וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשוטט ברחוב לשופינג זה כבר פחות רלוונטי": קולקציה חדשה לאחיות צוקר

15.5.2018 / 15:01

קולקציית הקיץ ממשיכה לקדם את החזון המוצהר של המותג מתחילת הדרך - לעצב דגמים עם פוטנציאל חרישה גבוה, שאינם תלויים בעונה ובטרנדים חולפים. כמעט כל פריט יסוד מהמלתחה הנשית מגיע עם איזשהו טוויסט או דיטייל שמבדיל אותו מפריט של רשתות אופנה

קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
"לא פשוט לפצח נשים, אבל אני מקבלת המון אינפורמציה דרך ההזמנות והמדידות". קיץ 2018 של צוקר/רותם לבל
עינב צוקר: "השירות של הזמנת מדידה הביתה פתח הרבה חסמים לנשים, מסתבר שהאופציה למדוד בלי שאף מוכרת יושבת לך על הראש הוא משהו שנשים מעריכות"

קצת קשה להאמין, אבל לפני שלוש וחצי שנים, כשהאחיות עינב והדס צוקר הקימו את המותג השני שלהן ככזה הפעיל רק בפלטפורמת אונליין, שיטת המכירה הכל כך מובנת מאליה כיום הייתה עדיין בחיתוליה בישראל. מאז הקהל המקומי עבר כברת דרך רצינית בכל הנוגע להרגלי הצריכה ברשת, וגם הן עצמן שיכללו את השיטה עם אופציות למדידה בשואורום או בבית.

קולקציית הקיץ החדשה של "צוקר" ממשיכה לקדם את החזון המוצהר מתחילת הדרך לעצב דגמי אסנשיאל מוצלחים לחרישות, שאינם תלויים בעונה ובטרנדים חולפים. הפירוק של המלתחה הנשית לגורמי יסוד כמו ג'ינס, ז'קט קליל, טי-שירטס וטופים, אוברול, שורטס וכדומה מגיע כמעט תמיד עם איזשהו טוויסט או דיטייל שמבדיל אותו מפריט של רשתות אופנה.

כך ניתן למצוא את הפרשנות לטרנץ' ספורטיבי בדמות ז'קט ספארי מבד פוליאסטר במראה ניילון בשילוב רשת, או חולצת טי ללא שרוולים עליה רקום באדום הסלוגן "time is precious" בגימור חוטים פרומים.

קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
אוברול המתפרק לשני חלקים ומתפקד גם כמכנסיים וחולצה/רותם לבל

ההשראה לאוסף הקיץ המוקפד מגיעה מהאוונגרד הרוסי ומהאמן קזימיר מלאביץ, שטבע את המונח סופרמטיזם - אמנות מופשטת בסגנון גיאומטרי. מפה נגזרה השפה הגרפית שבאה לידי ביטוי בדפוס צבעוני שמגיע על גבי טי-שירטים וגם בתיפורים המחברים את חלקי הבגד - כמו למשל באוברול המתפרק לשני חלקים ומתפקד גם כמכנסיים וחולצה.

"אני מרגישה שללכת לשופינג אחה"צ בשיטוט ברחוב זה כבר פחות רלוונטי", מספרת עינב, שמשמשת הצלע הפעילה יותר בעסק. "השירות של הזמנת מדידה הביתה פתח הרבה חסמים לנשים, מסתבר שהאופציה למדוד בלי שאף מוכרת יושבת לך על הראש הוא משהו שהמון נשים מעריכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
חולצת טי ללא שרוולים עליה רקום באדום הסלוגן "time is precious" בגימור חוטים פרומים/רותם לבל

דווקא מה שנראה כמו לקיחת צעד אחורה ממפגש מול לקוחות, מוסבר על ידה באופן מפתיע כהפוך: "כשהייתה לנו חנות בדיזנגוף היינו עסוקות בעבודה מאחורי הקלעים. עכשיו יש לי קשר צמוד עם הלקוחות, וזה מדהים. לא פשוט לפצח נשים, אבל אני מקבלת המון אינפורמציה דרך ההזמנות והמדידות".

במלתחה המצומצמת של צוקר ניתן למצוא גם את ג'ינס הבויפרינד האהוב בגרסת שורטס, טופים ממשי משולב בסריג, חולצת טי וגופיה לבנה עם פסים, ושמלת ג'ינס רפויה מבדי טנסל וכותנה. "אין דבר יותר מספק מלראות לקוחה עם בגד שלי", היא מסכמת.

טווח מחירים: 250-690 שקלים. להשיג באתר צוקר.

קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
ז'קט שחור, פריט חובה נצחי במלתחה/רותם לבל
קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
פרשנות לטרנץ' ספורטיבי בדמות ז'קט במראה ניילון בשילוב רשת/רותם לבל
קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
ג'ינס בויפרינד בגרסת שורטס/רותם לבל
קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
חולצה לבנה מכופתרת עם הדיטייל שמעניק לה טוויטס/רותם לבל
קולקציית קיץ 2018 של צוקר. רותם לבל,
השראה מסופרמטיזם, אמנות מופשטת בסגנון גיאומטרי/רותם לבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully