וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא ברביות": בלוגרית אופנה ודוגמנית חושפת את הבלוף של האינסטגרם

25.4.2018 / 9:09

כולנו יודעים שהאינסטגרם לא משקף באמת את איך שאנחנו נראים במציאות. צ'סי קינג לקחה את זה צעד קדימה והעלתה תמונות שחושפות את השקר הגדול, כשהמסר הוא: תהיו שלמים עם הגוף שלכם כמו שהוא

CHESSIEKINGG

עולם הרשתות החברתיות השתלט על חיינו כבר מזמן, אבל האם מה שאנחנו חולקים באינסטגרם/פייסבוק מהווה את האינדיקציה הכי טובה למציאות? כולנו יודעים שלא. במקרה שלפנינו, צ'סי קינג, הבלוגרית/דוגמנית אינסטגרם הוכיחה עד כמה הרשתות החברתיות יכולות להטעות לפעמים ולשקף מציאות מעוותת.

קינג מעלה לאינסטגרם תמונות אילוסטרציה של עצמה כדי להמחיש את ההבדלים בין הגוף שלה במציאות לבין גופה אחרי עריכה של תוכנת הפוטושופ וגם עד כמה תנוחה פשוטה יכולה לשנות את הצורה שבה הגוף כולו נראה מבעד לתמונה. כדי להעביר את המסר שלה, קינג העלתה תמונות של עצמה בתנוחות לא מחמיאות והציבה אותן לצד תמונות שלה שבהן היא מנסה להראות הכי טוב שאפשר. בצורה הזו היא המחישה עד כמה קל לגרום לבטן שלך להיראות שטוחה ולמותן קטנה יותר.

"אפילו כשהייתי הכי קטנה, כשהתאמנתי הכי הרבה ואכלתי הכי מעט רציתי לכסות את הגוף שלי משום שהיתה לי מטרה להיות מושלמת. כעת אני רוצה להיות שמחה ושלמה עם הגוף שלי. לא נועדנו להיות בובות ברבי שנראות טוב 24/7, נועדנו להיות אנשים ולכולנו מותר להרגיש טוב 24/7. אתם גיבורי המקלדת יכולים להגיד מה שאתם רוצים, אבל שום דבר לא ישבור אותי", כתבה קינג באחד הפוסטים שלה.

באחד הפוסטים שלה קינג צילמה את בטנה הנפוחה והלא שטוחה במיוחד, משהו שמשותף לרוב הנשים, וכתבה "לא, זו לא הודעת היריון". ובקיצור, המסר הכי חשוב הוא שהאינסטגרם הוא ממש לא מראה למציאות ושאישה לא צריכה לשאוף להיות מושלמת כל הזמן. מסכימים עם המסר שלה?

עוד באותו נושא

כוכבת האינסטגרם חשפה - כך אני נראית באמת, בלי פוטושופ

לכתבה המלאה

המראה המקורי הוא מימין

לא, אתן ממש לא צריכות להיראות כמו בתמונה השמאלית

עוד המחשה בין פייק למציאות

כן יש לה בטן, והיא לא מתביישת בזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully