וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפה מידלטון ובעלה מאמצים שיק פריזאי בטורניר הטניס בצרפת

29.5.2018 / 8:47

הזוג המיוחס נצפה בפתיחת משחקי רולאן גארוס והעלה את סף ההתרגשות בקהל. פיפה חשפה בסטייל את הבייבי באמפ המתפתחת עם שמלת מעטפת אדומה של ראלף לורן, נעלי אספדריל ותיק קש אופנתי. כל זה היווה תפאורה מושלמת לכובעי הפדורה התואמים שלה ושל בעלה ג'יימס מתיוס

צילום: רויטרס

בווידיאו: החתונה של פיפה מידלטון, מאי 2017.

פיפה מידלטון ובעלה ג'יימס מתיוס בטורניר טניס רולאן גארוס בצרפת מאי 2018. GettyImages
עם כל הכבוד לקייט ומייגן, יש מי שזכתה על הדרך בפוזיציה נחשקת יותר, ומנצלת כל רגע. פיפה וג'יימס בכניסה לאצטדיון רולאן גארוס/GettyImages

בזמן שעיני לא מעט בחורות נשואות בסוג של קנאה לעבר הדוכסיות קייט ומייגן - בנות העם הפשוטות שתפסו נסיכים ונכנסנו למונרכיה המפורסמת בעולם - יש מי שזכתה על הדרך בפוזיציה נחשקת יותר. נראה שפיפה מידלטון היא זו שהרוויחה הכי הרבה מנישואי אחותה הגדולה עם יורש העצר של הממלכה הבריטית. מצד אחד היא נהנית מהתעניינות ואהדה ציבורית ששמורה לרויאלטי בלבד, ומצד שני - ובניגוד לאחותה קייט - היא נטולת התחייבויות רשמיות ויכולה לטוס בספונטניות ולבלות עם בעלה ג'יימס מתיוס לוויקנד מפנק בפריז.

הנה למשל בשבת האחרונה, בדיוק שבוע אחרי שרשמו נוכחות בחתונה המלכותית של הארי ומייגן, השניים צולמו בפתיחת משחקי טורניר הטניס הצרפתי והעלו את סף ההתרגשות בקהל לגבהים של מלא אייטמים ברשת.

עוד באותו נושא

כך נראתה החתונה הקסומה של פיפה מידלטון

לכתבה המלאה
פיפה מידלטון ובעלה ג'יימס מתיוס בטורניר טניס רולאן גארוס בצרפת מאי 2018. GettyImages
הלכו על כובעים תואמים בצבעוניות מגדרית של סרט אדום לה וסרט כחול לו/GettyImages

הזוג המיוחס, שגם בלי לעשות כלום מדליק את התקשורת, חימם את הגזרה ביציע השמשי של אצטדיון רולאן גארוס כשהגיע בכובעי פדורה לבנים וחשף על הדרך את הבייבי באמפ המתפתחת של פיפה. האחות הקטנה של קייט אימצה סטייל פריזאי בשמלת מעטפת אדומה ועליה דפוס באלמנטים קוסמיים לבנים של ראלף לורן (389 דולר) באורך 3/4, נעלי אספדריל ותיק קש אופנתי. כל זה היווה תפאורה מושלמת לכובעים התואמים בצבעוניות מגדרית של סרט אדום לה וכחול לו.

למרות שכבר חודשיים רצות שמועות ברשת על הריונה של מידלטון בת ה- 34, שחגגה לאחרונה יום נישואין ראשון עם מתיוס, עד עכשיו השניים לא אישרו באופן רשמי את הדבר ומנגד גם לא הכחישו. אבל התמונות האחרונות מוכיחות מעבר לכל ספק על קיומו של צאצא שיזכה בקרוב בטייטל הדודן הבכור לנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי.


פיפה מידלטון בחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
פיפה ובעלה בחתונה המלכותית בווינזדור בשבת שעברה/AP
פיפה מידלטון חתונה מלכותית בריטניה. רויטרס
בחרה ללבוש שמלת מנטה פרחונית בעיצוב המותג הבריטי The Fold/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully