וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת? בת 16 בלבד, נראית בדיוק - אבל בדיוק כמו ג'יזל

18.3.2018 / 7:24

הכירו את פולה לה קרואה, ברזילאית עם מורשת איטלקית, שמזכירה שתי טיפות מים את אחת מדוגמניות-העל המצליחות בכל הזמנים. "זה מדהים", אמרה על ההשוואה, אבל היא בכל זאת רוצה לפלס לעצמה דרך משלה

מערכת וואלה!

בווידיאו: הסוד של ג'יזל בונדשן נחשף.

קוראים לה פולה לה קרואה, היא בת 16, וכבר הוכתרה כיורשת - או, לכל הפחות, לדופלגנגרית של אחת הדוגמניות המצליחות בכל הזמנים - ג'יזל. לא מאמינים לנו? אז תראו את הדמיון בין השתיים.

זו ג'יזל

ג'יזל בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. AP
הסופרמודל הברזילאית אהובת הצלמים/AP

מדהים, אה? השתיים, ביניהן מפרידות 21 שנים, חולקות שיער ועיניים פחות או יותר זהים, וגם מבנה הגוף שלהן מזכיר מאוד אחת את השניה. בחשבון האינסטגרם של פולה, ובו למעלה מ-250 אלף עוקבים, מזכירים לה זאת תכופות, ומדובר, מן הסתם, במחמאה אדירה.

"כשמשווים אותך לג'יזל - זה מדהים", אמרה פולה, ברזילאית עם מורשת איטלקית. "אני חושבת שהמחמאה הזו רק הביאה איתה דברים טובים בכל הנוגע לתשומת הלב שהופנתה אליי. זה מעורר בי השראה". עם זאת, פולה סיפרה שהיא לא משווה את לג'יזל, והיא מעוניינת "לפלס לעצמי דרך משלי".

בנוסף לקריירת דוגמנות מצליחה, פולה דואגת להתמיד בלימודיה. לאחרונה צעדה בשבוע האופנה במילאנו, והיא מעוניינת לדגמן בין היתר עבור גוצ'י ועבור ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, כפי שג'יזל עשתה בין 1999 ל-2006.

עוד באותו נושא:
הכפילה הצעירה של אנג'לינה ג'ולי גנבה לקיילי ג'נר את ההצגה
גנבה את ההצגה: ג'יזל על המסלול בפעם האחרונה באמת

עוד באותו נושא

דוגמנית-על בנעלי בית: ג'יזל מספקת הצצה לחייה בסדרת צילומים אינטימית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully