וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת החודש: הכירו את החברה הדוגמנית החדשה של ליאונרדו דיקפריו

בימים אלה יוצא השחקן בן ה-43 עם דוגמנית ארגנטינאית בת 20 שזכתה לייחוס משפחתי נוצץ, לחברות לוהטת עם האיט-גירלז הנכונות, ולרזומה מרשים של קמפיינים שווים. כל מה שמעניין לדעת על קמילה מורונה, רגע לפני שהיא הופכת ללא רלוונטית

קמילה מורונה. GettyImages
החדשה של דיקפריו. קמילה מורונה/GettyImages

אנחנו בדרך כלל לא מתרגשות מבחורות חדשות שליאונרדו דיקפריו מבלה איתן. השחקן ידוע בכך שהוא יוצא עם דוגמניות צעירות בהרבה מגילו, מחזיק איתן מעמד חודשים ספורים ואז מסיים את מערכת היחסים ועובר לדוגמנית הבאה. עוד לפני שאנחנו מספיקים להכיר את הנוכחית או לראות אותה קוטפת קמפיין או שער נחשק, היא כבר מקבלת את הטייטל "אקסית", ונשכחת. הפעם מדובר בדוגמנית עולה בעלת ייחוס משפחתי נוצץ וחברות נכונות, ואולי דווקא היא תהיה זו שתצליח לנצל את דקות תהילה ולהחזיק מעמד בזוגיות לתקופה קצת יותר ארוכה.

בתקופה האחרונה מבלה דיקפריו בן ה-43 עם הדוגמנית הארגנטינאית בת ה-20, קמילה מורונה. כנראה מדובר במחדל שעד כה לא שמעתם עליה, כי היא דוגמנית ושחקנית עובדת, שמבלה בחוגים החברתיים הכי שווים ואפילו נולדה להורים שחקנים - מקסימו מורונה ולוסיה סולה.

אבל הייחוס המשפחתי החשוב באמת הוא דווקא אביה החורג - השחקן אל פצ'ינו, שנמצא בזוגיות עם אמה של מורונה. כאן אולי ראוי לציין שנושא פער הגילים בזוגיות לא זר לקמילה, שכן פצ'ינו בן ה-77 מבוגר מאמה בכ-40 שנה.

מורונה נולדה בבואנוס איירס וכרגע מתגוררת בלוס אנג'לס. את הקריירה שלה מול המצלמות החלה ב-2016, אז הצטלמה עבור הקטלוג של ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. באותה שנה היא גם צעדה לראשונה על המסלול עבור בית האופנה מוסקינו, הצטלמה לשער מגזין ווג טורקיה וזכתה לככב בלוח השנה המסורתי של מגזין LOVE.

זה לא נגמר פה. אותה שנה לגמרי האירה פנים למורונה, שגם כיכבה על השער של המגזין Jalouse ועשתה קמפיינים לרשת הביוטי ספורה ולטופשופ. מעבר להיותה דוגמנית, מורונה מטפחת גם קריירת משחק. היא הופיעה לצד ברוס וויליס בסרט "משאלת מוות" ומשתתפת בסרט חדש של הבמאי אוגוסטין פריזל, שיצא לאקרנים בקיץ הקרוב.

עוד באותו נושא

מי לובשת את המכנסיים בארמון? מייגן מול קייט בקרב על מקווין

לכתבה המלאה

ואולם, לפעמים לא משנה כמה קשה את עובדת, אילו קמפיינים נחשקים קטפת וגם לא העובדה שיש לך יותר ממיליון עוקבים באינסטוש, כי האנשים שאת מסתובבת איתם ישפיעו יותר על מספר צלמי הפפראצי שיארבו לך מחוץ לבית. מורונה כנראה הבינה את זה.

לא בטוח מה הוביל למה, אבל בין החברות של מורונה נרשמות גם האיט-גירלז הכי רותחות של תעשיית האופנה - קאיה גרבר, בלה חדיד, קנדל ג'נר, סימי והזה חדרא ונוספות. בנובמבר האחרון למשל היא נסעה עם החבורה לאיי הבהאמה כדי לחגוג את יום הולדתה ה-21 של הדוגמנית היילי בולדווין.

בשלושת החודשים האחרונים נראו מורונה ודיקפריו לא מעט ביחד - מטיילים, מבלים במסעדות ואפילו מתנשקים בפומבי. בין אם הקשר הזה יחזיק מעמד ובין אם לא, אפשר להיות בטוחים שמדובר בזריקת מרץ לקריירה הנוסקת של הדוגמנית והשחקנית הצעירה.

קמילה מורונה. GettyImages
הצטלמה לויקטוריה'ס סיקרט ולטופשופ, צעדה עבור מוסקינו/GettyImages
ליאונרדו דיקפריו על השטיח האדום בטקס ה-BAFTA. GettyImages
יחזיק מעמד הפעם? ליאונרדו דיקפריו/GettyImages
סימי הזה חדרא אחיות תאומות דוגמניות פלסטיניות קאיה גרבר. GettyImages
בחברה נכונה. מורונה עם קאיה גרבר והתאומות סימי וחדרא הזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully