וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיינים בניהול משברים: התגובה הגאונית של אסוס לטעות בחבילות שלהם

21.3.2018 / 16:06

צרכנים רבים זיהו טעות כתיב בוטה על החבילות שהם קיבלו מאתר הקניות הפופולרי. באסוס הודו בטעות וחשפו כי הופצו 17 אלף שקיות עם השגיאה. במקום להתנצל, הם החליטו להפיק את המירב מהפאדיחה ולנצל אותה לטובתם

חבילה מאתר אסוס. אינסטגרם, צילום מסך
לקוחות שאספו את החבילות מהדואר גילו טעות מביכה/צילום מסך, אינסטגרם

אנשי התוכן שעומדים מאחורי אתר הקניות הפופולרי אסוס הצליחו לצאת ממש טוב מסיטואציה שיכולה הייתה להיות מביכה במיוחד. כמה צרכנים שזכו לאחרונה להיות חלק מהרגע המרגש של איסוף חבילה חדשה של החברה מהדואר, הבחינו בטעות מקלדת די בוטה על שקיות המוצר. כשאותם לקוחות הציפו את הטעות ברשת הם גילו כי מדובר בדפוס. את התשובה של אסוס לאותו משבר אפשר להגדיר לא פחות מגאונית.

מתברר כי 17 אלף שקיות של אסוס הודפסו בטעות עם המילה השגויה "Onilne" במקום הצורה התקינה של המילה: "Online". למעשה, מדובר בשיכול אותיות, טעות מקלדת נפוצה, אך כזו שצורמת בעין למי שמסתכל עליה. אסוס הודו בטעות, אך במקום להגיד - "אופס, סליחה, טעינו, הפצו שקיות עם טעות מקלדת - זה לא יחזור על עצמו", הם החליטו לקחת את הפאדיחה ולהפיק ממנה את המירב. התגובה הרשמית של אסוס לאותן שקיות שגויות שהופצו הייתה כי מדובר ב"מהדורה מוגבלת".

לצד תמונה של השקיות עם הטעות, נכתב מטעם אסוס בעמוד הטוויטר הרשמי של החברה: "אוקיי, אז כנראה הפצנו 17 אלף שקיות עם טעות הקלדה. אנחנו קוראים לזה מהדורה מוגבלת". התגובות ברשת לא איחרו לבוא, וכולם שיבחו את אסוס על דרך ההתמודדות ההומוריסטית והחיובית עם הטעות. "זה גורם לי לאהוב אתכם אפילו יותר", כתב גולש אחד. אחר הוסיף: "עכשיו אני ממש רוצה לבצע הזמנה ולקבל את אחת מהשקיות האלה". גולשת נוספת כתבה: "השקיות האלה עוד יימכרו באי-ביי בעלות של אלף פאונד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully