וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשג'יי לו קברה לכלה של 2018: הרגעים שעשו לנו את השבוע

24.5.2018 / 17:00

ג'ניפר לופז מסבירה למייגן מרקל איפה משיגים לבן, ג'נט ג'קסון מזכירה לכל הדיוות מי המציאה את האטיטיוד, וריהאנה מדגישה שהתחת כאן כדי להישאר. תובנות הרות גורל

אימג'בנק GettyImages

יש לבן, ויש לבן ג'יי לו

ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'ניפר לופז באאוטפיט לבן, שקוף וסקסי בעיצוב ראלף אנד רוסו - אותו צמד המעצבים שהיה אמור לעצב את שמלת הכלה המלכותית/GettyImages

בזמן שהאתרים לא מפסיקים להשוות בין שמלת הכלה של מייגן מרקל לזו של ג'ניפר לופז מ"מארגנת החתונות", ג'יי לו קברה השבוע לכלה הטרייה את הצורה באאוטפיט לבן, שקוף וסקסי בעיצוב ראלף אנד רוסו - כן, אותו צמד המעצבים שהיה אמור על פי השמועות לעצב את שמלת החתונה המלכותית.

ג'ניפר לופז. GettyImages
ניצחה את הטבע. ג'יי לו נראית מדהים בגיל 48/GettyImages
ג'ניפר לופז ומייגן מרקל. צילום מסך, אתר רשמי
האם שמלת הכלה של מייגן מרקל שואבת השראה מהשמלה ב"מארגנת החתונות"?/אתר רשמי, צילום מסך

לזה קוראים אטיטיוד

ג'נט ג'קסון בטקס פרסי בילבורד 2018. אינסטגרם, אתר רשמי
ג'נט ג'קסון לובשת טי-שירט לבנה על השטיח האדום. אהבנו/אתר רשמי, אינסטגרם

ג'נט ג'קסון הופיעה השבוע בטקס הבילבורד האמריקאי, והזכירה לכולם שהיא הייתה שם הרבה לפני שהגיעו קווין בי ושאר הדיוות מתעשיית המוזיקה. בטי-שירט לבנה, חצאית טוטו, חגורה חומה נכונה שמדגישה את הגזרה המשגעת שלה ושילוב של אקססוריז אתניים, השאירה המוזיקאית בת ה-52 אבק על השטיח האדום, והראתה לכולם מאיפה הגיע המושג "אטיטיוד".

ואם הגעתן עד לפה, כנראה הבנתן שהקיץ הזה באמת תלבשו לבן - ואין צורך לערב בזה חופה. זה הצבע שאתן חייבות לאמץ העונה - בין אם זו שמלת שיפון, מכנסי פשתן או חולצה גברית מחמיאה.

My teddy bear's running away

נועה קירל בפרימיירה של פארק היורה במדריד לובשת ז'קט דובונים של בוגר שנקר. איתי בצלאלי,
נועה קירל לבושה בז'קט דובוני פרווה של בוגר שנקר ינקי גוליאן/איתי בצלאלי

חצי שנה לאחר שחרכה את השטיח האדום כשהופיעה עם ז'קט דובונים שחור ומוגזם של בוגר שנקר אוהד קריאף, נועה קירל עושה זאת שוב. הפופ-סטאר הלוהטת הגיעה לפרימיירה של הסרט החדש של "פארק היורה" במדריד, לבושה בז'קט דובוני פרווה של ינקי גוליאן, סטודנט שנה ד' במחלקה לעיצוב אופנה באותה מכללה. בובה, נראה לי שמיצינו.

נועה קירל בפרימיירה של פארק היורה במדריד לובשת ז'קט דובונים של בוגר שנקר. איתי בצלאלי,
נשמה, מיצינו/איתי בצלאלי

ונקנח בריהאנה, שמעטרת את שער מגזין ווג לחודש מאי. בתוך הגיליון תראו אותה במשקל החדש שלה, מככבת בהפקת אופנה מפתה וככל הנראה גם מרוטשת לא מעט. "עליתי במשקל, אין לי גוף כמו של דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט, ועדיין אני מרגישה הכי בנוח עם הגוף שלי", אמרה רירי בראיון. אנחנו אוהבות אותך בכל צורה, כי את מושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully