וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד ל-1 באפריל: הטרנדים האופנתיים שנראים כמו התחלה של בדיחה

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

29.3.2018 / 10:04

לרגל "יום הכזבים הבינלאומי" אספנו כמה מהטרנדים המופרעים והמשוגעים ביותר, כאלו שמעולם לא חשבנו שנאהב, אבל פתאום כל מה שאנחנו רוצות הוא שהם יככבו לנו בארון

אחד באפריל הוא יום חג לכל אלו שאוהבים לצחוק, ובעיקר לכל אלו שרוצים לנער קצת את שגרת היום-יום ולשגע את האנשים סביבם. אבל לפעמים יש לנו תחושה שגם עולם האופנה מותח אותנו, ושהמעצבים הגדולים מנסים לראות עד כמה רחוק ילכו הלקוחות עם טרנדים משוגעים ומופרעים. נכון, כולנו מכירות את הטרנדים הגדולים של העונה הקרובה - הפרחים חוזרים בהדפסים קטנים מתמיד, הצבע הצהוב חוגג והג'קטים משובצים. לעומתם יש טרנדים שנראים במבט ראשון כהתחלה של בדיחה, כאלו שמרגישים הזויים לגמרי ולא רלוונטים, ופתאום דווקא אותם אנחנו מתחילות לראות על דוגמניות ובלוגריות. ואחרי שאנחנו מתרגלות, לרגע אנחנו חושבות שאולי הם דווקא לא נוראיים כל כך, ואולי אנחנו רוצות גם. אז לרגל "יום הכזבים הבינלאומי" אספנו כמה מהטרנדים המופרעים והמשוגעים ביותר, כאלו שמעולם לא חשבנו שנאהב, אבל פתאום כל מה שאנחנו רוצות הוא שהם יככבו לנו בארון.

זארה קסטרו זאקס עזריאלי. שי יחזקאל, יח"צ חו"ל, טל ק, GettyImages, מערכת וואלה! NEWS
זארה 99.90, קסטרו 79.90, סאקס 520/מערכת וואלה! NEWS, שי יחזקאל, יח"צ חו"ל, טל ק, GettyImages

הפאוץ': חשבנו שהשארנו את האקססורי המוזר הזה אי שם בשנות ה-80 וה-90 אבל מסתבר שהוא החליט לחזור, ובגדול! מותגי העל התחילו להציג פאוצ'ים ממותגים שנלבשו כחגורה מעל מעילי טרנץ' גדולים והפאשניסטות התחילו להגיע לשבועות האופנה כשהן לובשות אותו באלכסון, בצורת "קרוס". פתאום אנחנו מתחילות להגיד לעצמנו שאולי בעצם הפאוץ' הוא פתרון מצוין ונוח, ואפילו מתחילות לחפש אחד גם לארון הפרטי שלנו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטרדיווריוס ברשקה  עזריאלי. יח"צ חו"ל, GettyImages, מערכת וואלה! NEWS
סטרדיווריוס 59.90, ברשקה 79.90/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ חו"ל, GettyImages

פלסטיק: בסוף שנות ה-90 כולם חשבו שבעתיד נלבש פלסטיק וחליפות שקופות או כסופות, אבל אלו היו רעיונות שהרגישו כמו אופנה עתידנית לימים בהם נקים מושבות בחלל. משום מה נראה שהמעצבים הגדולים ממש לא שכחו את רעיון הפלסטיק, זו הדרך היחידה להסביר את מבול התיקים, הג'קטים והנעליים השקופים שאנחנו רואות בכל מקום.

אלדו, H&M. מערכת וואלה! NEWS
H&M, אלדו 399.90/מערכת וואלה! NEWS

נעלי ספורט מגושמות: לפני כמה שני כולנו חיפשנו נעלי ספורט עדינות ונעלנו נעלי בלרינה, אבל המגמה של השנים האחרונות הופכת את הנעליים שלנו לגדולות ומגושמות יותר. השיא הגיע בדמות טרנד ה-DAD SHOES, נעלי ספורט גדולות וכעורות בסגנון שמזכיר את זה של אבות לא אופנתיים. להפתעתנו, דווקא את הנעליים האלו אנחנו רואות ללא הפסקה על רגליהן של דוגמניות כמו בלה חדיד, קנדל ג'נר ועוד נשים שמבינות דבר או שניים באופנה.

ברשקה גומיות קטיפה, SACARA  FIX עזריאלי. אודי דגן, יח"צ חו"ל, מערכת וואלה! NEWS
FIX, גמייה של SACARA במחיר 1.9, ברשקה סט 3 גומיות קטיפה 45.90/מערכת וואלה! NEWS, אודי דגן, יח"צ חו"ל

הסקראנצ'י: הגומייה הגדולה והצבעונית הזו, שהייתה מזוהה בהתחלה עם ילדות שגדלו בניינטיז ועם אימהות שלא הספיקו לסדר את השיער, התחילה לצוץ ברחבי הוליווד על ראשיהן של נשים כמו ג'יג'י חדיד, קתרין זיתה ג'ונס, קארה דלווין וקייט בקינסייל. ועכשיו כולנו מתחילות לתהות האם יהיה יפה לאסוף ככה את השיער בפעם הבאה שאנחנו יוצאות מהבית.

קרולינה למקה, סלין , PULL&BEAR עזריאלי. עידו איזק, יח"צ חו"ל, אייל נבו, מערכת וואלה! NEWS
קרולינה למקה 239.90; סלין 1,459 להשיג ברשת אירוקה; PULL&BEAR במחיר 59.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, עידו איזק, יח"צ חו"ל, אייל נבו

משקפיים חתוליים: בשנים אחרונות כולנו אהבו את משקפי החתול הגדולים והסקסיים, אבל השנה תחום אופנת המשקפיים השתנה לחלוטין - משקפי השמש הפכו לקטנים וצבעוניים יותר בסגנון אייטיז מובהק, כאלו שצריך להרכיב במרכז גשר האף למראה שמשחק בין הסקסי למוזר, ואנחנו מודות שבכל יום שעובר הם נראים לנו יותר ויותר נחשקים.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ני דנסון, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully