וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צילום בפוזה אירוטית שלא הולמת ילדה בת 16": קאיה גרבר ושאנל תחת מתקפה

8.4.2018 / 0:47

קמפיין לקו התיקים של בית האופנה הצרפתי מעורר סערה ברשת, בעקבות צילומים בהם נראית הדוגמנית שוכבת על הספה בדירה הפריזאית של קוקו שאנל, לבושה בבגדי המותג ומישירה מבט מפתה לעדשה של קרל לגרפלד. כנראה שהזמן הפנוי והשעמום הגלובלי באדיבות חופשת הפסחא עשו את שלהם

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

בווידיאו: קאיה גרבר וסינדי קרופורד בשבוע האופנה של פריז, אוקטובר 2017.

גם בקודקוד הצפוף של חבורת הדוגמניות הכי עסוקות בפלנטה יש פסגות קטנות שמבדילות בין טופמודל פשוטה לטופמודל עילאית, ואחד המדדים החשובים בענף הוא קמפיין לבית האופנה שאנל. את יכולה לצעוד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, לקטוף מסע פרסום לליין האיפור של דיור או להיות הפנים של ורסצ'ה, אבל עד שלא הצטלמת למותג-העל הצרפתי - אין לך את התווית הכי יוקרתית בתעשייה.

האחרונה שנכנסה למועדון הסגור והמתנשא הזה היא קאיה גרבר בת ה 16 וחצי. לפני יותר משבוע החלה להיחשף סדרת הצילומים בכיכובה של היורשת לבית סינדי קרופורד לליין התיקים של המותג, והסיפור הזה כצפוי מעסיק את הרשת באופן חסר תקדים.

עוד באותו נושא

מה אוכלת הדוגמנית הכי מבוקשת בעולם? קאיה גרבר לא מעבירה יום בלי פסטה

לכתבה המלאה

רוב הבלגן מתרכז סביב אחת התמונות בהן גרבר הטינאייג'רית שוכבת על הספה בדירה הפריזאית המפורסמת של גבריאל קוקו שאנל המנוחה, השוכנת בכתובת האיקונית רו קמבון 31. חליפת הטוויד המינימליסטית והמבט המפתה הישר לעדשה של קרל לגרפלד הם אלו שהציתו את חיצי האש הראשיים מטעם המגיבים ברשתות החברתיות.

ראשי הפרקים לתגובות הם "היא צעירה מדי בשביל להצטלם ככה", "היא לא לבושה", "הפוזה פרובוקטיבית וסקסית", "הצילום אירוטי ולא הולם". קחו בחשבון את הזמן הפנוי והשעמום הגלובלי באדיבות חופשת הפסחא, והנה קיבלנו מהומה רבה על כמעט שום דבר שמתקיים כבר שנים בתעשיית האופנה.

גם ביקורות על ילדה בת 16 המקדמת תיקים יקרים המעוצבים לנשים מבוגרות לא נחסכו מהפיד. מנגד היו גם כאלה שהביעו דעות שפויות יותר כמו "היא פשוט מהממת" ו"האם ראיתם איך באמת מתלבשות ילדות בנות 16? היא עם בגדים, לא הלבשה תחתונה".

גרבר עצמה גם חטפה גיצי ביקורת ברשת כמה ימים קודם לכן בשל תמונות בבגד ים שחשפו רזון מדאיג וצולמו בעת חופשה במיאמי. כמויות תשומת הלב שנשפכות עליה לאחרונה מרמזות על עתיד ברור: צפו לשערורייה מבית קים קרדשיאן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully