וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לדרינק אחרי העבודה? כך תעשי את זה נכון

וואלה! NEWS בשיתוף בובי בראון, בשיתוף בובי בראון

1.5.2018 / 8:20

לא תמיד יש לנו זמן להגיע הביתה, להתארגן, לשטוף את הפנים ולעבור למראה ערב. מותג האיפור בובי בראון פתר את הבעיה עם המייק-אפ החדש Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15, והמאפר הבינלאומי של המותג הראה לנו איך קורה כל הקסם הזה

צילום מסך

אחד הדברים שרוב הנשים רגילות לעשות במהלך השבוע הוא לשדרג את איפור היום לאיפור ערב. זה קורה בדרך כלל אחרי יום ארוך במשרד, בסידורים או אפילו בטיול, כשפתאום אנחנו מבינות שאין לנו זמן להגיע הביתה, להתארגן, לשטוף את הפנים ולהתחיל הכול מההתחלה. בגלל זה לכל אישה יש בדרך כלל ערכת איפור קטנה, או לפחות מוצר אחד או שניים שמאפשרים לה לעבור בקלות ובמהירות מאיפור יומיומי למראה ערב לוהט.

השקת המייק-אפ החדש והעמיד במיוחד של בובי בראון - Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15, היא הזדמנות מצוינת לקבל כמה טיפים על מעבר נכון מאיפור יום לאיפור ערב. בזכות העובדה שהמייק-אפ, שמגיע ב-30 גוונים ונשאר רענן ומושלם למשך 16 שעות, שכל מה שתצטרכי לעשות הוא רק להוסיף כמה נגיעות של דרמה.

כדי להראות לנו את הדרך הפשוטה ביותר לנצל את עמידותו ולהפוך את המראה היומיומי שלנו לזוהר, פגשנו את מאפר העל ומנהל תוכנית הלימודים והאומנות של מותג האיפור בובי בראון - אדוארדו פריירה.

מייקאפ SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION SPF15 של בובי בראון. צילום מסך
מייקאפ Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15 של בובי בראון/צילום מסך

אדוארדו התחיל את המראה היומיומי עם מייקאפ Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15 ויצר איפור יום קליל בעזרת קונסילר, מעט הצללות, מסקרה וקיבוע בפודרה. גם לאחר שעות ארוכות המייק-אפ ישמור על מראה רענן וטבעי, נקי מסדקים ובצבע אמיתי, לכן הוא מאפשר לכל אחת להמשיך את היום ורק לשדרג מעט את הלוק.

אדוארדו מתחיל בסירוק הגבות כלפי מעלה בעזרת מסקרתWATERPROOF BROW SHAPER ומקבע אותן למראה מודגש אך טבעי. הוא ממשיך עם אחד המוצרים האהובים עליו - LONG WEAR CREAM SHADOW STICK, צלליות עמידות במיוחד במרקם קרם שנמרחות בקלות ולא מטשטשות למשך שעות ארוכות. הוא מדגיש את כל שטח העפעף בצבע בהיר כדי ליצור בסיס מואר וחלק וטופח מעט מהצללית גם מתחת לקו הריסים התחתון ליצירת מראה מעושן.

לתוספת דרמה אדוארדו מושח מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים ומשלים עם שפתון CRUSHED LIP COLOR לשפתיים בגימור טבעי אך עם נגיעה של צבע. לתוספת הארה וברק הוא משתמש בשימר אותו הוא טופח בעדינות בתנועת חצי עיגול מסוף הגבה ועד לתפוחי הלחיים, למראה ערב זוהר אך עם זאת מעודן שיכול להתאים גם לאיפור כלות.

וואלה! NEWS בשיתוף בובי בראון, בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully