וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי רטאייקאוסקי מתה על "השדיים העוצמתיים" שלה

7.6.2018 / 0:09

הדוגמנית/שחקנית בת ה-26 הקדישה לא מעט מראיון שהעניקה לאחרונה לחזה שלה. "שדיים זה נהדר", אמרה, "הדבר שגורם לי להרגיש הכי חזקה. המפתח למיניות שלי". העוקבים באינסטגרם מסכימים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS

מעמדה של דוגמנית העל היפהפייה אמילי רטאייקאוסקי כ"סמל מין" התקבע אי שם בשנת 2013, בזכות הקליפ הפרובוקטיבי והסקסי שצילמה ל-Bluerred Lines של רובין ת'יק, ומאז נדמה שהיא נמצאת כמעט בכל מקום - לא שאנחנו מתלוננים חלילה. בתקופה האחרונה מתמקדת רטאייקאוסקי בת ה-26 בעיקר בקריירת המשחק שלה, התשוקה הגדולה והאמיתית שלה, אבל זה לא אומר שהיא מתביישת בגופה או שהיא תמימה בכל הנוגע למראה החיצוני שלה, זה שמשך 17.8 מיליון עוקבים לדף האינסטגרם שלה.

עוד בנושא

סגרה עניין ב-700 שקל: אמילי רטאייקאוסקי התחתנה בחליפה של זארה
אמילי רטאייקאוסקי נגד המעצבת הנחשקת בקרב על בגדי הים

בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין "מארי קלייר", הדוגמנית/שחקנית הקדישה לא מעט זמן לדבר על החלק בגופה שתרם לדעתה רבות להצלחה שלה, או בעצם שני חלקים. "שדיים זה דבר מצחיק", אמרה, "לפעמים הם גורמים לי כאב ולפעמים הם הדבר שגורם לי להרגיש הכי חזקה. הם עוצמתיים. המפתח למיניות שלי. הם הכול ביחד. אני זוכרת שפעם הייתה כתבה שאמרה שאני 'המוצרט של השדיים'. זה היה רע כי מישהו שלח את זה לאבא שלי והוא שלח את זה אליי. אבא שלי עדיין רואה אותי כילדה קטנה. אני אוהבת את השדיים שלי, וגם שדיים של אחרות. שדיים זה דבר נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully