וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהוז או מחרוד? הכירו את כפכפי הפאוץ' של נייקי

7.6.2018 / 12:07

ענקית הספורט האופנתית יוצאת עם פתרון לימי הקיץ החמים שבהם אתם רוצים לסחוב כמה שפחות, ומציגה כפכפים שכוללים גם פאוץ' לאחסון של מפתח, כסף או שפתון. כפכפי הסלייד כבר בדרך לחנויות, וברשת הדעות לגביהם חלוקות

נייק כפכפים סלייד פאוץ' כיס. אתר רשמי
בנייקי ממש מקווים שההמצאה החדשה תתפוס. כפכפי הסלייד-פאוץ'/אתר רשמי
שנת 2018 היא שנת המולטי טאסקינג - ואם נעל יכולה להיות גם פאוץ', אז למה לא?

הקיץ הישראלי הוא בלתי אפשרי. כל כך חם בחוץ, שאנשים מחפשים ללבוש כמה שפחות פריטים. בדיוק מתוך המחשבה הזו מציגה נייקי קולקציה חדשה של כפכפי סלייד שכוללים גם פאוץ'. גם שילוב טרנדים נכונים וגם פתרון שיציל אתכם מלסחוב תיק בימים מיוזעים.

אז איך עובדים כפכפי הפאוץ'? מדובר בכפכפי סלייד שעל הרצועה שלהם יש רוכסן וכיס קטן, שאליו אפשר להכניס כל מה שצריך - החל ממפתחות או כסף קטן ועד ליפסטיק או טמפון. לפי ענקית הספורט האמריקאית, שנת 2018 היא שנת המולטי טאסקינג - ואם נעל יכולה להיות גם פאוץ', אז למה לא?

נייק כפכפים סלייד פאוץ' כיס. נייק, אתר רשמי
יש בשלל צבעים/אתר רשמי, נייק

בקרוב תוכלו להשיג בחנויות את הדגמים, שהשם שלהם הוא "Fanny Pack". מחיר הכפכפים, שקיימים בשלל צבעים, נע בין 25 ל-50 דולר. בנייקי ממש מקווים שהשילוב המוזר או המיוחד הזה יתפוס, אבל ברשת כצפוי הדעות חלוקות. לצד בלבול רב נרשמה גם התלהבות. "משהו בתוכי חושק בכפכפי הסלייד עם הפאוץ' של נייקי. מה לא בסדר בי?", כתב אחד הגולשים. אחר טען: "נייקי משווקים כפכפים שיש להם כיס על החלק העליון. זה כבר יצירתי מדי בשבילי".

עוד תגובות שנרשמו לדגם יוצא הדופן: "הכפכפים האלה זה משהו משוגע וגאוני באותה מידה", "נייקי הלכו למקומות שלא דמיינתי אפילו" ו-"יש לי שתי שאלות: 1. למה נייקי שמו פאוץ' על כפכפים? 2. האם אני צריך זוג כזה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נייק כפכפים סלייד פאוץ' כיס. נייק, אתר רשמי
הדעות חלוקות ובצדק/אתר רשמי, נייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully