וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני למקצוענים לאפר אותך: פסטיבל הביוטי שמגיע עד אלייך

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

13.6.2018 / 8:30

בקיץ הזה תהיי יפה במיוחד: אירועי ה-Top Beauty Avenue של רשת סופר-פארם יצאו לדרך. במבחר קניוני עזריאלי ברחבי הארץ הוקמו מתחמי איפור וטיפוח בהם את יכולה ליהנות מאיפור של מאפרים מובילים, להתנסות במוצרים חדשים ולקבל שפע של טיפים. איפה ומתי? התשובות בפנים

נטלי דדון, לירן כוהנר, אילנית לוי, שלי גפני, עדן פינס באירוע Top Beauty Avenue של רשת סופר-פארם בקניוני עזריאלי. רפי דלויה,
נטלי דדון, לירון כוהנר, אילנית לוי, שלי גפני ועדן פינס באירוע Top Beauty Avenue/רפי דלויה

בשבוע שעבר הושק אירוע ה-Top Beauty Avenue בקניון אילון, חודש של חגיגות וחוויות ביוטי ייחודיות ומהנות שיחליפו את אירוע ביוטי סיטי המסורתי שהתקיים ב-11 השנים האחרונות בגני התערוכה.

Top Beauty Avenue של עזריאלי. רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
חוויית ביוטי ייחודית ומהנה. אירוע Top Beauty Avenue/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה

Top Beauty Avenue מביא ללקוחות סופר-פארם את האפשרות להתנסות במוצרים ובלוקים החדשים ביותר עם האפשרות לליווי מקצועי. החל מה-3.6 הוקמו במבחר קניוני עזריאלי מתחמי איפור וטיפוח בהם יכולים לקוחות בכל הארץ ליהנות מאיפור של מאפרים מקצועיים, להתנסות במוצרים חדשים של מותגי היופי המובילים בעולם ולקבל הדרכה וטיפים מאנשי מקצוע מובילים מתחומי האיפור, הגבות והשיער.

את המתחמים ניתן יהיה למצוא בשישה קניונים של קבוצת עזריאלי: אילון, הנגב, תל אביב, ירושלים, ראשונים וגבעתיים בין התאריכים 03.06 -13.07.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Top Beauty Avenue של עזריאלי. רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
לקבל טיפים משלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה

כל יום יתארחו במתחמים אושיות איפור, שיער, גבות וציפורניים מהמובילים בתעשייה - הדוגמנית ואשת הלייף סטייל שלי גפני - אחת המאפרות המובילות בארץ ובשנתיים האחרונות המאפרת הראשית של סופר-פארם, הביוטי דיירקטור והמאפר הבינלאומי עידו רפאל שחזר מהוליווד אחרי שאיפר כוכבות כמו קיארה פראני ואן מארי, המאפרת וכוכבת הרשת קרן שחם ומאפרות וכוכבות רשת ויוטיוב נוספות ביניהן יאנה פרוביז, מורן טרסוב, דיתי מסר, ענת רזמוביץ, ספיר סבג ונורית חן שיעניקו הדרכות ויתנו מגוון של טיפים לקהל הלקוחות בהרשמה מוקדמת באתר טופ ביוטי.

בנוסף, תתארח במתחמים "דורית גבות" עם סדנת עיצוב שתלמד לקוחות איך להתאים את הגבה למבנה הפנים, מה הן הטכניקות הטובות ביותר למריטת השיער, כיצד להשתמש באופן נכון בפינצטה, איך מתמודדים עם בעיות נפוצות ועוד.
לאירוע ההשקה הנוצץ בשבוע שעבר הגיעו כוכבות כמו שלי גפני, אילנית לוי (שהפריחה שמועות על פרידה מאלירז), קרן שחם, לירן כוהנר בשמלה סקסית ובהריון מתקדם ורבות אחרות. כולן נהנו, התאפרו וחילקו טיפים של ביוטי. מאז אירוע הפתיחה, זכו כבר עשרות אלפי לקוחות להתאפר, לגלות מוצרים חדשים ולקבל טיפים מהנשים והגברים שמובילים את תחום הביוטי בישראל.

ממתחם הביוטי הבא הולכות ליהנות הלקוחות בדרום הארץ, שיוכלו להגיע לקניון עזריאלי הנגב, לפגוש את מובילות הדעה והמאפרות ואפילו לזכות באיפור, טיפים וטריקים לקראת אירוע הפרום המתקרב!

Top Beauty Avenue של עזריאלי. עידו רפאל, מורן טרסוב, יאנה פרוביז, מערכת וואלה! NEWS
Top Beauty Avenue של עזריאלי/מערכת וואלה! NEWS, עידו רפאל, מורן טרסוב, יאנה פרוביז

"Top Beauty avenue הוא בראש ובראשונה אירוע חוויתי אשר נולד מתוך הרצון של רשת סופר-פארם להגיע לקהל לקוחותיה ברחבי הארץ, עם אירוע המציע חווית קנייה ייחודית בעלת ערך מוסף בעולמות הביוטי השונים של שיער, איפור, ציפורניים ואפילו גבות", אומר סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם, עופר לוי.

Top Beauty Avenue של עזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
קרן שחם, דיתי מסר ודורית גבות/מערכת וואלה! NEWS

המטרה של האירוע היא לאפשר לקהל הלקוחות חוויה חדשה, מעניינת ומרעננת בתחום האיפור, הטיפוח והשיער ולתת לכל אחד ואחת את האפשרות להיפגש אם האנשים שמובילים את תעשיית הביוטי בישראל.

האירועים יתקיימו בתאריכים:

03.06-08.06 בעזריאלי אילון
10.06-15.06 בעזריאלי הנגב
17.06-22.06 בעזריאלי ת"א
24.06-29.06 בעזריאלי ירושלים
01.07-06.07 בעזריאלי ראשונים
08.07-13.07 בעזריאלי גבעתיים
08.0-13.07 בעזריאלי ראשונים.

*הכניסה ללא עלות

כל מה שצריך לדעת על אירועי Top Beauty Avenue

אילנית לוי באירוע Top Beauty Avenue של רשת סופר-פארם בקניוני עזריאלי. רפי דלויה,
אילנית לוי באירוע/רפי דלויה
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully