וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאת צריכה לדעת כדי לשנות את הלוק שלך בקיץ הקרוב

וואלה! NEWS בשיתוף אסתי לאודר

29.4.2018 / 8:53

פעם היינו פחות מעיזות לשנות סגנון, אף כיום אנחנו חיות בעולם של חידושים אינסופיים ויותר פתוחות לנסות דברים חדשים. לכבוד הקיץ שבפתח, קבלו את הטרנדים הגדולים באיפור שכדאי לאמץ ואת טרנד הקצה שאתן חייבות לגלות ממש עכשיו

דוגמנית מאופרת בצבעי אסתי לאודר.
בעולם של מדיה מתחלפת וחידושים אינסופיים, אנחנו רואים יותר ויותר פתיחות לטרנדים

בשנים האחרונות עולם הביוטי עבר שינוי משמעותי. פעם סגנון איפור, שיער או שיטת טיפוח היו משהו שכל אחת מאמצת לשנים ארוכות, ונשים היו נאמנות לקרם, סומק או תספורת. פחות העזנו להתנסות בסגנונות או מוצרים חדשים. כיום, בעולם של מדיה מתחלפת וחידושים אינסופיים, אנחנו רואים יותר ויותר פתיחות לטרנדים ולניסיונות חדשים. יחד עם טרנדים גדולים שממשיכים איתנו עונה או שתיים ישנו תמיד "טרנד קצה" שפתאום מגיח לחיינו, מעורר סערה ונעלם אחרי חודשים בודדים.

שפתונים של אסתי לאודר. יחצ,
שפתונים של אסתי לאודר/יחצ

לקראת עונת הקיץ החלטנו לעשות סדר ולגלות לכן מהן הקלאסיקות שכל אחת צריכה לאמץ, מהם הטרנדים הגדולים שכדאי להשקיע בהם וכמובן מהו טרנד הקצה הגדול של העונה - זה שאת חייבת לגלות ממש עכשיו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שיער

במשך שנים ארוכות כל מה שראינו היה שיער טבעי וארוך, מעוטר בגוונים טבעיים.

הקלאסיקה: המראה הטבעי לעולם לא ייצא מהאופנה וכל עוד השיער הטבעי שלך בעל צבע וטקסטורה מחמיאים - טבעי זה בהחלט הלוק הטוב ביותר.

הטרנד: הקארה הפך לטרנד הלוהט של השנים האחרונות ובכל יום אנחנו רואים עוד שחקנית או דוגמנית בתספורת קצוצה חדשה. ולא מסובך להבין את הסיבה - שיער קצר נראה אלגנטי, מיוחד ומפתיע יותר מהארוך הקלאסי.

טרנד קצה: הטרנד הגדול בעולם השיער הוא צבעי פאסטל בהירים. חברות הטיפוח אף התחילו להוציא קולקציות של שמפו צבעוני שמאפשרות לחובבות הטרנד להחליף צבע שיער בכל חפיפה. בין אם זה ה"בלוראנג'" - בלונד כתמתם ורך, או שיער בגווני "בירה שחורה" שמשחק בין חום, לדבש ולאדמדם, זהו הטרנד הלוהט ביותר על הראשים של אלו שמבינות.

איפור שפתיים של אסתי לאודר. יחצ,
מותג האיפור והטיפוח אסתי לאודר השיק סדרת שפתונים נוזליים בשלושה גימורים משתנים/יחצ

איפור שפתיים

לכולנו יש את השפתון האהוב שאנחנו שולפות מהתיק כדי לחדש את האיפור, אבל השנים האחרונות שינו לחלוטין את חוקי המשחק. העונה מותג האיפור והטיפוח אסתי לאודר השיק סדרת שפתונים נוזליים בשלושה גימורים משתנים - Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor , הם שפתונים בעלי צבע עשיר ורך שצובע ומפסל את השפתיים במראה רענן וחלק כמשי במשיחה אחת.

הקלאסיקה: אחרי כמה שנים בהן הוא נחשב לטרנד, נראה ששפתון המאט הופך לקלאסיקה שכל אחת חייבת בתיק האיפור. החדשות הטובות הן שהעונה ניתן למצוא שפתוני מאט רכים ואיכותיים במיוחד בקולקציית Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor, שמספקים גימור מאט מלא בפורמולה נוזלית, עמידה ונטולת משקל. שפתון שנותן זריקת צבע מאופקת עם המון עומק, ממדים והגדרה במשיחה אחת חלקה שנשארת במקומה למשך 8 שעות.

הטרנד: החידוש הגדול שהתחלנו לראות בעולם הביוטי הוא מראה של שפתיים בגימור מטאלי עם קריצה לאיפור בסגנון שנות ה-80. העונה את יכולה למצוא מגוון של גוונים מתכתיים נועזים עם ברק כרומטי חצוף ומטאלי שמחזיר את האור מכל זווית. והדבר המשמח ביותר הוא שהגוונים האלו נעימים במיוחד על השפתיים: הם נותנים תחושת לחות מידית, חלקלקה ורוויה והם עמידים במיוחד.

טרנד קצה: הדבר הלוהט ביותר שאת חייבת לנסות הוא גימור ויניל עשיר ורטוב. זהו שפתון שמצפה את השפתיים בברק תוסס ועתיר בוהק. מבחר שפתוניPure Color Envy Paint-On Liquid LipColor מגיעים במרקם ג'ל שמחליק על השפתיים במדויק ומעניק תחושת לחות עשירה.

טיפוח

אנחנו תמיד מחפשות את מוצר הטיפוח הנכון לצרף לשגרת היום יום שלנו או את טיפול היופי הבא שאנחנו חייבות לנסות.

הקלאסיקה: אין מוצר חשוב יותר בתיק האיפור שלך ממקדם ההגנה שלך. זהו טיפול האנטי-אייג'ינג הטוב ביותר שאת יכולה להעניק לעצמך מגיל צעיר והיחיד שאסוף לוותר עליו אף פעם.

שפתונים של אסתי לאודר. יחצ,
שפתונים של אסתי לאודר/יחצ

הטרנד: אחד הטיפולים החדשים שהופך ליותר ויותר פופולארי הוא המיקרובליידינג - עיצוב גבות על ידי קעקוע זמני עדין במיוחד ליצירת מראה של גבות מלאות יותר אך עם זאת טבעיות. זהו טרנד שכדאי לאמץ בזהירות - אם החלטת לנסות, עשי עבודת תחקיר מעמיקה ותבחרי בבעל מקצוע איכותי ומוכר.

טרנד קצה: הטרנד הגדול ביותר של העונה בתחום הטיפוח הוא ה-BESPOKE, מוצרים ייחודיים וייעודיים שמתאימים בצורה מושלמת לכל אחת ואחת. עולם הטיפוח התחיל להבין שלכל אחת עור בעל צרכים שונים ומאפשרים לכל אחת לקבל אבחון בשרתות הפארם או און ליין כדי להתאים את המוצרים בצורה אידיאלית לסוג העור, לגיל ואפילו לאורח החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully