וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמסלול הראשון ועד צילומי העירום: נזכרנו ברגעים הגדולים של נעמי קמפבל

27.3.2018 / 13:42

אחרי דיוויד בואי, קייט מוס ריהאנה וביונסה, גם דוגמנית-העל בת ה-47 תקבל את פרס אייקון האופנה הרשמי מטעם מועצת האופנה האמריקאית, בטקס שיתקיים בעוד כחודשיים. מהתצוגה הראשונה ב-1988 ועד צילומי העירום המלא שהציגה באומץ לפני שנתיים - נוסטלגיה נוטפת סטייל

דייב שחר

בווידיאו: נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר ברמת גן, מרץ 2016.

נעמי קמפבל הולכת להיות אייקון אופנה רשמי בקרוב. דוגמנית העל בת ה-47 תקבל את פרס אייקון האופנה של מועצת האופנה האמריקאית בטקס שייערך בתחילת יוני, בעוד כחודשיים. הפרס, שהוענק בעבר לקייט מוס, ריהאנה, דייויד בואי, ביונסה, ובשנה שעברה לפרנקה סוזני, מגיע בדרך כלל לא רק בשל סממני סטייל חיצוניים, אלא גם בזכות רלוונטיות נוספת.

ההשערה היא שהיציאה הפומבית של קמפבל כנגד ההתבטאות הגזענית של הבלוגרית הרוסיה מירה דומה, וכן היותה מקורבת לדונטלה ורסצ'ה שצורפה השנה לחבר הנאמנים של המט גאלה, הם אלה שהביאו להבשלת התנאים עבור בחירתה. או כפי שיו"ר דירקטוריון ה-CFDA (מועצת האופנה של אמריקה), המעצבת דיאן פון פירסטנברג, נימקה והצהירה: "הדוגמנית הפכה מילדה מתלהבת לאלילת אופנה - נעמי מייצגת יופי, אקטיביזם ושמחת חיים".

נעמי קמפבל בתצוגה של לואי ויטון בשבוע אופנת הגברים בפריז. GettyImages
עדיין צועדת. קמפבל חותמת את תצוגת הגברים של לואי ויטון בשבוע האופנה של פריז, ינואר 2018/GettyImages
"הדוגמנית הפכה מילדה מתלהבת לאלילת אופנה - נעמי מייצגת יופי, אקטיביזם ושמחת חיים"

קמפבל הבריטית התגלתה בגיל 15 בקובנט גארדן בלונדון, וכשלוש שנים אחרי היא כבר צעדה על המסלול הנחשק של איב סאן לורן בפריז. משם המשיכה להיות אחת ממייסדות הקליקה המפורסמת של דוגמניות-העל לצד סינדי קרופורד, לינדה אוונג'ליסטה, הלנה כריסטנסן, קלאודיה שיפר וכריסטי טרלינגטון. במשך שלושים השנים האחרונות היא הופיעה על גבי אינספור שערי מגזינים, צעדה על מאות מסלולים, והשתתפה בקמפיינים הכי נוצצים שיש לעולם האופנה להציע.

"זה באמת כבוד להיות מוכרת על ידי CFDA עם פרס אייקון האופנה של השנה", אמרה נעמי לאתר ווג, והוסיפה: "כמישהי שמגיעה מלונדון, הסגנון האישי שלי תמיד הושפע מהאופי הדינמי והמשתנה של תרבות הרחוב וסצנת המוזיקה". היא סיימה בהוקרת תודה לאלו שלא פעם נכחו בדרמות שנקשרו לחייה האישיים והמקצועיים: "גדלתי בתעשייה הזאת ואני לנצח אהיה אסירת תודה למעצבי האופנה האמריקאיים האיקוניים שתמיד תמכו בי וגם חגגו אותי לאורך כל הקריירה שלי".

לינדה אוונג'ליסה, סינדי קרופורד, נעמי קמפבל וכריסטי טרלינגטון. ווג, סריקה
הקליקה המפורסמת של דוגמניות-העל. קמפבל לצד סינדי קרופורד, לינדה אוונג’ליטה וכריסטי טרלינגטון/סריקה, ווג
נעמי קמפבל משיקה קו הלבשה תחתונה בעיצובה. מריו טסטינו,
בגיל 44, השיקה קו הלבשה תחתונה בעיצובה/מריו טסטינו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובגיל 45 לא היססה להצטלם בעירום מלא, ודי ברור למה. קמפבל בצילום מתוך מגזין לואי הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully