וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל קלוני חוגגת את שער ווג הראשון שלה, ומספקת הצצה נדירה לחייה האישיים

11.4.2018 / 11:04

עורכת הדין, פעילת זכויות האדם, הפאשניסטה ואשתו של אחד הכוכבים החזקים בהוליווד, זוכה לכהן השנה כאחת המארחות בגאלת המט היוקרתית של ווג. בראיון ובצילומים חושפת קלוני בת ה-40 את החיים נוטפי הסטייל באחוזה המרשימה באנגליה, בה היא מתגוררת עם בעלה והתאומים

אמאל קלוני בכתבת שער למגזין ווג מאי 2018. אנני לייבוביץ', סריקה ווג, אתר רשמי
שמלת פרנזים בוורוד פוקסיה של אלכסנדר מקווין ועגילים מבית קרטייה. אמאל קלוני על שער גיליון מאי של ווג/אתר רשמי, אנני לייבוביץ', סריקה ווג

שער מאי של ווג ארה"ב נחשף אתמול, ומי שמככבת עליו היא לא אחרת מאשר אמאל קלוני - עורכת דין ממוצא לבנוני-בריטי, פעילת זכויות אדם, דמות פוליטית, אייקון אופנה ואשתו של אחד הכוכבים החזקים בשואוביז. היינו מצפות שמי שתמלא את המשבצת הקבועה של ה"לא דוגמנית-שחקנית-כוכבת פופ" בתמהיל הדמויות שזוכות בשער היוקרתי תהיה אשת נשיא ארה"ב מלניה טראמפ, אבל לא. הטריגר: קלוני, 40, מכהנת השנה כאחת המארחות בגאלת המט היוקרתית שתיערך ב-7 למאי ותעסוק בדיאלוג שבין אופנה לאמנות בדימויים קתוליים, לצד עורכת המגזין אנה ווינטור, ריהאנה ודונטלה ורסצ'ה.

אנני לייבוביץ, הצלמת הלא רשמית בכל הנוגע לנשים עוצמתיות, קיבלה את המשימה ותיעדה את אמאל לשער הבכורה שלה בווג בתמונת מדיום שוט, בסטיילינג הכולל שמלת פרנזים בוורוד פוקסיה של אלכסנדר מקווין ועגילים מבית קרטייה.

אמאל קלוני בכתבת שער למגזין ווג מאי 2018. אנני לייבוביץ', סריקה ווג, אתר רשמי
יורדת במדרגות היציאה לגינה המטופחת שלה. אמאל בשמלה בעיצוב ג'ואנה אורטיז/אתר רשמי, אנני לייבוביץ', סריקה ווג

בראיון היא חושפת רגעים מתוך החיים הזוגיים והמשפחתיים בקאזת קלוני, ומספרת על רגע ההיכרות עם ג'ורג (56) במסיבה שנערכה בחווילה האיטלקית המפורסמת של השחקן ההוליוודי באגם קומו. מסתבר שהשניים החליפו אז אימיילים באמתלה שקשורה להצלה משפטית של הכלב איינשטיין.

הדייט הרשמי הראשון היה במסעדה בלונדון, ואמאל נזכרת איך היא כבר כמעט הרימה ידיים בכל הקשור לאהבה, אמהות והתמסדות. "הייתי בת 35 כשפגשתי אותו. זה לא היה ברור שזה הולך לקרות עבורי", היא סיפרה. בהמשך היא חשפה שהתאומים בני העשרה חודשים, אלה ואלכסנדר, מגיעים אליהם למיטה כל בוקר בין שש לשמונה.

עוד באותו נושא

לראשונה מאז הלידה: אמאל וג'ורג' קלוני דוהרים על השטיח האדום בוונציה

לכתבה המלאה
אמאל קלוני בכתבת שער למגזין ווג מאי 2018. אנני לייבוביץ', סריקה ווג, אתר רשמי
יושבת בפאטיו הפוטוגני בסריג אדום של אוסקר דה לה רנטה/אתר רשמי, אנני לייבוביץ', סריקה ווג

הראיון וסדרת הצילומים נערכו בבית בו מתגוררת משפחת קלוני, והם מספקים הצצה נדירה לאחוזה המרשימה הממוקמת הרחק מאור הזרקורים בכפר סונינג שבחבל ברקשייר באנגליה. באחת התמונות נראית קלוני יורדת במדרגות היציאה לגינה המטופחת, לבושה בשמלת פולקה דוט מקסי א-סימטרית בעיצוב ג'ואנה אורטיז (בעלות 2,040 פאונד). בצילום נוסף נחשף פאטיו פוטוגני בו אמאל יושבת על כסא קש בסריג אדום של אוסקר דה לה רנטה, ומחזיקה כוס תה ירוקה בעיטור פרחים של המותג הבריטי וודג'ווד. כזו נסיכה.

אמאל קלוני בכתבת שער למגזין ווג מאי 2018. אנני לייבוביץ', סריקה ווג, אתר רשמי
נזכרת איך היא כבר כמעט הרימה ידיים בכל הקשור לאהבה, אמהות והתמסדות. אמאל וג'ורג' קלוני/אתר רשמי, אנני לייבוביץ', סריקה ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully