וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: מוצרי איפור וטיפוח של המותגים האהובים במשלוח תוך 24 שעות

15.4.2018 / 10:42

אתר השופינג טרמינל איקס מתרחב לתחום הביוטי, ולצד פריטי האופנה הוא יציע מעתה מוצרים מבית מאק, קליניק, אסתי לאודר, סמאשבוקס, גלאם גלואו וללין. "הקטגוריה החדשה עונה על הצורך של הלקוחות שלנו. כך כל אחת תוכל להשלים את הטוטאלוק מהיום למחר"

פריטי טיפוח קוסמטיקה איפור באתר טרמינל איקס. קית גלסמן,
"החיבור בין עולם האופנה לעולם הקוסמטיקה הוא טבעי"/קית גלסמן

אתר השופינג TERMINAL X הושק בנובמבר האחרון וכעת מתרחב גם לתחום הביוטי. במסגרת הקטגוריה החדשה "FACE AND BODY" תמצאו מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה מבית קבוצת החברות אסתי לאודר, ביניהם מאק, קליניק, סמאשבוקס, גלאם גלואו וכמובן אסתי לאודר. תחת אותה קטגוריה יימכרו גם מוצרי הטיפוח של המותג המקומי ללין השייך לקבוצת פוקס. הפריטים שתזמינו במשלוח ינחתו אצלך בבית תוך 24 שעות.

"קטגוריית הביוטי החדשה עונה על צורך של הלקוחות שלנו, שאצלן, כמו גם עבורנו, החיבור בין עולם האופנה לעולם הקוסמטיקה הוא טבעי", מסרה מיכל רביב, סמנכ"לית השיווק של האתר. "כל לקוחה תוכל להשלים את הטוטאלוק שלה במשלוח מהיום למחר" .

עוד בנושא:
איפור כלות

פריטי טיפוח קוסמטיקה איפור באתר טרמינל איקס. קית גלסמן,
שדרגו לעצמכן את הוודג' בקליק אחד/קית גלסמן

אתר הסחר הרב-מותגי (55 מותגים) הוא פרויקט הדגל של קבוצת פוקס, עליו היא עבדה במשך שנתיים בשקט יחסי. הוא מונה גם מותגים שלא נמכרו בישראל עד היום, או מותגים שנמכרו רק בייבוא של קבוצות מתחרות. האתר מנסה ואף מצליח לייצר חווית קנייה בוטיקית, עם ערך מוסף אופנתי. הקניינות מציעה רמה אחידה ועם זאת רחבה כמתבקש מפרויקט בסדר גודל כזה, התוכן הוויזואלי מיוצר תחת גג אחד ויוצר שפה ויזואלית אחידה ועדכנית, והממשק ידידותי ונוח למשתמש. המחירים תחרותיים בהחלט, המשלוח תוך 24 שעות וההחזרה במקרה הצורך חינם.

בנובמבר האחרון עלה טרמינל איקס לכותרות כשמעילי יוניקלו - פריט אהוב במיוחד ממותג החביב במיוחד על קהל הצרכנים הישראלי - נחטפו מהאתר תוך 48 שעות בלבד. כנראה שהמשלוח החינמי והמהיר שיחק תפקיד בפיתוי שלקוחות רבים לא עמדו בו, וזה מה שמסביר את ההתנפלות.

עוד באותו נושא

ז'ה טם: כל מה שצריך לדעת על אתר השופינג החדש TERMINAL X

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully