתורה, אבל נראה שהקלאצ'ים המטאליים עם פפיוני הענק הולכים להיות להיט אינסטגרמי בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully