וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין פרנקפורט מציגה: כך מתלבשות נשים מתריסות אך אלגנטיות

12.3.2018 / 20:01

הקילומטראז' המכובד, הביטחון והנינוחות שמגיעים אחרי הרבה שנים של תצוגות, פינו את הלחץ הנלווה ואת הצורך להרשים בגימיקים פלאשיים לטובת אופנה מהוקצעת, נעימה, שובת לב ומרגשת, עם דגמים שנעים בהרמוניה בין מראה מכופתר וצנוע לבין גנדרנות מחוצפת

הקילומטראז' המכובד של דורין פרנקפורט בסצנת האופנה המקומית ניכר היטב בצהרי יום התצוגות השני של הפאשן וויק התל אביבי. הביטחון והנינוחות שמגיעים אחרי כל כך הרבה שנים של תצוגות ועיצוב קולקציות, פינו את הלחץ הנלווה ואת הצורך להרשים בגימיקים פלאשיים לטובת אופנה מהוקצעת, נעימה, שובת לב ומרגשת.

לעונות האביב והקיץ הקרובות שאבה המעצבת השראה מהאמנית מאירה שמש, שעסקה בשנות ה-80 וה-90 בדמויות נשיות מתריסות - נושא רלוונטי מאין כמותו לתקופה זו. העידון העוצמתי שקורן מתוך עבודותיה תורגם לדגמים שנעים בהרמוניה בין מראה מכופתר וצנוע לבין גנדרנות מחוצפת.

על המסלול נצפו פריטים באפור מחויט לצד שמלות באדום וסגול עזים, אורגנזה שקופה וצבעוניות חיוורת של צהוב ולבן. מלבד המערכות החלקות שולבו דפוסי פרחים קטנים במראה של נקודות מרצדות. מוצלחת במיוחד הייתה הקבוצה שחיברה את אותם טקסטילים בגווני אדום ושחור כאשר דפוס הפרחים מתווך את המפגש הנוקשה בין השניים. התיבול העדין שליווה את הקולקציה היה כמלח גס על חומרי גלם משובחים וכלל עגילי סטייטמנט בצורת לב ונעלי סלינג-בק מנצנצות בעקב צ'אנקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully