וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה בולוק חשפה את סוד היופי המחליא שלה - חוללה סערה

2.6.2018 / 0:01

כוכבת הקולנוע בת ה-53 התארחה בתכנית של אלן דג'נרס וסיפרה על טיפול ייחודי הקשור בעורלות של תינוקות נימולים בקוריאה. ברשת געשו, אבל היא לא הכוכבת היחידה שמשתמשת בשיטה היקרה והמוזרה הזאת

סנדרה בולוק/עריכה: אמיר קוטיגרו

סנדרה בולוק כבר בת 53, אבל היא יפה מתמיד. מתברר שיש לכך סוד מוזר למדי, אותו חשפה לאחרונה בתכנית האירוח של אלן דג'נרס: "טיפולי פין לפנים".

כן, מה ששמעתם.

"כשתראו כמה טוב זה עושה לפנים, תרוצו לקוסמטיקאיות שלכן ותגידו, 'תנו לי את הפין'!" התבדחה בולוק. דג'נרס, הנשואה לשחקנית פורשיה דה רוסי, השיבה: "אני לעולם לא אגיד את זה!"


עוד ב"אסור לפספס":

מוצר מדהים או טרנד מסוכן? הסוד לשיניים לבנות ובוהקות
שחקן פורנו חושף פרטים עסיסיים על מייגן מרקל
"לא אכלתי אוכל מוצק 10 ימים": הדוגמנית שניצחה את האנורקסיה

צפו בווידוי המקריפ של בולוק:

זה יהיה זמן לא רע להסביר במה מדובר. הטיפול, המכונה EGF, אותו אוהבת גם השחקנית קייט בלנשט, קשור במעין חומר שהקוסמטיקאיות מורחות על פני הכוכבות, שמיוצר, בחלקו, מעורלות של תינוקות נימולים בקוריאה. כל טיפול עולה 650 דולר והוא זמין כרגע רק בארצות הברית, למרבה הצער, כאשר התוצאה הסופית אמורה לגרום לפנים להיראות צעירים ורעננים יותר.

על פי הקוסמטיקאית ג'ורג'יה לואיז, שמציעה את הטיפולים הנ"ל, כל הסיפור הזה עובד משום שתאי העצם הצעירים בהם משתמשים מסייעים לתאים בוגרים יותר לפעול, כך שהם מייצרים יותר קולגן וגורמים לקמטים להיעלם. מתברר שבקוריאה יש מאגר עורלות גדול, בזכות הבריתות הרבות שנערכות במדינה. תאי העצם לאחר מכן נשלחים למרפאות ברחבי העולם, ומוכנסות ללקוחות באמצעות מחטים קטנטנים.

"אני לא יודעת מה זה בדיוק, אבל זה קצת מריח כמו זרע", אמרה קייט בלנשט על הטיפול הייחודי, אליו הלכה ביחד עם בולוק. על פי דיווחים, גם אמה סטון וקייטי פרי כבר קיבלו את הטיפול.

עוד באותו נושא

טיפול פינים: למה קייט בלאנשט מורחת עורלות של תינוקות קוריאניים על הפנים?

לכתבה המלאה
סנדרה בולוק וקייט בלנשאט במסע קידום של הסרט אושן 8, מאי 2018. Mike Coppola, GettyImages
סנדרה בולוק וקייט בלנשאט כבר מרחו. ואתן?/GettyImages, Mike Coppola

"אתם יכולים לדמיין אותה אומרת שהשתמשה בחלק מדגדגן של תינוקות?"

אבל לא כולם קיבלו את הסיפור הזה כמו שצריך. היוטיובר ריאד חאלאף צייץ לעשרות אלפי העוקבים שלו: "נשים עשירות צוחקות בזמן שהן מודות שהן משתמשות בעורלות של תינוקות שלא נימולו, כדי שיוכלו להיראות טוב. אתם יכולים לדמיין אותה אומרת שהשתמשה בחלק מדגדגן של תינוקות? האם זה היה מתקבל באותה צורה?"

חאלאף הוסיף וכתב: "מילה כבחירה זה בסדר, גם בשל סיבות רפואיות. אבל מילה בלי לקבל את אישור התינוק זה אף פעם לא ראוי. מספר מחקרים הראו על נזקים שנגרמים ממילות, והבחירה צריכה להיות של התינוק עצמו".

רבים מהגולשים הסכימו איתו. "האם זה בסדר בגלל שאלו לא ילדים אמריקאים?" תהה אחד מהם.

סנדרה בולוק בטקס עורכי הדין של 2018. Frederick M. Brown, GettyImages
נו? זה עובד לה?/GettyImages, Frederick M. Brown

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully