וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: זו האישה עם השפתיים המושלמות בעולם

11.3.2018 / 23:55

מעל לאלף נשאלים, חלקם מנתחים פלסטיים בכירים, עזרו למצוא מהו היחס המושלם בין עובי השפה העליונה לתחתונה שהופך אותן לאטרקטיביות ביותר בעיני המין השני - ויש גם כוכבת הוליוודית אהובה שניחנה בהן

עריכה אמיר קוטיגרו

בסרטון - ככה השתנתה סקרלט ג'והנסון, האישה עם השפתיים המושלמות ביותר בעולם

מחקר מדעי מצא שהשפתיים המושלמות בעולם שייכות לשחקנית ולדוגמנית סקרלט ג'והנסון. חוקרים ערכו מחקר רחב בנושא והסיקו שנשים בעלות יחס של 1:1 בין עובי השפה העליונה שלהן לתחתונה ניחנות בשפתיים האטרקטיביות ביותר בעיני המין השני. לג'והנסון, לא במפתיע, יש את היחס המושלם הזה.

ג'והנסון היא לא הכוכבת היחידה שקיבלה את מתנת האל. גם לדוגמנית הבריטית, רוזי הנטינגטון-ויטלי, ישנו יחס דומה בין השפה העליונה לתחתונה ועל כן גם היא זוכה בתואר המפוקפק.

השפתיים של סקרלט ג'והנסון. GettyImages
השפתיים המושלמות בעולם הן של השחקנית סקרלט ג'והנסון/GettyImages

עוד בנושא:

השפתיים של סקרלט ג'והנסון

גיף סקרלט ג'והנסון. Giphy
גיף סקרלט ג'והנסון/Giphy

ואלה של רוזי הנטינגטון-ויטלי

גיף רוזי הנטינגטון-ויטלי. Giphy
גיף רוזי הנטינגטון-ויטלי/Giphy

לעומתן, לכוכבת הארי פוטר לשעבר, אמה ווטסון, יש שפה עליונה צרה מעט מהתחתונה - ולכן היא תאלץ להסתפק רק ביתר המאפיינים הפיזיים המושלמים שלה.

גיף אמה ווטסון. Giphy
גיף אמה ווטסון/Giphy

הממצאים מגיעים ממחקר שנערך בקרב 560 מנתחים פלסטיים ומספר זהה של אנשים מהציבור מתוך 35 מדינות. הם התבקשו להביט בתמונות ולבחור את אלו עם השפתיים הכי אטרקטיביות בעיניהם. מנהל המחקר, ד"ר פול היידקרוגר ממינכן, שביצע בעבר מחקר דומה על גודל ישבנים, סיכם את מחקרו בכתב העת Cranio-Maxillo-Facial Surgery: "יחס של 1:1 בשפתיים הוא האטרקטיבי ביותר אצל נשים".

גיף סקרלט ג'והנסון. Giphy
ככה נראית שלמות?/Giphy

נשים בעלות שפה תחתונה "מלאה" יותר מהעליונה יאלצו להסתפק במקום השני. ד"ר היידקרוגר הודה: "המחקר שלנו מייצג מגמות עכשוויות באסתטיקה ועשוי להיות נתון לשינויים, בדומה לאופנה". המנתח הקוסמטי ג'רארד לאמב חידד את הדברים: "השפתיים הן איבר מאוד חשוב בגוף שלנו. הן אטרקטיביות ומעוררות תאווה. אנחנו רגילים להתמקד בחלק הזה של הפנים כי הוא חשוב לנו עבור התקשורת". עם זאת, הוא טוען שניתוחים פלסטיים גרועים יוצרים "דימויי גוף מעוותים במיוחד". הוא אמר: "צאו לסיבוב ברחוב ותראו כמה אסונות מהלכים יש שם, כאלה עם פנים נפוחות וחסרות פרופורציה. אין צורך להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully