וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תוכלו למצוא בקולקציית האביב של סאקס?

8.4.2018 / 10:20

צבעוניות של גלידריה, סטייל ריזורטי נינוח, רובד אוריינטלי, גזרות משוחררות, שפה שמחברת בין עולמות הבוהו, הספורט ומדי העבודה, וגימור המבדיל את המלתחה מכל מה שתלוי על קולבי הרשתות העממיות

אביב קיץ 2018 של רשת סאקס. גורן לייבוביץ,
פיצוח קוד הלבוש של נשות העשירון העליון בישראל. סאקס לאביב-קיץ 2018/גורן לייבוביץ

נראה שהנוסחה שעומדת מאחורי מותג האופנה סאקס מסכמת באופן די ברור את קוד הלבוש של נשות העשירון העליון בישראל. פיצוח הקוד כולל סטייל ריזורטי נינוח, גזרות משוחררות, שפה שמחברת בין עולמות הבוהו, הספורט ומדי העבודה, וכן מעל לכל גימור המבדיל את המלתחה מכל מה שתלוי על קולבי הרשתות העממיות.

חלק ניכר מהטאץ' הזה מגיע מהשימוש בבדי משי ועור רכים, שמעונה לעונה מקבלים נתח יותר משמעותי בקולקציה. באביב-קיץ הקרובים קטגוריית העור קיבלה עיבוד קייצי שהופך אותו לדק וקליל במיוחד, ממנו נתפרו שמלות, שורטים, חצאיות, טופים ומכנסיים משוחררים בצבעוניות של גלידריה.

אביב קיץ 2018 של רשת סאקס. גורן לייבוביץ,
דפוסי פרחים, פלטת גוונים פסטלית, כותנות ופשתנים/גורן לייבוביץ

ההיקף הרחב של האוסף כולל כמובן דפוסי פרחים, פלטת גוונים פסטלית, כותנות ופשתנים, כשלרוב הדגמים מוצמד גם רובד אוריינטלי - אם זה בגימורי פרנזים פרומים, שרוכי קשירה ופונפונים או וולנים, מלמלות וכיווצים. באגף האביזרים המשלימים הושם דגש על תיקי עור ותיקים קלועים לצד מגוון גרסאות של נעליים וסנדלים שטוחים.

טווח מחירים: 198- 1,680 שקלים. להשיג ברשת החנויות ובאתר.

עוד באותו נושא

איך נתלבש באביב והקיץ הקרובים? מדריך הטרנדים הגדול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully