וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעל האש, למסיבה או הופעה: הלוק המנצח שלך ליום העצמאות

23.4.2018 / 8:13

לא משנה מה הסטייל האישי שלך ואיך את מתכננת לחגוג, לכבוד יום הולדתה של המדינה את ככל הנראה מחפשת שילוב כלשהו של כחול ולבן. הנה המלצות לכמה דגמים שאהבנו במיוחד

שמלה של סופרדריי. יחצ,
סופרדריי 310/יחצ

יום העצמאות הוא אחד הימים השמחים ביותר בשנה, וזה שמגיע ממש בעוד רגע מרגש אפילו יותר בזכות חגיגות ה-70 למדינה. אבל מה שבאמת מעניין את רובנו בסופו של דבר זה מה אנחנו הולכות לעשות בערב יום העצמאות עצמו, ואפילו יותר - מה אנחנו הולכות ללבוש. הרי לא משנה מה הסגנון האישי שלך ואיך את מתכננת לחגוג, את ככל הנראה מחפשת שילוב כלשהו של כחול ולבן. כדי להפוך את ההחלטה לקלה יותר בחרנו עבורך כמה מהשילובים שאהבנו במיוחד, למקסימום סטייל בכחול ולבן.

רנואר אמריקן איגל , מנגו  H&M. אלון שפרנסקי, יח"צ חול, מערכת וואלה! NEWS
רנואר 229.90 , אמריקן איגל 159.90, מנגו 359.90, H&M במחיר 229/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי, יח"צ חול

למסיבה: יום העצמאות הוא חגיגה שמרגישה לנו נינוחה וזורמת יותר מאירועים אחרים. אולי זה האופי הקליל של המדינה והחיבה לבגדים לא מתאמצים שגורמים לנו לרצות ללבוש משהו קליל ולא מתיימר - אוברול, שמלה פשוטה ואפילו ג'ינס הן אופציות מעולות למסיבה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מראה איפור אביב ג'יבנשי, מראה איפור ג'ייד, מראה איפור MILUCCA. יח"צ, אלכס סינגר, מערכת וואלה! NEWS
מראה איפור MILUCCA, מראה איפור ג'ייד, מראה איפור אביב ג'יבנשי/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ, אלכס סינגר

איפור ערב: ערב חגיגי הוא תירוץ מושלם לאיפור מפתיע. מראה האיפור הטרנדי ביותר בעולם נכון להיום הוא עיניים בגווני כחול, כך שאם חיפשת הזדמנות לנסות את המראה המיוחד, יום העצמאות הוא בהחלט התירוץ המושלם.

זארה ג'קט, Pull and bear שמלה, סקופ פטיש. שי יחזקאל, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
זארה ג'קט 269,Pull and bear שמלה 129.90, טופ 49.90. סקופ 114, פטיש 299/מערכת וואלה! NEWS, שי יחזקאל, יח"צ

להסתובב בערב: אם את מתכננת להסתובב בעיר ולחגוג באחד המופעים הגדולים ברחבי הארץ, תעשי את זה במקסימום נוחות וסטייל. בין אם זה ג'ינס וטי שרט או שמלה קלילה, כל מה שאת צריכה הוא לצרף זוג נעליים שטוחות בצבעים הנכונים.

גולף: שמלה, ג'קט, ג'ינס טי שרט קסטרו נאוטיקה  פוקס. דניאל קמינסקי, דודי חסון, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
גולף: שמלה 229.90, ג'קט 249.90, ג'ינס 199.90, טי שרט 99.90, קסטרו חולצה 139.90, נאוטיקה 479, פוקס חולצה 59.90 ג'ינס 149.90/מערכת וואלה! NEWS, דניאל קמינסקי, דודי חסון, יח"צ

לעל האש: הסטיילינג הנכון לעל האש אופנתי הוא קליל, נוח ולא מתאמץ. ג'ינס, מכנסיים קצרים, חולצה מבד רך או שמלה קלילה. העיקר שזה יהיה בחברת אנשים שאת אוהבת.

טוונטיפורסבן, אינטימה, ג'ק קובה, אקספוז (להשיג במשביר לצרכן, H&O ועוד). אלון שפרנסקי, דנה קרן, אלכס ליפקין, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
טוונטיפורסבן, אינטימה 399.90, ג'ק קובה, אקספוז 449/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי, דנה קרן, אלכס ליפקין, יח"צ

לחגוג בים: אין כמו לחגוג את יום ההולדת של המדינה באחד המקומות שכולנו אוהבים - הים. בין אם הולכת למסיבת חוף או סתם יום כיף עם חברים ומשפחה, בגד ים בכחול ולבן הוא דרך מצוינת להיראות אופנתית ופטריוטית.

אקספוז 179 (להשיג במשביר לצרכן, H&O ועוד), סלוגי 189.90, קולקציה במהדורה מיוחדת מרשת סבון. אלכס ליפקין, יח"צ חו"ל, מערכת וואלה! NEWS
אקספוז 179/מערכת וואלה! NEWS, אלכס ליפקין, יח"צ חו"ל

לחגוג בבית: את ממש לא חייבת לצאת למסיבה או בר כדי לחגוג את יום העצמאות, אבל אם החלטת להישאר בבית, תעשי את זה בכחול ולבן!

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully