וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידה! התאומות הפלסטיניות סימי והזה חדרא קוטפות קמפיין ראשון

25.3.2018 / 8:37

אנחנו ממשיכות לעקוב בגאווה אחר הנסיקה של האחיות שסומנו כאן כדבר החם הבא. אחרי שכיכבו בשבוע האופנה האחרון של ניו יורק, כעת הן מדגמנות את קו משקפי השמש החדש של המותג הרותח אוף ווייט. יא חביבתי

בדצמבר האחרון הכרנו לכם את התאומות סימי והזה חדרא, אחרי שהתאהבנו כאן במערכת בחשבון האינסטגרם הסופר-סטייליש שלהן. מאז אנחנו עוקבות באדיקות אחר כל התפתחות ברזומה האופנתי המרשים בו הן אוחזות, ודואגות לדווח ולתת לעצמנו קרדיט על כל חלטורה. לצד קריירת דוגמנות מצליחה, הן גם מתפקדות על תקן צמד דיג'ייז מבוקש, ומבלות עם החברות הטובות ג'יג'י, בלה וקנדל. כעת אנחנו גאות להציג קמפיין אופנה ראשון.

האחיות בנות ה-23 נבחרו לדגמן את קו משקפי השמש החדש של המותג הרותח אוף ווייט בשיתוף עם חברת לוקסאוטיקה. הליין מציג שבעה דגמי יוניסקס מגוונים, ביניהם מסגרות מרובעות או חתוליות בגווני ורוד וסגול, כשזוג משקפיים באתר מוצע במחיר 179 דולרים.

החיבור בין סימי והזה לאוף ווייט הוא טבעי ואפילו מתבקש. תוך שלוש שנים בלבד הפך הלייבל האמריקאי המבוסס במילאנו לאחד המגניבים והנחשקים, בזכות השיק המרענן שהוא מכניס לנוף המוכר בעולם האופנה, תוך דגש על אצבע על הדופק וחיבור לבחורות הנכונות, ביניהן קנדל ג'נר, קאיה גרבר והיילי בולדווין. בספטמבר האחרון, במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק, החל רשמית שיתוף הפעולה בין האחיות למותג, כשהן הוזמנו לתקלט בתצוגה.

התאומות נולדו בערב הסעודית ומוצאן פלסטיני. הן גדלו בלונדון, וכשהיו בתיכון עשו רילוקיישן לדובאי. את קריירת הדוגמנות שלהן החלו האחיות בגיל 14. לפני ארבע שנים הן עברו ללוס אנג'לס למטרת לימודי קולנוע ואמנות. המעבר לארצות הברית עשה טוב למעגל החברים שלהן, והן החלו להסתובב עם הבחורות הכי שוות בתעשיית האופנה. כמובן שגם חשבון האינסטגרם המשותף שלהן הגיב להיסטריה, והיום הן מחזיקות ביותר מ-639 אלף עוקבים.

עוד באותו נושא

הממתק של עולם האופנה: הכירו את התאומות סימי והזה חדרא

לכתבה המלאה
התאומות הפלסטיניות סימי והזה חדרא בקמפיין משקפי השמש של אוף ווייט. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
החיבור בין סימי והזה לאוף ווייט הוא טבעי ואפילו מתבקש/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
התאומות הפלסטיניות סימי והזה חדרא בקמפיין משקפי השמש של אוף ווייט. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
הנערות הנכונות של הרגע/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
סימי והזה חדרא תאומות פלסטיניות. אתר רשמי
לצד קריירת דוגמנות מצליחה, הן גם מתפקדות על תקן צמד דיג'ייז מבוקש/אתר רשמי
סימי הזה חדרא בלה חדיד אלכסנדר וונג שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
דוהרות בשבוע האופנה של ניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully