וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסביון עליון: האם קארה דלווין ופריס ג'קסון הן הזוג הרותח של עולם האופנה?

29.3.2018 / 0:00

השמועה על הזוגיות החדשה של הדוגמנית הבריטית ובתו של מלך הפופ המנוח התפשטה כמו אש בשדה קוצים ובצדק. מקורבים לשתיים מכחישים, אבל התמונות והעדויות מדברות בעד עצמן. האם הן זוג הלסביות הלוהט ביותר שידעה התעשייה? הצביעו והשפיעו

פריס ג'קסון קארה דלווין תצוגה ברברי. GettyImages
סטייל בטוח יש שם. קארה דלווין ופריס ג'קסון מבלות יחד בתצוגה של ברברי/GettyImages

עולם האופנה החסיר פעימה השבוע כשגילה על זוג חדש ולוהט במיוחד: קארה דלווין ופריס ג'קסון. השמועות בדבר הזוגיות החדשה בין הדוגמנית והשחקנית הבריטית לבין האיט-גירל שהיא גם בתו של מלך הפופ המנוח, תפסו תאוצה לאחר שהשתיים נצפו מתנשקות בפומבי. מקורבים לבנות כמובן מכחישים, אבל זה לא מפריע לשמועות בדבר הזוגיות החדשה להתפשט כמו אש בשדה קוצים.

באתר People נכתב: "יש להן חברות פלרטטנית, אבל הן לא בזוגיות. פריס רק בת 19 וחיה את החיים. היא לא מתכוונת להתמסד בקרוב". בדיילי מייל טענו כי השתיים נצפו רוקדות ומבלות יחד בארוחת ערב באופן שלא משתמע לשתי פנים. אם לא די בכך כדי לחזק את התחושה שזוגיות מתפתחת בין השתיים, לאחרונה פרסמה ג'קסון תמונה משותפת עם דלווין באינסטגרם, שבה הן נראות צופות יחד בסרט ומתכרבלות במיטה. בין אם יש אמת בשמועות ובין אם לא, הן כנראה כבר הוסיפו את עצמן לרשימת הזוגות הלסביות הלוהטות של התעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully