וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה בעולם האופנה: המעצבת קייט ספייד התאבדה בתלייה בגיל 55

5.6.2018 / 20:08

מעצבת האופנה האמריקאית נמצאה מתה היום לפני הצהריים בביתה שבניו יורק. על פי הדיווחים, ספייד סיימה את חייה באופנתיות אירונית, כשהתאבדה בתלייה באמצעות מטפחת שנקשרה לידית דלת חדר השינה, לא לפני שהשאירה מכתב בתיק היד בעיצובה

המעצבת האמריקאית קייט ספייד. GettyImages
מוות מפתיע ומסתורי. קייט ספייד/GettyImages

הלם בעולם האופנה: מקורות מעבר לים מוסרים הערב כי מעצבת האופנה האמריקאית קייט ספייד נמצאה מתה היום לפני הצהריים בביתה שבניו יורק, כשהיא בת 55 בלבד. על פי הדיווחים בכלי התקשורת האמריקאיים, ההשערה היא שספייד התאבדה בתליה באמצעות מטפחת אדומה שנקשרה לידית דלת חדר השינה, ומי שמצאה אותה הייתה סוכנת הבית שהגיעה לדירה ליד פארק אווניו באפר איסט סייד מנהטן בשעה 10:26. על פי אותם מקורות, ספייד השאירה מכתב ושוב התנהלה באופנתיות אירונית, כשהטמינה אותו בתיק היד שלה.

ספייד התפרסמה בשנות ה-90 כחלק מגל חדש של מעצבות נשים לנשים, ואת עיקר תהילתה קיבלה בזכות ליין האביזרים והתיקים. כתב היד שלה היה מוכר בזכות דפוסים צבעוניים ומשמחים. בשנת 2007 היא נפרדה סופית מהמותג שנשא את שמה, שעבר לבעלות ליז קלייבורן, והקדישה את עצמה למשפחתה. לפני כשנה רכש בית האופנה האמריקאי קואץ' את המותג בעסקה ששוויה 2.4 מיליארד דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מעצבת האופנה קייט ספייד. אינסטגרם, אתר רשמי
את עיקר תהילתה קיבלה בזכות ליין התיקים בעיצובה/אתר רשמי, אינסטגרם
המעצבת האמריקאית קייט ספייד. GettyImages
התפרסמה בשנות ה-90 כחלק מגל חדש של מעצבות נשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully