וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה להיות בת של סופרמודל? בתה של כריסטי ברינקלי מודה - "שנאתי את עצמי"

19.3.2018 / 6:29

סיילור ברינקלי-קוק קיבלה הכל מאמא שלה, דוגמנית-העל האמריקאית בת ה-64. אבל כעת, בגיל 19, היא מודה שסבלה במשך כל חייה מההשוואה המתבקשת ומחוסר ביטחון ותיעוב עצמי. "הייתה לי שנאה עמוקה למראה שלי, וככל שהתבגרתי זה רק הלך ונהיה גרוע יותר"

סיילור ברינקלי קוק כריסטי ברינקלי. GettyImages
זכתה בכל הקופה? ממש לא בטוח. סיילור וכריסטי ברינקלי/GettyImages

להיות בת של דוגמנית-על זה לא דבר פשוט. החיים בצל אמא מצליחה עלולים להותיר לא מעט צלקות, שנים של ניסיון נואש לחקות אותה, חיי תהילה שנכפים עלייך בעל כורחך והשוואה בלתי פוסקת של הסביבה, התעשייה והעיתונות לאשה שילדה אותך. והרי ידוע שאף אחת לא רוצה להיות כמו אמא שלה.

סיילור ברינקלי קוק קיבלה הכל מאמא שלה, דוגמנית-העל האמריקאית בת ה-64 כריסטי ברינקלי. לשתיהן שיער בלונדיני, אותן עיניים כחולות ואותו חיוך מתוק. אנשים יכולים לחשוב שסיילור בת ה-19 זכתה בכל הקופה, אבל בריאיון גדול ראשון שהיא מעניקה לתקשורת היא מודה שהחיים שלה לא היו קלים בגלל הזוהר וההצלחה האסטרונומית של אמא שלה, שהובילו אותה לתחושות קשות של תיעוב עצמי.

סיילור ברינקלי קוק. GettyImages
"אני אפילו לא בת 20, אני רק מנסה לחיות את חיי"/GettyImages

"מעולם לא חשבתי שאני צריכה להיות כמוה", מספרת סיילור, "לאימא שלי יש 50 שנות קריירה. אני אפילו לא בת 20, אני רק מנסה לחיות את חיי. אני רוצה שאנשים יבינו שיש לי עניינים משלי בחיי".

סיילור לומדת כיום צילום, פוליטיקה וניהול בבית הספר לעיצוב פרסונס שבניו יורק. היא הבת הצעירה של ברינקלי מבין שלושה ילדים. אביה הוא בעלה הרביעי של ברינקלי, פיטר קוק. הוריה התגרשו ב-2008 אחרי 12 שנות נישואים. לסיילור יש אחות גדולה, הזמרת אלכסה בת ה-32, בתה של ברינקלי מנישואיה לבילי ג'ואל, ואח בשם ג'ק בן 22, מנישואי אמה ליזם הנדל"ן ריצ'רד טאובמן.

עוד באותו נושא

כריסטי ברינקלי חושפת: כך טראמפ ניסה לפתות אותי באופן לא הולם כשהיה נשוי

לכתבה המלאה
"לא הייתי הולכת למסיבות בריכה בגלל הבטן שלי, לא הייתי הולכת לארוחות ערב בבתים של חברים כי לא רציתי לאכול"

בריאיון מספרת סיילור כי מקור הקושי שלה בחיים נעוץ בעובדה שהיא הייתה ילדה שמנמנה וכי הסביבה שלה השוותה אותה באופן בלתי פוסק לאמה. "התמודדתי עם דימוי גוף בעייתי וחוסר ביטחון כל חיי. כולם רואים את הפגמים של עצמם כשהם מסתכלים במראה, ואני הייתי ילדה שמנמנה. הקניטו אותי והתעמרו בי. חברים שלי היו רזים, לא משנה מה הם אכלו, ואני לא. שנאתי את הבטן שלי", היא אומרת.

"זה הוריד אותי למטה, וככל שהתבגרתי זה רק הלך ונהיה גרוע יותר. הייתה לי שנאה עמוקה למראה שלי. לא הייתי הולכת למסיבות בריכה בגלל הבטן שלי, לא הייתי הולכת לארוחות ערב בבתים של חברים כי לא רציתי לאכול. הכל היה קשור למראה שלי". הסיבה שסיילור בחרה להתראיין בנושא הזה עכשיו, כך היא מסבירה, קשורה לכוח העולה של הרשתות החברתיות, "שם הביקורת על כל פגם קטן בלתי פוסקת".

למרות הטענות של סיילור לדימוי גוף בעייתי, היא הלכה בעקבות אמה ונכנסה לעולם הדוגמנות כבר לפני כמה שנים. לאחרונה התפרסמו תמונות עירום שלה באינסטגרם מצילומים למגזין ספורטס אילוסטרייטד. הסיבה לצילומים, לדבריה, זה שורה של הערות עוקצניות וביקורות ברשתות החברתיות שזכתה להן בשל המראה החיצוני שלה.

"מישהו לאחרונה כתב לי באנונימיות כמה הודעות מגעילות וציין שאין לי ישבן או חזה מתאימים. כתבתי לו - 'היי, בוא נשב לקפה ונדבר. אם עדיין תשנא אותי אחר כך - זה בסדר מבחינתי'. אז הוא הסיר את התגובה".

על אף הביקורת שמעבירה סיילור על אמה, והטענה כי החיים לצדה הובילו לתחושות הקשות שלה בילדות, היא מסכמת ואומרת שהוריה הם מקור השראה עבורה. "אמא שלי מעולם לא גידלה אותי להאמין שאני טובה יותר מאחרים. אבא שלי למד בקולג' ועבד קשה. שניהם השיגו את כל מה שיש להם בכוחות עצמם", סיכמה.

סיילור ברינקלי קוק. GettyImages
"התמודדתי עם חוסר ביטחון כל חיי"/GettyImages
סיילור ברינקלי קוק כריסטי ברינקלי. GettyImages
"ההורים שלי השיגו הכל בכוחות עצמם"/GettyImages
סיילור ברינקלי קוק. GettyImages
"הביקורת ברשתות החברתיות על כל פגם בלתי פוסקת"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully