וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גברים, רעננו את הפנים

6.5.2018 / 14:38

סבונים לניקוי הפנים, קרמים לשמירה על עור חלק מקמטים, ושלל בשמים שיעשו לכם הכי נעים - גברים, הקיץ תכף כאן, וזה הזמן לחדש את מדף הקוסמטיקה שלכם

טעון טיפוח. מערכת וואלה! NEWS
טעון טיפוח/מערכת וואלה! NEWS

כל אישה ובת, וכן, גם אתם גברים, יודעים שאביב הוא החג של הניקיונות. אז אחרי שפסח עבר וגם חגגתם עצמאות - הגיע הזמן לפנות קצת זמן לעצמכם: לנקות את הפנים, לקרצף את העור המת, ולאוורר את מדף הבשמים בניחוחות חדשים. בכל זאת, אתם בשעון קיץ. אלה מוצרי הטיפוח שיעזרו לכם להרגיש הרבה יותר נקיים, כי מה שמתאים לחורף - לא תמיד מתאים לקיץ.

סרום אנטי אייג'ינג של JEUNESSE GLOBAL

טעון טיפוח אפריל.
מוצר טבעי לחלוטין שעושה את העבודה נאמנה

חברת הקוסמטיקה המתמחה במוצרי אנטי אייג'ינג משיקה סרום חדש לפנים, שמכיל נוסחה בלעדית של קרם היפואלרגני המבוסס על רכיבים טבעיים בלבד ומכיל מסנן קמטים טבעי ששומר על מוצקות וגמישות העור.

למרוח או לשכוח? זה אמנם נשמע כמו עוד פיקציה, בכל זאת מוצר טבעי, אבל נראה שאכן הצליחו שם לפצח את הנוסחה, ופיתחו מוצר טבעי לחלוטין שעושה את העבודה נאמנה. שווה למרוח - במידה ויש לכם את הכסף לכך.

כמה זה עולה? 620 שקלים. ל-15 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סבון פנים "המעפילים"

טעון טיפוח אפריל.
הניחוח חזק יותר מכל סבון אחר שהכרתם

החברה הישראלית, שנכנסה לשוק לפני שלוש שנים, מבססת את מוצריה רק על חומרים טבעיים. לאחרונה היא השיקה סבון פנים מיוחד לגברים שמורכב מצמחים ומכיל ויטמין E עם נגיעות של אשכולית המשרה תחושת רוגע.

לסבן או לסמן? הניחוח חזק יותר מכל סבון אחר שהכרתם. עם זאת, התחושה הנעימה של ההקצפה על הפנים מאוד חסרה בסבון, אך אם מתעלמים מכך - מדובר בתכשיר מעולה ודי מפתיע מאחר ומדובר בחברה ישראלית.

כמה זה עולה? 75 שקלים ל-100 מ"ל.

טר דה הרמס

טעון טיפוח אפריל.
מורכב מניחוחות של אשכולית, פלפל, גרגרי פלפל ורודים, צמח השיסו ומנטה

בית האופנה המפורסם ידוע בעיקר בזכות תיקי היוקרה שלו, אבל ממש לא נופל בכל הקשור לניחוחות שלו. הבושם המפורסם "טר דה הרמס" מורכב מניחוחות של אשכולית, פלפל, גרגרי פלפל ורודים, צמח השיסו והמנטה שיוצרים ריח חמצמץ שילווה אתכם לאורך כל היום.

להשפריץ או להחמיץ? אם אתם מחפשים את הריח החדש עבורכם לקיץ, הרמס הוא הבושם שייתן לכם מענה. עם ריח רענן וקליל שישאר עליכם לאורך כל היום, כך שגם כשתזיעו - זה לפחות יהיה נעים.

כמה זה עולה? 350 שקלים ל-75 מ"ל, להשיג ברשת אפריל.

ג'נטלמן מבית ג'יבנזי

טעון טיפוח אפריל.
יעבוד עליהם אם אתם גברים של פעם

הבושם המפורסם של המעצב הצרפתי קיים משנת 1975 ומקבל עכשיו טוויסט חדש בניחוח עם שילובים של פצ'ולי, וניל שחור ופלפל לצד פרח האיריס ובלזם טולו שמעניקים לו ריח עוצמתי וגברי.

לרסס או למסמס? אם אתם גברים של פעם או לפחות רוצים שיתייחסו אליכם כמו לגברים השרמנטיים מהסרטים, ג'נטלמן לגמרי יעשה את העבודה כמו שצריך ויעניק לכם ניחוח שכולם יזהו.

כמה זה עולה? 399 שקלים ל-100 מ"ל.

מוס לניקוי הפנים של ד"ר אודי בר

טעון טיפוח אפריל.
העור נקי ואפילו נעים למגע לאחר השימוש

הדוקטור הישראלי מתמחה בעיקר בעיכוב תהליכי הזדקנות, כך שהמוס לניקוי הפנים, שמגיע במרקם אוורירי ונטול בישום, עובד על אותו עיקרון - מנקה את הפנים ובו בזמן מסייע בעיכוב קמטי הזדקנות.

לסבן או "לסבן"? זה נכון, המוס חסר ריח, שלא לומר בעל ריח לא ממש נעים, אבל אין ספק שאחרי שמנסים פעם אחת מבינים שהריח לא רלוונטי כי התוצאה פשוט טובה - העור נקי ואפילו נעים למגע לאחר השימוש.

כמה זה עולה? 180 שקלים ל-160 מ"ל.

בושם אקווה די ג'יו אבסולו

טעון טיפוח אפריל.
קחו בחשבון שסביר להניח שתריחו אותו על עוד אנשים בקניון

אחרי ההצלחה המסחררת של בושם הג'יו, בית האופנה ג'ורג'יו ארמני משיק בושם נוסף בסדרה, הפעם עם ריחות קצת יותר חזקים וגבריים תוך שימוש בתווים ימיים ובפצ'ולי.

להשפריץ או להחמיץ? אם אתם סומכים על ההצלחה של הג'יו המוכר והאהוב, אז אל תפספסו את הגרסה החדשה. עם זאת, קחו בחשבון שסביר להניח שתריחו אותו על עוד אנשים בקניון.

כמה זה עולה? 329 שקלים ל-75 מ"ל.

Les Orientaux Latins של אייזנברג

טעון טיפוח אפריל.
הוא לא קליל ולא רענן אבל הוא בהחלט מרשים וישאיר חותם בחדר

כשמו כן הוא, הבושם החדש של חוזה אייזנברג מאופיין בעיקר בזכות ניחוחותיו האוריינטלים והעתיקים, אלו שנוצרים על ידי שילוב של פלפל, הל, עצים, צמחים ושרפים.

לקנות או פחות? זהו בושם שלא מתאים לכל אחד, שכן צריך לדעת איך "להחזיק" אחד כזה. הוא לא קליל ולא רענן אבל הוא בהחלט מרשים וישאיר חותם בחדר. מצד שני, המחיר שלו קצת מוגזם.

כמה זה עולה? 194 דולר ל-100 מ"ל להשיג בדיוטי פרי.

סולייל בלאנק של טום פורד

טעון טיפוח אפריל.
נשי ועדין

ההתמכרות של המדור לטום פורד ידועה ומוכרת, אך עם זאת נראה כי הפעם מעצב-העל הצליח להפתיע, ולא בקטע טוב. לעומת הבשמים הקודמים שלו, החדש קצת יותר נשי ועדין. הבושם, שמורכב מקליפות תפוז, שמן מענפי ברגמוט, יסמין, טוברוזה, ענבר ווניל מעניק לו ניחוח עדין.

להתיז או להזיז? אם אתם רוצים משהו קצת יותר מעודן, אתם חייבים להתיז. אבל קחו בחשבון שהוא גם עלול להתפייד מהר מגופכם.

כמה זה עולה? 475 שקלים ל-50 מ"ל.

ג'ל לניקוי פנים של גרנייה

טעון טיפוח אפריל.
מסירה תאים מתים וגם עושה פילינג עדין לעור

הצרפתים יודעים לשחק אותה בכל הנוגע לטיפוח, זה מה שבטוח. הג'ל החדש של גרנייה מכיל גרגרים מסלעים וולקניים וחומצה אלפא-הידרוקסית לקילוף עדין של תאים מתים - מה שמסייע למרקם עור עדין יותר וגוון עור מואר ורענן יותר. המסכה מבצעת פעולה כפולה: מסירה תאים מתים וגם עושה פילינג עדין לעור.

לשפשף או לחפף? תשפשפו, זה עובד! זה אמנם נשמע מפחיד, אבל הפילינג באמת מתבצע בצורה עדינה ולא גסה, כך שהעור נשאר נעים ורענן.

כמה זה עולה? 119 שקלים ל-75 מ"ל.

מסכת קלנדולה ואלוורה של קיל'ס

טעון טיפוח אפריל.
המגע הראשון עם העור אמנם לא נעים במיוחד, אבל אל תטעו - המסכה מספקת תוצאות

באמריקה כמו באמריקה - אפשר לעשות מכל דבר מוצר, כך שגם מצמחי קלנדולה ואלוורה החליטו להכין מסכת פנים לגברים, כזו שמתאימה במיוחד לעונות מעבר כמו האביב ומסייעת לשמור על לחות העור ועוזרת לשמור על מראה עור רענן.

למרוח או לברוח? המגע הראשון עם העור אמנם לא נעים במיוחד, אבל אל תטעו - המסכה מספקת תוצאות. היא אמנם מעט דביקה על הפנים, אבל העור בהחלט נראה זוהר יותר, כך ששווה להתמסר אליה.

כמה זה עולה? 205 שקלים ל-100 מ"ל.

מסכת פילינג VICHY

טעון טיפוח אפריל.
הכי גלאם

מסכת הפילינג של וישי מכילה גרגרים מסלעים וולקניים וחומצה אלפא-הידרוקסית, ומקלפת בעדינות תאים מתים. המסכה מכילה ויטמין Cg המסייע להארת גוון העור, ומים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

לשפשף או לדפדף? פחות או יותר כמו תרחיץ משודרג לניקוי פנים, מסכת הפילינג לעור זוהר של וישי היא קלילה, נוחה לשימוש ובעלת ריח ממכר. המרקם מסייע למריחה נוחה, חמש דקות ההמתנה שבהן המסכה מתגבשת על הפנים לא יגרמו לכם לנוע בחוסר סבלנות בחדר הרחצה, והתוצאה היא עור זוהר ונעים למגע. הכי גלאם.

כמה זה עולה? 119 שקלים ל-75 מ"ל.

BLUE NOIR נרסיסו רודריגז

טעון טיפוח.
עוצמתי במיוחד

המעצב הקובני ממשיך בקו הבשמים בעלי הניחוח החזק שלו כשהוא משיק את הבושם החדש שמורכב מתווים עציים החושניים כמו ארז כחול והובנה שחור עם שילוב של ענבר וטיבר.

להשפריץ או להחמיץ? אין ספק, מדובר בבושם בעל ניחוח חזק. אבל ממש חזק - כזה ששפריץ אחד יעשה את העבודה לשאר היום. עם זאת, צריך אופי חזק ונוכחות עוצמתית בשביל להתענג עליו.

כמה זה עולה? 465 ש"ח ל-100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully