וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוע בתיק שלך: מוצר הביוטי שאת חייבת לאמץ לעצמך

15.5.2018 / 8:56

פגשנו את נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, שמגלה לנו את כל הדרכים בהן תרסיס +PREP+PRIME FIX יכול להעצים את הביצועים של האיפור שלנו ולהפוך אותו לזוהר, טבעי ועמיד יותר. צפו

צילום מסך

דוגמנית: אורי וינטר ל-ITM MODELS

אחד הדברים שמעניינים חובבות איפור הוא מוצרי המפתח של אלו שמבינים - מה בדיוק נמצא בתיק האיפור האישי של מאפרים מקצועיים ועל איזה מוצר הם לא מוכנים לוותר. אחד המוצרים האלו הוא תרסיס +PREP+PRIME FIX של MAC, תרסיס רב-שימושי מרענן, המעניק לעור לחות ומקבע את האיפור. התרסיס מבוסס על מי מעיינות ומועשר במרכיבים מרעננים, מרגיעים ומלחחים דוגמת תמצית אצות ומי מלפפונים.

כדי להכיר כמה מהדרכים הטובות ביותר להשתמש בו, פגשנו את נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, שמגלה לנו את כל הדרכים בהן +FIX יכול להעצים את הביצועים של האיפור שלנו ולהפוך אותו לזוהר, טבעי ועמיד יותר.

הדבר הראשון שאת צריכה לעשות עם ה-+FIX שלך הוא להשתמש בו כדי לתת לחות לעור הפנים, את יכולה להתיז אותו ישירות על עור הפנים ולתת לו להיספג בצורה טבעית, לקצר את תהליך הספיגה בעזרת מברשת או לרסס מעט ממנו ישירות על מברשת האיפור שלך.

כדי להעניק למייק-אפ האהוב עלייך גימור חי, רענן וטבעי יותר נסי לשלב בינו לבין +FIX. אם את מתאפרת בעזרת ספוגית, רססי עליה מעט לפני שתטבלי אותה במייק-אפ והשתמשי בספוגית הלחה גם כדי לטשטש את הקונסילר שלך, למראה טבעי יותר. אם את מעדיפה מברשת, התיזי עליה +FIX לאחר טבלת אותה במעט מהמייק-אפ.

FIX PLUS PERM+PRIME של MAC, ספריי לחות רב שימושי של MAC. מאק, צילום מסך
תרסיס +PREP+PRIME FIX של MAC/צילום מסך, מאק

טיפ נוסף הוא לצוות את +FIX למוצרי צבע באבקה דוגמת צלליות, סמקים או שימרים. נטע משתמשת בשתי צלליות בצורת אבקה דחוסה, האחת בגוון ברונזה והשנייה בגוון מוזהב, היא אוספת נוטלת מעט מהצללית בעזרת מברשת איפור ומרססת את המברשת מרחוק. בצורה זו הצבעים מקבלים מראה חי, מבריק ועשיר יותר.

נטע חוזרת על הפעולה עם מברשת קטנה יותר ליצירת מראה מעושן בחלק התחתון של העיניים, ומשלימה את המראה המעושן עם עיפרון בגוון חום - ברונזה בקו המים ומסקרה שחורה על הריסים העליונים והתחתונים. כדי להוסיף דרמה לעיניים, נטע משתמשת בצללית שחורה ומברשת דקה - ריסוס המברשת הופך את הצללית השחורה לדרמטית והופך אותה לאייליינר.

לאיזון הברק בעור הפנים, נטע משתמשת בפודרה מינרלית ויוצרת הצללות באמצעות ברונזר. כדי להעצים את מידת הברק של הסומק והשימר, היא מתיזה מעט מאוד +FIX על מברשת האיפור, כשעליה גוון ההארה ומניחה אותו באזור הגבוה של עצמות הלחיים, היא חוזרת על הפעולה עם מברשת קטנה יותר ומשתמשת בגוון מטאלי ליצירת הארה בזויות הפנימיות של העיניים ובמרכז האף. היא ממשיכה בשילוב בין סומק כתמתם לורדרד עליו היא מתיזה מעט +FIX ומניחה על הלחיים.

וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully