וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמדו מה זה finesse: הרגעים שעשו לנו את השבוע

31.5.2018 / 17:00

הדוגמנית שיודעת לתת עבודה, המעצבת שיודעת להתנהל נכון עם מזרקים, וסדרת המופת שלימדה אותנו כל מה שאנחנו יודעות על החיים. תובנות הרות גורל שצריך ללרלר עליהן

אתר רשמי

בלה חדיד הוציאה לכולנו את העיניים השבוע עם קפיצה קטנה למונקו. תחת הכותרת המדויקת "finesse" היא העלתה לאינסטוש לוק משגע שכולל שמלת מיני לבנה וא-סימטרית פלאס כובע מושלם ותיק הורס. הבחורה יודעת לתת עבודה.

ויקטוריה בקהאם היא אחת הנשים היחידות בעולם שמשתבחות עם השנים. ואנחנו לא מדברות רק על הסטייל, אלא גם על כל מה שקורה שם על הוודג'. התרגלנו לפנים המתוחות והמוזרקות שלה, אבל השבוע היא חידשה את עיבוי השפתיים, השיקה מראה בשרני במיוחד - וחייבים להודות - נראתה מדהים.

גרייס קודינגטון הגשימה חלום רטוב של כל עורכות האופנה באשר הן, וזכתה לשתף פעולה עם בית האופנה לואי ויטון. אנחנו עוד מחכות לטלפון מרנואר.

הקיץ כבר כאן והחום הכבד נותן את אותותיו - גם בכפות הרגליים שלנו. אז על מנת לאוורר את האצבעות הקטנות ועדיין לשמור על הסטייל, זה הזמן לחבק את טרנד הסנדלים הדקים והכמעט בלתי מורגשים שיצילו אתכן בכל חתונת צהריים או יום סידורים מעיק.

הבינג' הנכון לעונה

שרה ג'סיקה פרקר בסדרה סקס והעיר הגדולה. אתר רשמי, אתר רשמי
היכונו לחגיגות ה-20 שנה לסדרת המופת האופנתית/אתר רשמי, אתר רשמי

נסיים בהמלצת צפייה: לרגל חגיגות ה-20 שנה לסדרת המופת "סקס והעיר הגדולה", ולקראת מפלצת של כתבות שבקרוב תראו בנושא, זה הזמן להתענג על בינג' נוטף סטייל.

סיפור בדקה: אינסטגרם אופנתי לסקס והעיר הגדולה. מערכת וואלה!
רלוונטית גם היום/מערכת וואלה!
סיפור בדקה: אינסטגרם אופנתי לסקס והעיר הגדולה. מערכת וואלה!
האובססיה לנעליים מקבלת לגיטימציה על המסך/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully