וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שעות של מראה טבעי: המייק-אפ שנותן מענה לכל הדרישות שלך

23.4.2018 / 7:56

אנחנו לא חייבות להתפשר יותר לגבי רמת הכיסוי או העמידות. מותג האיפור בובי בראון פתר את הבעיה עם המייק-אפ החדש SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS, והמאפר הבינלאומי של החברה הראה לנו כיצד ליצור מראה עור חלק ומושלם

צילום מסך

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך האיפור בכל בוקר הוא המייק-אפ. למה? כולנו מחפשות את השילוב הבלתי אפשרי בין כיסוי משמעותי ועמיד, לבין תחושת קלילות ומראה טבעי גם לאחר יום ארוך. בדרך כלל אנחנו נאלצות להתפשר, בין אם זה ברמת הכיסוי, הגימור או העמידות. מי שהרים את הכפפה והחליט ליצור מייק-אפ שיענה על כל הדרישות הוא מותג האיפור בובי בראון, שיצר את SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION SPF15:30 גוונים של מייק-אפ במרקם נוזלי לכיסוי מלא רב ממדי, עם תחושה נוחה של עור שני וגימור שנראה רענן לאורך כל היום.

כדי להבין באמת איך להשתמש במייק-אפ החדש ולראות כיצד הוא נראה על עור הפנים פגשנו את המאפר הבינלאומי, מנהל תוכנית ההדרכה והאומנות של מותג האיפור בובי בראון - אדוארדו פריירה, שהגיע לישראל כדי להראות לנו כיצד ליצור מראה עור חלק ומושלם שיחזיק מעמד 16 שעות.

מייקאפ SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION SPF15 של בובי בראון. צילום מסך
SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION של בובי בראון/צילום מסך

השלב החשוב ביותר למראה עור חלק וקטיפתי הוא יצירת הבסיס הנכון. השלב הראשון שאדוארדו מתייחס אליו הוא הכנת העור לקראת הנחת האיפור. הוא מניח את קרם הלחות לעיניים EXTRA EYE REPAIR CREAM ומדגיש כי אין צורך לשים יותר מדי, האזור צריך להיות חלק אך לא רטוב. הוא ממשיך עם חלב הזנה EXTRA REPAIR NOURISHING MILK ומשתמש בו כדי לתת יותר לחות באזור הלחיים תוך כדי הימנעות מאזור ה-T (האף, הסנטר ומרכז המצח שנוטים לשמנוניות), כדי לא ליצור מראה מבריק מדי. אדוארדו משלים את הבסיס עם HYDRATING FACE CREAM, שנותן לעור את הלחות הדרושה לו ומחליק אותו לפני הנחת המייק-אפ.

בהמשך עובר אדוארדו לקונסילר INSTANT FULL COVER CONCEALER אותו הוא מניח מתחת לעיניים. "עיגולים שחורים מתחת לעיניים גורמים לך להיראות עייפה, ברגע שנפטרים מהם מיד נראים רעננים יותר", אומר פריירה. הפורמולה הייחודית שלו מכילה פיגמנטים בעלי גוון אמיתי, שמתמזגים בעור ומעניקים לו כיסוי מלא אך טבעי אשר נשאר חלק, נקי מסדקים ובצבע אמיתי לאורך כל היום. לאחר קבלת מראה חלק וקטיפתי אדוארדו מפדר מעט את אזור ה-T בעזרת פודרת RETOUCHING LOOSE POWDER בגוון צהוב.

השלב הבא נועד לשדרג את הלוק. פריירה יוצר הצללות טבעיות בעזרת ברונזר BRONZING POWDER בגוון STONESTREET. בניגוד למה ששמענו, כדי למצוא את המקום הנכון להצללה אין צורך לשאוב את הלחיים פנימה - אדוארדו ממליץ לחייך ולעבור על קו השקע הטבעי שנוצר מתחילת הרקה. הוא טופח מעט ברונזר באזור השקע ומטשטש בעזרת פודרת RETOUCHING LOOSE POWDER בגוון ורוד, אותה הוא מניח מתחילת אזור תפוחי הלחיים ועד לרקות, מעל לקו ההצללה. אדוארדו עובד בתנועות משיכה מלמעלה למטה כדי למזג את ההצללה ולהפוך אותה לטבעית יותר. המראה הסופי יהיה עמיד במיוחד ויישאר חלק, נקי מסדקים ובצבע אמיתי לאורך כל היום, גם במזג אויר חם במיוחד וגם בתנאי זיעה, מים ולחות.

וואלה! NEWS בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully