וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נתלבש כולנו בקיץ הקרוב? פה תמצאו את כל מה שאתם חייבים בארון

7.5.2018 / 10:49

הם צבעוניים, שמחים ובעיקר ניתנים לפרשנות אישית בצורה שתחמיא לכל אחד ואחת. התמקדנו בחמישה טרנדים גדולים לקראת העונה החמה, הלוקים שאנחנו חייבות בארון שלנו ואלו שככל הנראה יככבו גם ברשתות החברתיות

רשמית אנחנו עדיין בשיא האביב, אבל מבחינת כל רשתות האופנה הגדולות, וגם מבחינת מזג האוויר, הקיץ כבר כאן - ובגדול. האמת שזה ממש לא משנה, כי כחובבות אופנה זה ב-DNA שלנו להסתכל לפחות עונה אחת קדימה ולחפש את הטרנד הגדול הבא, להכין את רשימת הקניות ולהתחיל לחשוב מה נלבש לאן ובאיזו צורה. ובדיוק בגלל זה קניוני עזריאלי יצרו הפקת אופנה מיוחדת וצבעונית שתשאיר אתכם מעודכנים אחרי שתראו את חמשת הטרנדים האופנתיים של הקיץ - הטרנדים שאתם פשוט חייבים בארון שלכם ואלו שככל הנראה יככבו ברשתות החברתיות של כולנו.

ונחשו מה: הם צבעוניים, שמחים ובעיקר ניתנים לאינטרפטציה אישית בצורה שתחמיא לכל אחד ואחת! אמנם על הדוגמנים שלנו כל דבר ייראה נפלא, אבל אנחנו מבטיחים לכם שאתם ממש לא חייבים להיות אנחל בונני או ירדן הראל כדי לנסות אותם בבית.

טוטאל לוק ורוד: זה רשמי - הוורוד כאן והוא לא הולך לשום מקום. הצבע השמח הזה יכול לנוע מבובתי ומתוק, לנשי, אלגנטי וסקסי על ידי הבדל של גוון. פודרה, ניאון או ורוד מילניאלי, תיהני עם הוורוד שלך ואל תשכחי לתת נגיעה ממנו גם על השפתיים ואפילו מעל העיניים.

לכל הפריטים היכנסו לאינסטגרם של קניוני עזריאלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ATHLEASURE ספורט: זה נכון שבגדי ספורט מככבים ביום יום שלנו כבר כמה עונות, אבל הקיץ הם מקבלים טוויט צבעוני ומגניב יותר. לעומת בגדי היוגה וסגנון האייטיז שראינו בעונות האחרונות, הספורט הנכון של העונה הוא מחוספס וכזה שנחשב "גברי" יותר כמו בייסבול, כדורסל אפילו ספורט אקסטרים כמו מרוצי מכוניות.

הטרנדים הלוהטים של הקיץ בקניוני עזריאלי. יחצ,
הספורט הנכון של העונה הוא מחוספס וכזה שנחשב "גברי" יותר/יחצ

COLOR BLOCK: את הקולור בלוק הכרנו כבר לפני כמה שנים כשראינו שילובים בוהקים בין צבעים כמו כחול וירוק, סגול וצהוב או אדום וורוד. העונה הקולור בלוק מגיע בצבעוניות רגועה ומעודכנת יותר והטרנד הזה רלוונטי בעיקר לגברים - אדום או וורוד, יחד עם צהוב רך וגווני אפור, חום, קרם ובז' שעובדים ביחד בטוטאל לוק שמשחק בין העדין למצ'ואיסטי ובעיקר כזה שנראה סופר מעודכן ואופנתי.

לכל הפריטים היכנסו לאינסטגרם של קניוני עזריאלי

טרנדים לקיץ של קניוני עזריאלי.
ההדפסים מושכים את העין, יוצרים עניין ונותנים תחושה של אופנה קלילה וזורמת

פאטרנים: הדפסים מיוחדים ולא צפויים הם בהחלט הטרנד המפתיע והשמח של העונה. בין אם אלו פרחים לגברים, משבצות גדולות בסגנון שנות ה-70 לנשים או סתם הדפסים קסומים ומעניינים - הם מושכים את העין, יוצרים עניין ונותנים תחושה של אופנה קלילה וזורמת שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות.

טרנדים לקיץ בקניוני עזריאלי.
הפרחים הנכונים לעונה הם קטנים, רומנטיים ועדינים

פרחוני: זה לא באמת קיץ בלי שמלה או חליפה פרחונית, והטרנד הפרחוני של קיץ 2018 גורם לנו לחלום על חופים לבנים, חול רך ולילות חמימים עם כוס יין צוננת. בעוד הפרחים של החורף היו מלאים בדרמה ובצבעים עמוקים וכהים, ואלו של הקיץ הקודם היו עצומים ובוהקים, הפרחים הנכונים לעונה הם קטנים, רומנטיים, עדינים ובגווני פאסטל רכים.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully