וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת לחופשה? הבגדים והפריטים שאסור לך להשאיר בבית

9.4.2018 / 8:24

הקיץ מתקרב וגם אנחנו, בדיוק כמוכן, כבר חולמות על החופשה הבאה שלנו, אז יצרנו רשימה של הדברים שצריך לקחת לנופש נעים ושיקי

שמלה של רנואר. אלון שפר,
רנואר שמלה 199 שקלים/אלון שפר

פסח כאן ובעקבותיו החגים והקיץ. אם עדיין לא התעוררת ולא הספקת להזמין לעצמך חופשה - זה הזמן. עם בן זוג, עם חברות או עם המשפחה, העיקר לבחור יעד ולקחת פסק זמן ארוך מהשגרה. בין אם את חולמת על חופים רחוקים, מתלהבת ממזג האוויר המתחמם והטיסה הקצרה לאירופה או מתכננת לחדש את המלתחה במסע שופינג בארצות הברית, יש כמה דברים שתמיד כדאי לארוז איתך במזוודה. ובגלל שגם אנחנו, בדיוק כמוך, כבר חולמים על החופשה הבאה שלנו, יצרנו בשבילך רשימה של הדברים שאת פשוט חייבת לזרוק למזוודה כדי שהנסיעה תעבור בנוחות ועם המון סטייל.

טוונטיפורסבן, קסטרו, FOX  לקניוני עזריאלי. צילומים: גיא כושי ויריב פיין, אלון שפרנסקי, דודי חסון,
טוונטיפורסבן 159.90 שקלים, קסטרו 159.90 שקלים, FOX 99 שקלים/צילומים: גיא כושי ויריב פיין, אלון שפרנסקי, דודי חסון

שמלה פרחונית: לא משנה לאן את טסה שמלה פרחונית היא הפריט השימושי ביותר שאת יכולה לזרוק למזוודה. בראש ובראשונה היא פריט קלאסי ועל זמני, ממש כמו מכנסי הג'ינס האהובים עלייך. אבל החלק החשוב ביותר הוא ששמלה כזו מתאימה לכל מקום - ארוחת ערב רומנטית עם אודם אדום וסנדלים, סיבוב שופינג בשילוב עם סניקרס או מגפונים או למועדון טרנדי עם נעלי עקב ואיפור סקסי. והבונוס - היא לא תופסת מקום במזוודה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שמלה של גולברי. יניב אדרי,
גולברי 299.90 שקלים/יניב אדרי
SUNDRY, ברשקה, H&M לקניוני עזריאלי. צילומים: הנס מוריץ, יח"צ חו"ל,
superdry ג'קט 400 שקלים, ברשקה ז'קט ג'ינס אדום 199 שקלים, H&M ג'קט 229 שקלים/צילומים: הנס מוריץ, יח"צ חו"ל

ג'קט קליל: לא משנה לאן את נוסעת, ג'קט דק וקליל הוא הדרך המהירה להרגיש בנוח ולהוסיף סטייל גם ללוק הכי פשוט שלך. אנחנו ממליצים להכניס אותו לטרולי שעולה איתך למטוס, כדי שתוכלי להיראות טוב ולהתחמם גם במהלך הטיסה.

סאקס, גולף  לקניוני עזריאלי. צילומים: רונן פדידה, שי יחזקאל,
סאקס 1,360 שקלים, גולף 299.90 שקלים/צילומים: רונן פדידה, שי יחזקאל
רנואר, ALDO לקניוני עזריאלי. ליבר בלילתי, יח"צ,
רנואר 99 שקלים, ALDO מגפונים 449.90 שקלים/ליבר בלילתי, יח"צ

פריט אופנתי ובוהק: בין אם את אוהבת לארוז "אאוטפיטים" שלמים או פשוט מכניסה למזוודה פריטים שיעבדו יחד בווריאציות משתנות, אל תוותרי על פריט אחד או שניים שיגרמו לך לבלוט - שמלה קלילה בצבע בולט, נעליים שימשכו אליהן את המבטים או תיק צבעוני לא יתפסו הרבה מקום במזוודה, אבל בהחלט ישדרגו את המלתחה שלך במהלך הטיול.

אלדו, קרייזי ליין לקניוני עזריאלי. צילומים: דודי חסון, יניב אדרי,
תיק ALDO במחיר 249.90 שקלים, קרייזי ליין ג'קט תכלת 459.90 שקלים/צילומים: דודי חסון, יניב אדרי
ג'ק קובה, H&O, אקספוז ברשת המשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, בוניטה לקניוני עזריאלי. צילומים: אלכס ליפקין, עידו לביא, יח"צ חו"ל, דנה קרן,
ג'ק קובה סט 1,898 שקלים, H&O חלוק 79.90 חזייה 99.90 תחתונים 29.90 שקלים; אינטימה 259.90 שקלים; אקספוז ברשת המשביר לצרכן 180 שקלים/צילומים: אלכס ליפקין, עידו לביא, יח"צ חו"ל, דנה קרן

בגדים לשינה: לא משנה עם מי את נוסעת או אם את מעדיפה סאטן, פלאנל או תחרה, אין סיבה להראות מוזנחת כשאת מגיעה לחדר במלון. תמיד כדאי לזרוק למזוודה פיג'מה מפנקת או כותונת לילה נעימה, כדי שתלכי לישון בנוחות ובסטייל, ובעיקר כדי שתיראי נפלא כשאת מעלה סטורי מהחדר.

ללין, סיסלי, שפתון טיפולי ג'יבנשי, תחליב פנים לנקום לקניוני עזריאלי. צילומים: יח"צ חו"ל, VIPDESIGN, סטודיו מלנית,
ללין 79.90 שקלים; להשיג ברשתות הפארם: סיסלי 1,349 שקלים, פרמייר 189.90 שקלים, שפתון טיפולי ג'יבנשי 170 שקלים, תחליב פנים לנקום 298 שקלים/צילומים: יח"צ חו"ל, VIPDESIGN, סטודיו מלנית

טיפוח: אל תוותרי על טיפוח עור הפנים והגוף גם במהלך חופשה. ראשית, העור שלך מאבד לחות במהלך הטיסה ולכן חשוב למרוח קרם ושפתון לחות עוד לפני העלייה למטוס ולחדש את שניהם במהלך טיסה ארוכה. בנוסף, אל תסתמכי על תכשירים הטיפוח שתקבלי בחדר המלון, השקיעי בכמה מוצרי מפתח איכותיים בגודל מיוחד שתוכלי להשתמש בהם במהלך הטיול ולזרוק בסוף השימוש, כך העור שלך ייהנה ממוצרים איכותיים והמזוודה שלך תיהנה ממקום פנוי בדרך חזרה.

דפני GO לנסיעות, מחליק מיני AMIKA ברשת אפריל, שמפו יבש AMIKA, SACARA. צילומים: קית גלסמן, יח"צ חו"ל, גיא אלעד,
דפני GO לנסיעות 399 שקלים ברשתות הפארם; ברשת אפיל: מחליק מיני של AMIKA במחיר 199 שקלים, שמפו יבש AMIKA במחיר 43.90 שקלים; SACARA במחיר 2.90 שקלים/צילומים: קית גלסמן, יח"צ חו"ל, גיא אלעד

תדאגי לשיער: גם בחו"ל אין סיבה להיכנע ליום שיער רע. אם את אוהבת לסדר את השיער בעזרת מכשירי החלקה, השקיעי במכשיר נייד שלא יתפוס מקום במזווה וישדרג את השיער שלך בתוך כמה דקות. בנוסף, זרקי למזוודה שמפו יבש שיאפשר לך למשוך עוד יום בין חפיפה לחפיפה ואל תשכחי גומייה צבעונית, כובע או קשת לימים בהם השיער לא מסתדר.

סמסונייט מזוודות, LASTER , FIX לקניוני עזריאלי. צילומים: אודי דגן, גאיה פלד, Optic Lifesyle,
סמסונייט מזוודות 1,195 שקלים, LASTER במחיר 269 שקלים, FIX 49.90/צילומים: אודי דגן, גאיה פלד, Optic Lifesyle

טוסי בסטייל: לפעמים הדברים הקטנים והלא צפויים הם אלו שיכולים לעשות לך את הטיסה. ותרי על המזוודה הישנה שמתפרקת בעוד רגע ועל תיק האיפור שכבר הספיק להתלכלך מצללית שבורה והשקיעי בתיק איפור, תיק נסיעות או מזוודה שיגרמו לך להתרגש כבר משלב האריזה.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully