וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת משנה אדרת: ליידי גאגא מציגה שלושה לוקים מטריפים ביום אחד

27.5.2018 / 8:05

מכונת הלהיטים המהלכת הסעירה את מנהטן בשישי האחרון, עם יום שכלל מראה מתוחכם בסגנון כוכבת קולנוע איטלקיה מהפיפטיז, קלאסיקה רומנטית בהשראת סופיה לורן, ולוק דרמטי וסקסי שהזכיר את הליידי של פעם. התסרוקת המושקעת שרדה יפה

ליידי גאגא היא אולי יוצרת חשובה, מוזיקאית נחשבת ומכונת להיטי פופ, אבל אחד הכישרונות הבולטים שלה - זה שמשלים את פרסונת הסלב בכותרות - הוא לדעת לבחור מה ללבוש. בתחילת דרכה היא עשתה זאת כל כך טוב בפן השערורייתי, כשפרצה לתודעה עם סטייל מחופש שהחביא אותה מאחורי איפור, משקפיים, פאות ואאוטפיטים מוזרים כשהשיא היה חליפת בשר חי. אחרי שהתוודענו והתרגלנו לנוכחות האיקונית שלה, היא התפנתה לאסטרטגיה חדשה ואימצה, או ניסתה לאמץ, לוק של ליידי אותנטית יותר עם קריצות טראש מעודנות פה ושם.

את הנועזות החיצונית היא החליפה בנועזות של גילוי לב ופתיחות לגבי מחלת הפיברומיאלגיה ממנה היא סובלת, תוך הורדת מינון משמעותית בהופעות פומביות. בשישי האחרון היא הביאה למנהטן רגע של נחת, עם יום שכלל החלפות בגדים לשלושה לוקים שונים פלוס תסרוקת אחת שהסעירה את הרשת.

זה התחיל כשהיא יצאה לאולפן ההקלטות "אלקטריק ליידיז" בגריניץ'. שם היא לבשה חליפת משבצות טרטן מקולקציית הסתיו של קלווין לואו בגווני תכלת וירוק. עם בלייזר ארוך ברכיסה כפולה, חצאית מידי, נעלי פאמפס קלאסיות, תסרוקת מוגבהת ומשקפי שמש בחתוליות מעודנת - היא נראתה כמו כוכבת קולנוע איטלקיה מהפיפטיז. מראה ה"אולד-סקול" הושלם בעזרת קלאץ' שחור ועגילי יהלום דרמטיים.

עוד באותו נושא

בלייק לייבלי החליפה שבע מערכות לבוש היסטריות ביום אחד

לכתבה המלאה

ביציאה מהאולפנים היא עברה לקלאסיקה רומנטית בסגנון סופיה לורן, עם שמלת קוקטייל לבנה של ולנטינו ונעלי סלינג בק סטילטו בעיצוב נייל ג'יי רוג'רס, כשהמשקפיים, הקלאץ' והתסרוקת נשארו מהמראה הקודם.

הדרמה של הערב כבר הזכירה יותר את הליידי של פעם, כשהגיעה להופעה במלון גרמסי פארק עם שמלת מיני אדומה סופר-סקסית הכוללת שכמיית טול מופרעת מקולקציית הסתיו של כריסטיאן סיריאנו. האבזור המשיך לדבר בשפה של הבוקר עם גרבוני רשת של וולפורד, כפפות קטיפה שחורות ארוכות בעיצוב קורנליה ג'יימס ועליהן צמידי יהלומים, תיק של אזאדין אלאייה ומשקפי דיווה של אדם סלמן. מוקדם יותר השנה דווח שהחברה בבעלותה רשמה סימון מסחרי על השם Haus beauty שמרמז על ליין קוסמטיקה ואיפור שייחשף כנראה מתישהו בעתיד הקרוב.

ליידי אין רד: צפו בקטע מתוך ההופעה בשישי האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully