וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח כמו חופשה בסחנה: בדקנו את מקדמי ההגנה החדשים

שירלי אכסלרוד

27.5.2018 / 11:26

מסנני קרינה מגיעים בכל מיני מצבי צבירה - תחליב, קרם, ספריי, אבקה ואולי בקרוב גם גז - ויש כאלה שאולי יגרמו לכם לחוש במיאמי ביץ' גם כשאתם על מונית שירות קו 5. בדיקת מוצרים חדשים פלאס שני פינוקים לקיץ

אישה בבגד ים אילוסטרציה קיץ מקדמי הגנה. אינסטגרם ווג, אתר רשמי
לצד הסטייל והגוף המדהוז צריך גם קצת הגנה/אתר רשמי, אינסטגרם ווג

אבקת מסנן קרינה של Magiray

אבקת הגנה של מאג'ירי. יח"צ,
ועוד לא הזכרנו בכלל את הבלגן בכיור באמבטיה/יח"צ

מסנני קרינה מגיעים בכל מיני מצבי צבירה: תחליב, קרם, ספריי ואולי בקרוב גם גז, ומסתבר שגם באבקה. הרעיון שמאחורי אבקת המסנן של magiray הגיוני - במקום להעמיס על העור קרמי הגנה סמיכים, כבדים, שאוטמים את העור ובמגע עם המייקאפ יוצרים עיסה בצקית, למה שלא נערבב את מסנן הקרינה עם קרם הלחות, כל קרם שהוא. הנסיינית לבנבנת העור א', שלא יוצאת לשמש לפני מריחה יסודית, ערבבה את האבקה עם הקרם הקבוע שלה, ומדווחת שמדובר בפעילות נחמדה למי שמחבבת מלאכת יד או לוקה בשעמום, כי מבחינתה כל ה-DIY הזה קצת מיותר: "כמה לשים? לא היה לי מושג. כמות גדולה מדי עלולה לשנות את מרקם הקרם לבוץ, ומעטה מדי אולי לא תיתן מספיק הגנה. ועוד לא הזכרנו את הבלגן בכיור באמבטיה. זה רעיון שהיה נכון ללפני עשרים שנה, כשמוצרי ההגנה היו לבנים ושמנוניים, ופחות מתאים היום, כשיש שפע של מוצרים אווריריים ומוצלחים שלא מחייבים עבודת הכנה".

Magiray, day protect mineral powder, מחיר: 210 שקלים ל-15 גר'. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

קרם הגנה של Nivea

מקדם הגנה של ניבאה. יח"צ,
גם לח, גם לא שמנוני, גם בא טוב מתחת למייקאפ וגם במחיר הגיוני לחלוטין/יח"צ

וכדי להוכיח את הטענה שלעיל, הנה דוגמא לקרם הגנה מוצלח: גם לח, גם לא שמנוני, גם בא טוב מתחת למייקאפ וגם במחיר הגיוני לחלוטין. יש לו ריח מושלם של מוצר הגנה מהשמש - יש שיעקמו את האף, יש שיחושו במיאמי ביץ' גם על מונית שירות קו 5 - עניין של גישה, אנחנו דווקא מחבבות. אז נכון שלא היינו רצות להחליף את קרם הלחות הקבוע והאצילי שלנו, אבל כפתרון רציני ליציאה לשמש, הוא לגמרי מספק את הסחורה.

Nivea sun, UV FACE SHINE CONTROL, מחיר: 65 שקלים ל-50 מ"ל.

תחליב הגנה מונע צריבת מדוזות של Life

מקדם הגנה של לייף. יח"צ,
בינוני וסביר, שום דבר לכתוב עליו הביתה/יח"צ

כדי לבדוק את ההבטחה להגן מפני מדוזות מסוגים שונים, תכננו למרוח את הנסיינית ד' בתחליב ההגנה של Life ולזרוק אותה לבריכת מדוזות. מסוגים שונים כמובן. אבל לא יצא, אז הסתפקנו בלמרוח ולשגר לשמש: "בינוני וסביר, שום דבר לכתוב עליו הביתה. לא דביק מדי, אבל גם לא אוורירי לחלוטין, עדיין רצתי לרחוץ ידיים בסיום המריחה. נספג לא רע, אבל משאיר גימור קצת מבריק. לא הייתי מורחת אותו על הפנים מחשש לסתימת נקבוביות. הוא היפואלרגני, שזה תמיד משמח, אבל לא סגורה על הריח הנוכח מדי. המחיר יחסית מצוין - פתרון טוב למי שמחסל מוצרי הגנה בזה אחר זה".

Life Sun, תחליב הגנה 50 SPF מונע צריבת מדוזות, מחיר: 40 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

ספריי הגנה שקוף של סקין גארד

ספריי הגנה של סקין גארד. מוטי פישביין,
קליל, מימי, נספג במהירות בלי להציק ובלי שאריות/מוטי פישביין

יש אמת בפרסום! הספריי השקוף של סקין גארד הוא אכן שקוף. וגם קליל, מימי, נספג במהירות בלי להציק ובלי שאריות, והשנה מגיע באריזה משפחתית עצומת מימדים, שתספיק לכל לבנבני המשפחה לאורך זמן. החסרונות: ריח של חופשה בסחנה, וכמו כן, בהשפרצה לא זהירה מקדם סצנות קומיות מסוג החלקה על הרצפה. בשורה התחתונה, תמורה נעימה למחיר קטן.

סקין גארד, ספריי שקוף, מחיר: 50 שקלים ל-300 מ"ל.

בשמי הקיץ החדשים של ג'ו מלון

בושם של ג'ו מלון. יח"צ,
הריח המושלם להעביר איתו את העונה הקרובה/יח"צ

קולקציית הבשמים החדשה של ג'ו מלון, שנוצרה בהשראת "נוף אנגלי ושדות זהובים", מכילה שני דברים מאוד אהובים: בקבוקים משגעים באפור בטון ופחמימות. בין יתר המרכיבים אפשר למצוא שם חיטה ירוקה, שיבולת שועל, שיפון, דבש, וגם שעורה ופרג, אותם דגמה הנסיינית. אז כמו יתר הבשמים של ג'ו מלון, גם בושם השעורה והפרג לא דומה לשום דבר אחר שהרחנו, מעולם. אבל הפעם, בניגוד ללא מעט בשמים אחים עצבניים של המותג, מדובר בניחוח שעבר בהצלחה סדנה לטיפול בכעסים, קורס מתקדם ביחסי אנוש ויצא שהוא מוצלח מאד ומתלוצץ עם סביבתו. על הנייר, חוץ משעורה ופרחי פרג אדומים, יש בו גם סיגליות וסובין, אבל על הגוף הוא מריח כמו קיץ ושדות וירקות טריים. לא מתחנף, קצת משונה, הרבה מתוחכם וגם פשוט בו זמנית - הריח המושלם להעביר איתו את העונה הקרובה.

ג'ו מלון, English Fields, מחיר: 280 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות המותג.

ספא שבע אקספרס

ספא שבע אקספרס בדיזנגוף. אסף קליגר,
מציע את כל הטוב של אסקפיזם תאילנדי - רק בהליך מזורז ובלי להתחייב לחצי יום עבודה/אסף קליגר

ספא שבע אקספרס, הסניף המהיר של הספא התאילנדי המהודר שבמלון הילטון, מציע את כל הטוב של אסקפיזם תאילנדי - רק בהליך מזורז ובלי להתחייב לחצי יום עבודה.
בכניסה: מוזיקת מעליות תאילנדית רוגעת. העיצוב: כמו בספא האם, מהודר ואותנטי על גבול הקיטש, כשהמדים של הצוות תואמים את המגבות, שתואמות את הקירות, שתואמים את המכנסיים העצומים והנוחים שתקבלו בכניסה, ועל כולם משקיף מלמעלה בודהא עצום ששואל את עצמו היכן יותר דביק ומסריח בימים אלו, בתל אביב או בבנגקוק.

אפשר ללכת על מניקור או פדיקור מוקפדים במקסימום, מהירים או מלאים. בגזרת הטיפולים, מומלץ בחום להפקיר את הגוף לעיסוי רויאל, שמבטיח מקסימום שחרור במינימום שמנוניות, בישיבה על הספה ובלי להתפשט. מה שהתחיל בעיסוי רגליים נעים ולטפני בשמן קוקוס, שהקנה לכל העניין תחושה וריח של חביתה טבעונית, גלש די מהר למתיחות משוגעות, מהלומות בגב ובצוואר ופיקוק עצמות יסודי שאף מפרק לא חמק ממנו, ובתנאי שאתם אוהבים שהמטפלת יושבת עליכם, ומגיעה עם הברך לטחול דרך הצלעות. כדאי להחזיק מעמד! תחושת הריחוף בסוף שווה את הכל. ולמה בעצם אי אפשר להתחיל ככה כל בוקר, כל יום, כל החיים.

ספא שבע אקספרס, דיזינגוף 107 תל אביב. מחירים: פדיקור - 197 שקלים, פדיקור אקספרס - 77 שקלים, מניקור - 107 שקלים, מניקור אקספרס - 67 שקלים, עיסוי רגליים / עיסוי ראש וצוואר - 30 דק' 167 שקלים, 60 דק' 307 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully