וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את מוצרי השיער החדשים לקיץ וחזרנו עם תובנות

שירלי אכסלרוד

3.5.2018 / 13:15

שמש יוקדת, 90% לחות, מי ים מלוחים וכמובן החוויה שאף קיץ לא מושלם בלעדיה - פיפי במים של הבריכה. עם כל אלה ועוד ייאלץ השיער שלכן להתמודד בחודשים הקרובים, אז שיהיה לו בהצלחה עם זה

קרם לחות לשיער של אלביב. יח"צ,
"מסכה שהיא גם קרם לחות? פה חשדתי"/יח"צ

המוצרים לשיער של אלביב הם הפועלים השחורים של עולם השמפו הסוער: נגישים בכל סופר כמו גבנ"צ וחלב 3 אחוז, ולרוב עושים עבודה אפקטיבית תמורת מחיר קטן במיוחד. אבל ההשקה האחרונה שלהם ביאסה את הנסיינית מ' עד מאוד: "מסכה שהיא גם קרם לחות? פה חשדתי. גם על רטוב, גם על יבש? ובכן, מדע בדיוני. מדובר בקרם סמיך בניחוח קוקוס עז. כמסכה, על שיער יבש מאוד, מפוצל קצוות ומחורע באופן כללי, היא השאירה אפקט של שומן אווזים גם אחרי שטיפה יסודית: הכבידה על השיער, שימנה אותו יתר על המידה, והריח היה כל כך חזק שהתקיף לי את הנחיריים כל הלילה. כקרם לחות, העזתי למרוח אותו רק על הקצוות, והסתובבתי כל היום עם חשק עז לחפוף כבר, רצוי עם מסיר שומנים לתנור תעשייתי. הכי לא".

אלביב, מסכת קוקנאט Extraordinary Oil, מחיר: 40 שקלים ל-300 מ"ל.

מסכה לשיער של מיטיק אויל. יח"צ,
סמיך, מרכך, עתיר שמנים נעימים, לא מכביד ומשאיר שיער רך/יח"צ

מיטיק אויל, הסדרה המלכותית והמשובחת מבית לוריאל פרופסיונל, התחדשה במוצרים ייעודיים לשיער דק ועבה. נ', בעלת שיער עבה, שלא לומר רעמה סמיכה כמו מילוי פוך סינתטי, קיבלה את המסכה מהסדרה ומדווחת שמדובר במוצר משובח: סמיך, מרכך, עתיר שמנים נעימים, לא מכביד ומשאיר שיער רך וצייתן לתפארת. מה כן השתנה? רגרסיה בתחום הניחוח: מה שהיה ריח אצילי למשעי, הפך לריח בינוני וסטנדרטי. מה לא השתנה? המחיר המשוגע.

L'ORÉAL PROFESSIONNEL, Mythic Oil, מסכה לשיער דק, מחיר: 223 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג במספרות המורשות.

עבור טיפים חיוניים נוספים, לירלורי קוסמטיקה, אופנה, הורות וכל מה שמעניין בנות - מוזמנים לבקר באתר הנשים החדש, אחות קטנה לוואלה! NEWS, העונה לשם Sheee.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מחליקה שיער של אמיקה. יח"צ,
אפשר היה לוותר על הוורוד המזעזע וללכת על צבע סולידי יותר, שיתאים גם למחליקה מעל גיל 20/יח"צ

השיער המוקפד להחריד של ע' מסתיר תלתולת שהיא מחביאה בדבקות כבר שנים, ולכן, בכל מה שקשור לפן שלה, היא לא מאמינה בעשי זאת במו ידייך. אחרי שנטשה מזמן את המחליקים הביתיים והתמכרה למספרה - כשירות לציבור, נאותה ע' לנסות את המחליק החדש של מותג השיער AMIKA שמגיע עם צג דיגיטלי, לוחיות גיהוץ עשויות "טיטניום גולמי שאינו מעובד ולא עבר תהליך ציפוי" וצבע ורוד בזוקה עז. "המחליק מתחמם במהירות ומגיע לטמפרטורה המקסימלית תוך חצי דקה בערך, אבל אפשר לכוון אותו לכל טמפרטורה שבין 50 ל-230 - חשוב כשרוצים רק טאץ' אפים ולא גיהוץ מאפס או כשרוצים לבדוק איזה חום מספיק, בהדרגה. הלוחיות נוחות וחלקות במיוחד, בטח יחסית למחליקים שכבר ניסיתי בעבר, אם כי עדיף שהיו רחבות יותר. הייתי מוותרת על הוורוד המזעזע והולכת על צבע סולידי יותר, שיתאים גם למחליקה מעל גיל 20. בגדול, לא מוותרת על הפן הקונבנציונלי הסדיר שלי, אבל הוא לגמרי פתרון נחמד ונוח למיגור תלתלאז' בין ביקור לביקור אצל הספר".

AMIKA, מחליק טיטניום ורוד, מחיר: 520 שקלים. להשיג באתר ובמספרות.

קיט מון פלטין לשיער. יח"צ,
צמצם את נזקי הייבוש והצליח להחזיר לשיער קצת מהברק והרכות שאבדו לו/יח"צ

הנסיינית צ', שמתעללת בשיער בכל דרך אפשרית, כולל צבע, פן ושחייה יומיומית בבריכה עתירת כלור, היתה מרוצה מהסרום מסדרת הקוויאר של מון פלטין, שצמצם את נזקי הייבוש והצליח להחזיר לשיער קצת מהברק והרכות שאבדו לו: "הסרום מצפה את השיער בשכבה עדינה ולא מכביד כמו סרומים אחרים שניסיתי, יש לו ריח נעים ואפשר להשתמש בו על בסיס יומיומי. אבל מה נסגר עם המארז?! בלי אף מילה על קוויאר או אוליגרכים, כזה עיצוב מיושן וחסר מעוף לא ראיתי מזמן".

Mon Platin Professional - סרום קוויאר בערכה עם שמפו ומסכה וכפפת הקסם להסרת איפור, מחיר: 259 שקלים. להשיג במספרות מורשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully