וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה הגדול הבא של H&M: קולקציה בעיצוב מוסקינו

15.4.2018 / 15:32

ענקית האופנה השבדית חשפה בשידור אינסטגרם לייב שיחה בין ג'יג'י חדיד למעצב-העל ג'רמי סקוט, שהתקיימה במסגרת המסיבה של מוסקינו בפסטיבל קוואצ'לה שבקליפורניה - וכך עודכנו הלקוחות בקולקציה הבאה שתיצור היסטריה בחנויות. הפריטים ינחתו אצלנו בישראל ב-8 בנובמבר

רשת H&M מכריזה על שיתוף פעולה עם בית האופנה מוסקינו. הנס מוריץ,
גיג'י חדיד וג'רמי סקוט לבושים בלוקים מתוך הקולקציה החדשה/הנס מוריץ

שידור אינסטגרם לייב שהתקיים הבוקר בחשבון של H&M חשף את שיתוף הפעולה הגדול הבא של הרשת - קולקציה בעיצוב משותף עם בית אופנת-העל מוסקינו. בשידור נראתה ג'יג'י חדיד בשיחה עם מעצב המותג האיטלקי ג'רמי סקוט, שהוקרנה על מסכים דיגיטליים במסגרת המסיבה השנתית של מוסקינו בפסטיבל קוואצ'לה שבקליפורניה. ג'יג'י וג'רמי לבשו שני לוקים מתול הקולקציה החדשה והמאוד תוססת כפי שסקוט יודע ורגיל לעשות. הפריטים - לנשים ולגברים, לצד מכוון אקססוריז, צפויים לנחות גם אצלנו בישראל ב-8 בנובמבר.

"אני מאוד מצטער", מסר סקוט, "העבודה שלי היא לחבר בין אנשים באמצעות אופנה, ועם שיתוף הפעולה הזה אוכל להגיע למספר מעריצים גדול מאי פעם". אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M, הוסיפה: "זה יהיה שילוב של פופ, תרבות רחוב, לוגואים וזוהר". לפחות עבור חובבי מוסקינו-שיק, יש למה לחכות. ענקית האופנה השבדית שיתפה פעולה בעבר בין היתר עם קרל לגרפלד, איזבל מארה, בלמיין וקנזו.

רשת H&M מכריזה על שיתוף פעולה עם בית האופנה מוסקינו. הנס מוריץ,
חדיד וסקוט יחד עם אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M/הנס מוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully