וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דבר כזה יותר מדי בלינג? שבוע האופנה בתל אביב נפתח בערב גאלה מנצנץ

11.3.2018 / 7:30

שבוע האופנה בסימן גיוון מודל היופי נפתח אמש באירוע עם דרס-קוד מוקפד של כסף וזהב. תצוגת האופנה שהרים מותג התכשיטים פנדורה הציגה דגמים מנצנצים של המעצבים המקומיים על נשים מכל הגילאים והמידות, ביניהן נועה קירל, אופירה אסייג, חן אמסלם, מלי לוי ולינור אברג'יל

ימים ספורים אחרי סיומו של שבוע האופנה בפריז, שחתם את סבב התצוגות בבירות האופנה בעולם, נפתח אמש (מוצ"ש) שבוע האופנה בתל אביב, השישי במספרו, בערב גאלה חגיגי ונוצץ בחסות מותג התכשיטים פנדורה שהציג קולקציה חדשה. בהתאם לאווירה הגלאמית שהיתה באירוע, שנערך במתחם התחנה בתל אביב, הוכתב למוזמנים קוד לבוש על טהרת הצבעים המטאליים. האורחים הקשובים הגיעו לבושים בשמלות ערב ובאאוטפיטים בגווני כסף או זהב בשילוב פאייטים ונצנצים.

האירוע התקיים בנוכחות אנשי תעשיית האופנה, דוגמנים, דוגמניות, מעצבים, בלוגרים, בלוגריות, סלבס, עיתונאים מקומיים ונציגי עיתונות מ-11 מדינות. כמו כן, בין הנוכחים באירוע היו גם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וחברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון.

גלית גוטמן, אם כל הדוגמניות, הנחתה את הערב. את שלב הנאומים נעל מפיק האירוע מוטי רייף, שנשא דברים שריגשו את הקהל כשהתייחס לאג'נדה שמובילה את השנה את שבוע האופנה בתל אביב - שינוי אידיאל היופי. "יש מקום לכולן, כל אישה היא אידיאל היופי", אמר והוסיף: "צריך להפסיק לבחור בדוגמניות בנות 17 כשרוב הקהל הוא נשים מבוגרות יותר, ואי אפשר שהדוגמניות יהיו במידה 32 כשרוב הלקוחות במידות רחבות יותר". וכמובן, גם רייף עצמו לא יכול היה שלא להזכיר את המגמה המובילה בעולם, שמקבלת התייחסות בכל אירוע אופנתי ותרבותי גדול - MeToo. "זו יריית הפתיחה להעצמה נשית ושוויון. נשים הן חזקות יותר ומוצלחות יותר", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אחרי המינגלינג והנאומים החלה תצוגת האופנה. על המסלול צעדו 30 נשים ישראליות מובילות בכל הגילאים - שחקניות, זמרות, אמניות ודוגמניות, שלבשו שמלות שעיצבו 26 מעצבי אופנה מקומיים במיוחד עבור האירוע. כמו כן, ענדו הדוגמניות את התכשיטים של קולקציית PANDORA SHINE החדשה, ששואבת השראה מהטבע ובעיקר מדבורים, דבש וקרני השמש.

רגע לפני שיצאו הדוגמניות והחלו לצעוד על המסלול, הוקרן סרטון שבו כיכבו אושיות מוכרות וסיפרו על תחושת זרות, חוסר אמון ועלבונות שזכו להן במהלך השנים. בין היתר היו בסרטון טהוניה רובל, נועם פרוסט, ריי שגב, נועה קירל ובל אגם.

הסרטון הסתיים והתצוגה התחילה. הראשונה לצעוד היתה נועה קירל, לבושה בדגם כסוף מנצנץ עם שרוולים מעוטרי פרנזים בעיצובו של אלון ליבנה. בלטו במיוחד דנה פרידר בשמלה כסופה בעיצוב גליה להב ומלי לוי שנראתה לא פחות ממהפנטת בשמלה זהובה בעיצוב עידן לרוס. עוד צעדו על המסלול: חן אמסלם שלבשה שמלה של גדי אלימלך, קורין גדעון שלבשה אביתר מייאור, אופירה אסייג שלבשה גדעון אוברזון, ציפי רפאלי שלבשה מאיה נגרי, סתיו סטרשקו שלבשה ויוי בלאיש, מאיה ורטהיימר שלבשה מאור צבר, מגי אזרזר שלבשה חנן צוקרמן, ריי שגב שלבשה דרור קונטנטו, רונית יודקביץ' שלבשה רזיאלה, אשלי וקסמן בקשי (בהריון מתקדם) שלבשה נטע אפרתי, ומלכת היופי לשעבר לינור אברג'יל שלבשה דגם בעיצובה. האישי בזאת נפתחו אירועי שבוע האופנה שיימשך שלושה ימים ויכלול תצוגות של מיטב המעצבים המקומיים שיציגו את הקולקציות החדשות שלהן, שהוכנו במיוחד עבור האיוונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully