וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'קי ועד רירי: עשרת הלוקים הכי מדהימים בהיסטוריה של המט גאלה

7.5.2018 / 12:30

לכבוד האיוונט הנוצץ שיתקיים הערב במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, פשפשנו בארכיון ובחרנו את עשרת השמלות הבולטות שנראו על השטיח האדום של המט גאלה בכל הזמנים

רויטרס

בווידיאו: השטיח האדום של המט גאלה לפני שנתיים.

הערב יתקיים בניו יורק האירוע הכי יוקרתי והכי נחשב במונחי עולם האופנה - המט גאלה. האיוונט הנוצץ מהווה את יריית הפתיחה לתערוכת האופנה השנתית שמארחת אנה וינטור במכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן. כמדי שנה, ינסו מיטב הכוכבות להתעלות על עצמן בבחירת האאוטפיט, אותו הן ילבשו אל מול גדודי הפלאשים שימתינו למרגלות השטיח הכחול ברחבת הכניסה למוזיאון. המוזמנות המאושרות שנבחרו לקשט את אירוע הצדקה נבחרו בפינצטה על ידי עורכת ווג, ותיאלצנה להיפרד מסכום בסדר גודל של 30 אלף דולר (תרומה) על מנת לממש את הזכות להתחכך בכל הטוב הזה ולהיות הראשונות שיצפו בתערוכה שתבחן את יחסי האופנה עם הכנסייה הקתולית.

בין המוצגים יהיו עיצובים של קוקו שאנל (שחונכה על ידי נזירות), ג'ון גליאנו וכריסטובל בלנסיאגה, לצד 40 יצירות שהושאלו מהוותיקן. סביר להניח שאת מירב תשומת הלב יתפסו פמליית המארחות דונטלה ורסצ'ה, אמאל קלוני וריהאנה, שהשנה קודמה למעמד רם יותר של מארחת שותפה (לצד אנה וינטור). אז עד שניחשף לפרשנות של המעצבים והידוענים לתמת "גופים שמיימים: אופנה ודמיון קתולי", קבלו את עשרת השמלות הבולטות של המט גאלה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully