וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה של תל אביב: יום התצוגות הראשון

11.3.2018 / 17:28

אלון ליבנה הציג אווירת סאדו אפלולית וטשטוש מגדרי, לארה רוסנובסקי לקחה אותנו לריזורט קיצי נוטף סטייל, המותג הבועט הולילנד סיביליאנס יצר אופנת רחוב קולית בהשראת ים המלח, שנקר הרים אתנחתא אקספרימנטלית שופעת יצירתיות ודרור קונטנטו הביא את מירי רגב לפרונט רואו

יום התצוגות הראשון של שבוע האופנה התל אביבי נפתח בזו של אלון ליבנה, אחד השמות החמים בסדרת ההצלחות הישראליות בגזרה הבינלאומית. על המסלול שלטו אווירת סאדו וטשטוש מגדרי שהיווה את הפרשנות של ליבנה לשינוי אידאל היופי הנשי, בחסות מלך ההשראות דייוויד בואי ותרבות הרוק-פופ של שנות התשעים. טקסטורות עור, פלסטיק ו-ויניל מבריק בצבעוניות של שחור ולבן לצד כתום גזר, צהוב, אדום וטורקיז קיבלו טיפולי קאט-אאוט עם טבעות כסופות שהמשיכו לתכשיטי פירסינג. להשלמת השואו האפלולי והמראה הקולבי, הדוגמנים והדוגמניות נעלו עקבים מטורפים ומגפי ירך שהגיעו עד לגובה האגן.

מאחורי הקלעים בתצוגה של אלון ליבנה בשבוע האופנה תל אביב 2018. רותם לבל,
הפרשנות של ליבנה לשינוי אידאל היופי הנשי/רותם לבל
מאחורי הקלעים בתצוגה של אלון ליבנה בשבוע האופנה תל אביב 2018. רותם לבל,
בחסות מלך ההשראות דייוויד בואי ותרבות הרוק-פופ של שנות התשעים/רותם לבל
מאחורי הקלעים בתצוגה של אלון ליבנה בשבוע האופנה תל אביב 2018. רותם לבל,
טיפולי קאט-אאוט עם טבעות כסופות שהמשיכו לתכשיטי פירסינג/רותם לבל

את מנת ה"מה אני אלבש בקיץ?" סיפקה התצוגה של לארה רוסנובסקי, שהעלתה את סף הריגוש של הנוכחות בקהל לשיאים מפתיעים. שאלת היופי הנשי קיבלה פה תשובה חד משמעית אבל לא מכיוון המציגות על המסלול אלא מהקליעה המדויקת לטעם מגוון החוצה גילאים, צבעים ומשקלים. "אם הייתי אישה זה מה שהייתי לובשת", סיכם עלם החמודות שישב לידי. הריפרור העדין של רוסנובסקי בין גזרות נינוחות בדמות בגדי לאונג' כמו פיג'מות, גלביות וחלוקים לבין גלאם מנצנץ ודפוסים מהפנטים הזכיר שוב מדוע היא כה אהובה על הקהל המקומי. את הדגמים ליוו תכשיטי המותג מגנוליה שעוצבו במיוחד עבור התצוגה בהשראה יפנית בהתאם לרוח הקולקציה.

קולקציית קיץ 2018 של לארה רוסנובסקי. רון קדמי,
בגדי לאונג' כמו פיג'מות, גלביות וחלוקים/רון קדמי
קולקציית קיץ 2018 של לארה רוסנובסקי. רון קדמי,
קליעה מדויקת לטעם מגוון החוצה גילאים, צבעים ומשקלים/רון קדמי

בתצוגה השלישית של היום הראשון לקח ברצינות הלייבל הבועט "הולילנד סיביליאנס" את אג'נדת אידאל היופי שמלווה את שבוע האופנה. ראשון עלה למסלול סבא חביב בווייב היפסטר-שאנטי בחליפת גלביה לבנה שעליה מוטבעים צילומים ממדבר הבולענים שסובב את ים המלח. אחריו עלתה אלינור שחר, שבימים רגילים מתפקדת על תקן אחת מסוכנות הדוגמניות העסוקות בישראל, בשמלת חולצת כפתורים שחורה באורך מקסי. הכאוס שסובב את המקום הנמוך בעולם עומד במרכז הסיפור שטוו ענת משולם ודור חן, בעלי המותג. את השברים שבאדמת המדבר תירגמו השניים לדפוסי קומופלאז' ולצבעי חול שהשתלבו בגזרות סטריט קלאסיות עם נגיעות צבע באדום, טורקיז וחאקי. לצד השימוש המתבקש בחומרים טבעיים כמו פשתן וכותנה, שולבו טקסטורות מעולם הספורט והטיולים שגישרו בין האווירה המדברית לסגנון האורבני.

תצוגת הסטודנטים משנקר היוותה כצפוי אתנחתא אקספרימנטלית שופעת אופנה, אוונגרד ויצירתיות. זו השנה השלישית בה מותג הספורט ניו באלאנס פורש חסות על הכישרונות הצעירים מהמחלקה לעיצוב אופנה, והפעם גם בשיתוף המחלקה לעיצוב תכשיטים לתצוגה אוסף משקפיים מטריף. על המסלול הובאו לידי ביטוי מיטב הדגמים ממגוון הדיסציפלינות הנלמדות במחלקה מכל קשת הקורסים ביניהם רימייק, יוצא מן הכלל, מחויטות, סריגים, ג'ינס וחולצה לבנה. תחת הכותרת "THIS IS US" צעדו באומץ גם מרצים, בוגרים וסטודנטים לצד דוגמנים מהשורה, ויחד הם יצרו את נוסחת הקסם של המארג הפלורליסטי המזוהה עם בית הספר.

מעצב שמלות הכלה והערב, דרור קונטנטו, שמוכר בתור "המעצב של מירי רגב" בשל השמלה השחורה שעיצב עבורה לפסטיבל קאן לפני שנתיים, הרים תצוגה על טהרת השחור, השקוף והנוצץ ולא הזניח את הקונספט של שינוי אידיאל היופי. בין האורחות שישבו בשורה הראשונה בתצוגה הייתה גם הלקוחה הנאמנה, שרת התרבות והספורט, ובין הדוגמניות שצעדו על המסלול היו ריי שגב, ארבל קינן ונועם פרוסט, שגם זכתה לסגור את התצוגה. צבעוניות אמנם לא נרשמה פרט לתכשיטי פרחים וצללית בצבע ירוק זוהר שהונחה על עפעפי הדוגמניות, אך מה שכן ניתן היה לראות זה דגמים מבדים נשפכים ושקופים, עם מחשופים עמוקים ועיטורי אבנים, שתואמים מאוד את טביעת ידו של המעצב (גל סלונימסקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully