וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפר של ביונסה מכין אתכן לקיץ: כך תשרדו את הלחות הישראלית

28.4.2018 / 8:49

סר ג'ון, מי שאחראי על האיפור הזוהר, המדויק ובעיקר העמיד של קווין בי בפסטיבל קואצ'לה, חושף את סודות העבודה שלו שכוללים כמה תגליות מפתיעות. על רקע ההופעה המדוברת של ביונסה, הוא מסביר איך מתאפרים בתנאי זיעה כמו פסטיבלים המוניים או קיץ קשוח

ביונסה קואצ'לה. GettyImages
ההופעה המהפנטת של ביונסה בקואצ'לה/GettyImages

אם לא שמעתם על ההופעה של ביונסה בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה, כנראה שלא נכחתם בכדור הארץ בימים האחרונים. בין שלל שיחות היום שנעו בנושא האאוטפיטים המטורפים, צבע הציפורניים, המגפיים הנוצצים, הפאדיחות, האיחוד עם האחות והשואו ההיסטרי - היו כאלה ששמו לב גם לאיפור המדויק ותהו - איך בחום הזה ובלחות המטורפת של קליפורניה, הצללית לא זזה מילימטר, המסקרה לא נזלה והריסים המזויפים נשארו דבוקים? במיוחד בגלל השאלות הקשות הללו התגייס המאפר של קווין בי, סר ג'ון, וחשף לווג את כל הסודות שהפכו את ביונסה לכל כך זוהרת.

ביונסה קואצ'לה. GettyImages
מוותר על קרם לחות בתור בסיס. ביונסה בקואצ'לה/GettyImages

הדבר הראשון, לדבריו של סר ג'ון, הוא לוותר על קרם הלחות. כשיוצאים למקומות כמו פסטיבלים מיוזעים, הופעות מול תאורה חמה או סתם יום של יולי-אוגוסט ישראלי מלא לחות - כדי לוותר על בסיס למייקאפ של קרם לחות ולהחליף אותו בסרום או פריימר. השלב הבא לדבריו הוא קונסילר ומעליו נגיעות פודרה שקופה. סר ג'ון מציע להגביל את השימוש בקונסילר לאזור שמתחת לעיניים בלבד ולא להפריז את השימוש בו בנקודות שונות בפנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ביונסה, סולאנג' נואלס. splash
רוצות סלפי לוהט? אל תשכחו לספוג את השומן במצח/splash
עדיף צלליות בסיס ולא צבעים חזקים שעלולים להפוך לקטסטרופה מביכה

הדבר הבא שחשוב לשים לב אליו לדברי סר ג'ון הוא המצח. אם כולם רוצים סלפי לוהט - כדאי לעשות הכל כדי להימנע ממצח מבריק. מה הפתרון? לפני שמקבעים את המייקאפ עם פודרה, סר ג'ון מציע לספוח את השומן בנגיעות קלות. "אם תשימו פודרה לפני שתספגו את השומן, אתם פשוט תדחפו אותו הישר לתוך הנקבוביות שלכם", הוא מסביר. לטובת המשימה יש ניירות סופחי שומן ייעודים שבנגיעות קלות סופגים את השומן לפני שהוא הופך לברק לא מחמיא.

אחרי ששלב הבסיס הסתיים, עובר סר ג'ון להסביר על איפור עיניים. הוא ממליץ על צלליות בסיס ולא על צבעים חזקים שיימסו ויהפכו לקטסטרופה מביכה. והנה טיפ ששווה מיליונים: את האייליינר הקרמי מקבע סר ג'ון בצללית אבקה. כך הוא מבטיח שלא משנה כמה לחות יש בחוץ - האיילינר נשאר כפי שהיה כשביונסה יצאה מחדר האיפור שלו. מה שנקרא: לגזור ולשמור.

אבל רגע לפני שאתן סוגרות את ספר הטיפים, הנה עוד עצה אחת אחרונה וחשובה, כזו שבחיים לא שמענו עליה קודם, אבל מה שטוב לקווין בי - טוב גם לנו. סר ג'ון חושף כי במקום שפתון להגנה על השפתיים (הליפ באלם המוכר והטוב) הוא משתמש בקרם עיניים. זה אולי גורם לכן להרים גבות, אבל ייתכן שהוא חילק פה את טיפ המאה.

את הלוק הזוהר של ביונסה סגר סר ג'ון עם סומק אבקתי וספריי לשימור התוצאה. לדבריו, אנשים רבים מבקשים ממנו עצות על איפור עמיד ולכן הוא החליט לחשוף כמה מדרכי הפעולה שלו. עם זאת, הוא מבהיר - יש עוד כמה סודות שהוא לא מגלה ושומר רק לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully