וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג שלא הכרת: חתונת החלומות שלך מתחילה באפליקציה הזאת

3.5.2018 / 8:20

את לא צריכה לטוס לניו יורק כדי לקנות שמלה שלא ראית על אף אחת אחרת, מספיק להיכנס ל-Shupperz ומישהי בצד השני של העולם תקנה איתך בלייב כל מה שאת רוצה. מה לרכוש ואיפה? היום (שני) נפתח שבוע הכלות של האפליקציה, וזה בדיוק הזמן להתחבר. הכנו לך רשימת חנויות מסודרת

שבוע הכלות של Shupperz. נועם אקהאוס,
אין צורך לטוס לניו יורק, רק להיכנס לאפליקציה ולהתחבר למי שקונה עבורך/נועם אקהאוס

לכולנו יש את החברה הזו, זו שכמה חודשים לפני החתונה שלה טסה לניו יורק וחזרה עם מזוודות מלאות בגדים, נעליים ואקססוריז. כבר שמעת את הסיפורים שלה - איך היא מדדה שמלות כלה בבתי כלבו נחשקים, קנתה לנז'רי בוויקטוריה'ס סיקרט, חיפשה נעליים בשדרה החמישית וישבה בין לבין ללאנץ'. ועכשיו תורך, יש לך טבעת על האצבע, שני אולמות לבחור מהם ורשימה בלתי נגמרת של דברים קטנים שאת צריכה לעשות.

כבר עשית את הסיבוב המסורתי בין חנויות המעצבים, שאלת את כל החברות איפה הן מצאו נעליים והמאפרת שהכי רצית מזיזה בשבילך מישהי אחרת. את מתרגשת ומאושרת ומצד שני לחוצה וטרודה - איך תהפכי את האירוע ל"שלך", איפה תמצאי את השמלה שתחמיא לך, ובעיקר כזו שלא ראית עדיין על אף אחת אחרת?

שבוע הכלות של Shupperz. נועם אקהאוס,
לא צריך לתהות האם המידה והצבע הם לפי מה שבחרת/נועם אקהאוס

הרשת החברתית שתסדר לך את שמלת החלומות

אז אנחנו כאן כדי להקל עלייך ולעשות לך קצת סדר. קחי אוויר וצאי לדרך, כי יצרנו בשבילך רשימה של דברים שאת צריכה לקראת האירוע - חלק מהם בסיסיים לחלוטין וחלק יכולים להפתיע אותך. אבל זה לא הכול, את כל הדברים את יכולה לקנות בניו יורק, בבתי הכלבו הגדולים ובחנויות הנחשקות ביותר בלי לקנות כרטיס טיסה. אפילו בלי לקום מהספה. לא, את לא צריכה לגלוש באתרי אינטרנט, כדי לנסות להבין מתמונה אחת או שתיים מה את רואה, ולתהות האם השמלה תהיה במידה שלך או שתגיע בטעות בצבע שנראה שונה לחלוטין.

כאן נכנסת לתמונה פלטפורמת Shupperz- רשת חברתית ייחודית שנותנת לקהילה שלה ערוץ ישיר למקומיים שאוהבים וחיים קניות, מאפשרת לבצע רכישות חכמות וליצור שיחה בינך לבין אנשים בחנות עצמה שיקנו עבורך. אנשים אלה הם אוהבי אופנה, שיגידו לך אם הנעליים נראות נורא במציאות או אם השמלה נראית קטנה במיוחד גם במידה לארג', וגם יעמדו למענך בקופה ויבצעו את הרכישה ושליחת הבגדים אלייך.

ביום שני, ה-30.04 Shupperz מכריזים על שבוע החתונות - שבוע בו השופרים יתמקדו בחנויות בהן אפשר לרכוש את כל מה שצריך לחתונה. הם יעלו תמונות של מוצרים שהם אוהבים ויצרו מעין "חלון ראווה" עבור הקונים. מצד שני, הקונים יוכלו לבקש בקשות מיוחדות ומותגים ספציפיים וכמובן לנהל עם השופרים שיחה "בלייב" במהלך האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שבוע הכלות של Shupperz. נועם אקהאוס,
זה הזמן שלך לבקש בקשות מיוחדות ומותגים ספציפיים/נועם אקהאוס

ואם את לא בטוחה מה בדיוק את צריכה - זו הרשימה בשבילך:

כל ערב בשעות 20:00-23:00 יתמקדו ב-Shupperz בחנות אחרת

שבוע הכלות של Shupperz. נועם אקהאוס,
אחת הדרכים להפוך כל מה שאת לובשת לייחודי היא על ידי האקססוריז הנכונים/נועם אקהאוס

יום ב' 30.4 - Macy's

אקססוריז: אחת הדרכים להפוך כל מה שאת לובשת לייחודי היא על ידי האקססוריז הנכונים. במייסיס תוכלי למצוא (יחד עם השופרים) את כל התכשיטים ואביזרי השיער שתוכלי לחלום עליהם - ואין אירוע טוב יותר מחתונה, כדי להוסיף לשיער שלך תכשיט שימשוך אליו את כל המבטים.

יום ג' 1.5 - Party City

הפתעות לחברות: PARTY CITY היא חנות עצומה לאביזרי מסיבות ואירועים ואת יכולה למצוא בה הכול - כובעים, בלונים, קישוטים וכלים בכל סגנון שרק תרצי. עבורך זה בדיוק המקום לקנות לכל החברות שלך מתנה קטנה אותה תחלקי להן במסיבת הרווקות - כדי להפוך את האירוע למרגש יותר.

יום ד' 2.5 - Victoria's Secret

הלבשה תחתונה: אנחנו לא צריכות לספר על ממלכת ההלבשה התחתונה של ויקטוריה'ס סיקרט, אבל יש לנו כמה המלצות - זה בדיוק המקום לקנות בו את חלוק המשי הלבן בו תצטלמי בזמן ההכנות לאירוע ולהוסיף אליו גם נעלי בית לבנות ועדינות.

יום ה' 3.5 - BHLDN

שמלות: כמובן שאת צריכה שמלת כלה, ותוכלי לבקש מהשופרים להראות לך כל שמלה שתרצי. מעבר לזה אנחנו ממליצים לך להכין רשימה מפורטת של אירועים סביב היום הגדול - צילומי טראש, ארוחת ערב עם המשפחות, מסיבת רווקות במועדון ושבת חתן למשל. גם אלו אירועים שתצטרכי עבורם שמלות, ו-BHLDN זו החנות המושלמת למצוא בה את כל השמלות שתצטרכי, בין אם זו שמלת כלה, שמלה שנייה או שמלות BRIDESMAIDS חגיגיות, שיוכלו לשמש אותך באירוע גדול ואפילו אקססוריז, חליפות ונעליים.

רוצה לצאת לשופינג? הקליקי כאן והורידו את האפליקציה

וואלה! NEWS בשיתוף Shupperz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully