וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו חללית?" תאונת הפוטושופ הקורעת של קים קרדשיאן

28.3.2018 / 0:37

מלכת הטראש העלתה לאינסטה תמונת פפראצי של עצמה, וספגה אש בשל טענות לשימוש ברור בפוטושופ. היא נאלצה לספק הסברים - אבל זה ממש לא הפריע לה לעשות את זה שוב ימים ספורים אחרי, ואפילו להגיב כמו שרק היא יודעת

צילום מסך

בווידיאו: קים קרדשיאן מציגה את מותג האיפור שלה KKW.

כוכבות שנעזרות בפוטושופ כדי לשפר את התמונות שלהן לא נולדו אתמול, כמובן, וככל הנראה גם לא ימותו מחר. האחרונה שעשתה זאת וחטפה על כך מבול של ביקורות ברשתות החברתיות היא מלכת הטראש קים קרדשיאן.

הכוכבת האמריקאית פרסמה באינסטגרם תמונת פפראצי שלה לפני ההפגנה הגדולה בארצות הברית נגד השימוש בנשק חם. בתמונה ניתן לראות את קים הולכת בחניון, לובשת מכנסי אופניים שחורים, גופיה אפורה וז'קט בגוון אפרסק, להיטי העונה מבית "ייזי", המותג של ההאזבנד קניה. היא ככל הנראה לא השתגעה על מה שיצא, ועל כן ביצעה בתמונה מספר שינויים.

עוד באותו נושא:
ישבן אחד ובלי פטמות: תאונות הפוטושופ הגדולות בעולם
מייגן מרקל חזתה שתינשא לנסיך עוד כשהייתה בת 8. צפו

אלא שמעריציה שמו לב לכך. נניח, שימו לב שהמכונית שמצולמת ברקע נראית קטנה - הרבה, הרבה יותר מדי קטנה. כמו כן, המדרכה נראית מוזרה, וגם בטנה של קיםן לא ממש נראית בפרופורציות הנכונות (שימו לב לעיגול האדום הקטן בתמונה הבאה).

"חשבתי שזו חללית מאחור", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "מה לעזאזל קרה למכונית הזו?". כל זה קרה לפני שקים פשוט חסמה את התגובות לתמונה.

קים קרדשיאן. צילום מסך
התמונה הערוכה/צילום מסך
קים קרדשיאן. צילום מסך
וזו התמונה המקורית/צילום מסך

תגובתה של קים (כן. כמובן שהיא הגיבה):

קרדשיאן לא נותרה אדישה לביקורת ופרסמה אתמול (שלישי)תגובה באפליקציה שלה: "אני רואה תגובות ברשת וכתבות בתקשורת שהייתה לי 'תאונת פוטושופ'. זה ממש מגוחך. אני רק שיתפתי תמונה באינסטגרם שמעריץ שלי פרסם קודם - ורק הוספתי לה פילטר. נראה שהמעריץ הפך את התמונה ולכן המכונית נראית ככה. אז זה ממש מצחיק אותי - מי בכלל יעשה פוטושופ למכונית כדי שתראה ככה?!", היא כתבה וחתמה ב"LOL".

היא גם שיתפה את התמונה המקורית של המעריץ שמוכיחה את האפקט

קים קרדשיאן מנסה להוכיח שהתמונה שלה לא עברה פוטושופ. אתר רשמי
קים קרדשיאן מנסה להוכיח שהתמונה שלה לא עברה פוטושופ/אתר רשמי

אבל שלושה ימים בלבד אחרי תקרית הפוטושופ הזאת, נראה שקים מסרבת ללמוד מטעויות ושוב מואשמת בעריכת תמונות שלה. הפעם זה קרה אחרי שפרסמה תמונות לצד אמן האיפור וחברה הטוב מריו דדיבנוביץ', כשהיא משיקה את ליין הצלליות והשפתונים החדש שלהם. בתמונות היא נראית זוהרת מתמיד, רק שהמעריצים משוכנעים שוב שהתמונות רוטשו באכזריות, עד כדי כך שחלק טוענים שקים כמעט בלתי ניתנת לזיהוי בהן.

"מתי צולמו התמונות האלה? את נראית בת 27!", אמר אחד ואחר הוסיף: "לוהטת. ערוכה אבל לוהטת!". אחד סיכם: "מצטער, זו לא קים".

מה אתם אומרים?

קים קרדשיאן עברה פוטושופ?. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן עברה פוטושופ?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully