וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה של ווג: טיפול הפנים שמסומן בתור הדבר החם הבא של עולם הביוטי

16.4.2018 / 8:33

אם יש לכן שעתיים פנויות, כדאי שתנצלו אותם לטובת טיפול הפנים החדש שכולל דיקור, נורות, חמצן וכוסות רוח, ומתיימר להחזיר את החיות לעור אחרי ימי החורף היבשים. ווג סימנו אותו בתור ההבטחה של האביב, עכשיו נותר רק לנסות - וגם הגברים מוזמנים להצטרף

טיפול פנים דיקור סיני. Vera Papisova, צילום מסך
"למחטים יש השפעה כפולה - גם פנימית וגם חיצונית"/צילום מסך, Vera Papisova

"היו לי שתי בעיות בנוגע לעור הפנים שלי שהתמודדתי איתן - אקנה למבוגרים, שהיה סוג של השפלה עבורי, והזדקנות של העור עם הגיעי לגיל 40", מספרת בריאיון למגזין ווג סטפני דיליברו, מי שעומדת מאחורי טיפול הפנים החדש שמסומן בתור הדבר החם הבא של עולם הביוטי. בניסיון למצוא פתרון לבעיות העור שמהן סבלה, שלא כולל הזרקות או ניתוחים, היא המציאה שיטת טיפול שהפכה להיות כרטיס הביקור שלה. מדובר בטיפול של שעתיים - שאחריו הפנים הופכות מתוחות, רעננות, נקיות וצעירות. טוב, ככה לפחות היא מבטיחה.

דיליברו מאמינה שהסימנים להזדקנות העור מגיעים מהעומק של הגוף. "אנשים באים כדי לטפל בקמטים, אבל זה רק קצה הקרחון. זו רק ההתבטאות החיצונית למשהו עמוק יותר", היא מסבירה. לדבריה, בכל מפגש עם מטופל היא שואלת אותו על אורח החיים שלו - שעות שינה, מתח ורגשות נוספים שיכולים להשפיע על העור. "הבעיות הפנימיות משפיעות על החיצוניות שלנו", היא טוענת.

טיפול פנים דיקור סיני. Stephanie Rapp, Embody Wellness, צילום מסך
"אין טיפול אחד שמתאים לכולם"/צילום מסך, Stephanie Rapp, Embody Wellness

לאחר השיחה, היא מסמנת אזורים בעייתים בעור ושם היא מתמקדת - תחילה מגבירה את זרם הדם לאותו אזור ולאחר מכן עוברת לשלב הדיקור. "למחטים יש השפעה כפולה - גם פנימית וגם חיצונית", היא מבהירה. השלבים הבאים מותאמים אישית ללקוח וכוללים טיפול בתאורת LED, טיפול בחמצן או בכוסות רוח. "אין דבר כזה וואן סייז. אין טיפול אחד שמתאים לכולם. כל אחד צריך משהו אחר", היא מסכמת.

המרפאה של דיליברו, שנקראת Gotham Wellness, ממוקמת במנהטן ומושכת אליה לא מעט מטופלים שרוצים לשפר את נראות עור הפנים שלה. הטיפול שלה סחף את הרשת והפך לאחד המדוברים בימים האחרונים. ניכר כי מדובר בטיפול שעשוי להחזיר את החיות לעור אחרי ימי החורף היבשים ולקראת האביב. ואם ווג סימנו אותו בתור הדבר הבא - לנו נשאר רק ללכת ולהתנסות.

עוד באותו נושא

ללא פילטר: הטרנד המפתיע שיצרו החצ'קונים של קנדל ג'נר

לכתבה המלאה
טיפול פנים דיקור סיני. Stefanie DiLibero, צילום מסך
טיפול בכוסות רוח במרפאה של דיליברו/צילום מסך, Stefanie DiLibero
טיפול פנים דיקור סיני. Ben Levine, צילום מסך
גם גברים יכולים/צילום מסך, Ben Levine
טיפול פנים דיקור סיני. Prabal, צילום מסך
טיפול בתאורת לד/צילום מסך, Prabal
טיפול פנים דיקור סיני. Kristin, צילום מסך
הקליניקה במנהטן צוברת תאוצה/צילום מסך, Kristin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully