וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבת הצעירה שהיממה את שבוע האופנה של תל אביב

13.3.2018 / 6:44

תצוגת המעצבים המבטיחים של מפעל הפיס הציגה בין השאר ערבובי גזרות של בגדי גברים, בגדים מחויטים בסגנון מינימליסטי ואוסף על טהרת הלבד, ונחתמה במופע מהפנט של טולים צבעוניים מרחפים

תצוגת האופנה של שחר אבנט בשבוע האופנה תל אביב 2018.
את הקולקציה של שחר אבנט שמרו לסוף ובצדק

תצוגת ה-upcoming designers של חממת מפעל הפיס ציינה את נקודת האמצע שבין היצירתיות שלוחת הרסן של השלב הסטודנטיאלי, כפי שנראתה אתמול על המסלול של שנקר, לבין הקולקציות המסחריות של המעצבים הוותיקים יותר. ששת המעצבים המבטיחים שנבחרו זו השנה השלישית ברציפות לקבלת מענק על סך 120,000 שקלים הם דנה כהן, עדי בנג'ו, ערן שני, מוריאל דג'דטי, אריאל בסן ושחר אבנט.

ראשונה להציג הייתה דנה כהן, בוגרת מצטיינת במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שיצרה מערכות על טהרת הלבד הכוללות מעילים, עליוניות שמלות וחצאיות בעבודת יד בשילובי צבעים מרתקים של שחור-לבן ואדום עם נגיעות בירוק או ורוד ואדום. אחריה בחר ערן שני למותג ERRANT, בוגר האקדמיה המלכותית לאמנויות באנטוורפן עם רזומה מרשים ב-ACNE STODIOS, לטפל בתחום בגדי הגברים עם אוסף אורבני המערבב גזרות של בגדי פועלים עם טאץ' עתידני רווי טקסטורות בצבעוניות של חאקי, חום, אדום, לבן ושחור.

תצוגת האופנה של שחר אבנט בשבוע האופנה תל אביב 2018.
פרשנות לשמלת כלה? הדוגמנית שון לוי בדגם של שחר אבנט

גם אריאל בסן, בוגר PARSONS, נתן פרשנות לבגדי גברים עם וריאציות על המלתחה הגברית המחויטת. מוריאל דז'דטי בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר הביאה את מלאכת הסריגה למסלול במערכות לבוש עדינות שחלקן הקשו על מלאכת ההליכה של הדוגמניות, בהן בלטה במיוחד שמלת מקסי באדום ולבן. את הפן המסחרי הביאה בוגרת שנקר עדי בנג'ו שהפיקה אוסף סמי מחויט בסגנון המינימליסטי המזוהה עם המותג השוודי COS עם השראות יפניות וסקנדינביות.

עוד באותו נושא

"קורים דברים שלא דמיינתי שיקרו": בוגרת שנקר שמטריפה את מגזיני האופנה בעולם

לכתבה המלאה
תצוגת האופנה של שחר אבנט בשבוע האופנה תל אביב 2018.
היו אצל אבנט גם שמלות קימונו עשירות בעבודת יד

אבל את הקולקציה של שחר אבנט, גם היא בוגרת מצטיינת בשנקר, שמרו לסוף ובצדק. אבנט - שמגזיני האופנה בעולם כבר עפים עליה ועל זה קראתם אצלנו בוואלה! אופנה - הפיחה חיים חדשים על המסלול עם טולים מרחפים בצבעוניות פנטזיונרית, משולבים בשמלות קימונו ועשירים בעבודת יד של רקמות, אבני סברובסקי והדפסים. הקהל היה מהופנט ותיעד בהתאם.

תצוגת האופנה של שחר אבנט בשבוע האופנה תל אביב 2018.
אבנט הפיחה חיים חדשים על המסלול עם טולים מרחפים בצבעוניות פנטזיונרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully