וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא ראינו את זה עד עכשיו? הנסיכה אן היא אייקון אופנה מפוספס

31.5.2018 / 7:49

ברשימת נשות בית המלוכה הנוצצות, יש מישהי אחת שלא בלטה, וחבל. אם נסתכל על הסטייל של הנסיכה אן בת ה-67 לאורך השנים, נגלה כי בתה היחידה של המלכה אליזבת היא אושיה טרנדית שמיישמת בהצלחה את המגמות המובילות. אז למה היא נדחקה הצדה? צפו בתמונות ותשפטו בעצמכם

רויטרס

(בווידיאו: החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל)

הנסיכה אן חתונה מלכותית הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages
איך פספסתם אותה בחתונה המלכותית? הנסיכה אן/GettyImages

החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל כבר מזמן מאחורינו, וכל מה שהיה להגיד בנושא כבר נאמר. דיברנו על מי הנשים שגנבו את ההצגה, חילקנו נקודות ללוקים של האורחות וסיימנו לדון בשמלות הכלה. ואולם, בתוך ההמולה יש מישהי אחת שהתפספסה, ועושה רושם שהיא מפוספסת כבר שנים. אנחנו מדברות על הנסיכה אן, בתה היחידה של המלכה אליזבת, שלא מצליחה למשוך אליה את תשומת הלב - וחבל.

היעדר הסיקור סביב הדודה של החתן היא עוול גדול עבורה. מתברר שלנסיכה אן בת ה-67 היה סיכוי לא רע בכלל להיות פאשן אייקון, ואולם הדבר לא קרה. בשנות ה-80 הייתה זו הנסיכה דיאנה שגנבה לה את הרעם והייתה יותר "סלבריטאית" ממנה. בשנות ה-70, אז הייתה הנסיכה אן בשנות ה-20 לחייה - הגיל האולטימטיבי לממש את הפוטנציאל - היא ניצלה מניסיון חטיפה וזה "הכתים" את העשור. כי מי יכול להתעסק באופנה כשחייו בסכנה?

עוד באותו נושא

מה לבשו האורחות המפורסמות בחתונה המלכותית?

לכתבה המלאה
הנסיכה אן. GettyImages
מעיל אלגנטי ומשקפי שמש קוליים/GettyImages

כך עברו השנים, והמומנטום האופנתי של הנסיכה אן הלך לאיבוד. וכאמור - מדובר בפספוס. מבט על הלוקים שלה לאורך השנים מציג אישיות טרנדית שעוקבת אחרי המגמות המובילות ומיישמת אותן בהצלחה.

במגזין W האמריקאי יצרו גלריית תמונות שלה מכל השנים כדי להוכיח שהיא מאז ומתמיד הייתה מלאת סטייל, והיא פשוט לא זכתה להתייחסות הראויה לה. ואם זה לא מספיק כדי להפוך אותה למלכת סטייל - אז לבת שלה שנולדה ב-1981 היא קראה זארה. וזו סיבה מספיק טובה כדי להשיב לה את הכבוד האבוד.

הנסיכה אן. GettyImages
גנבו לה את הרעם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully