וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע שבו היינו עדים לתקרית האנדר-בוב הגדולה בהיסטוריה

7.6.2018 / 17:00

נפתח בהתנצלות: גם הפעם בלה חדיד מככבת במדור, אך כשתראו במה מדובר תבינו שלא נותרה לנו ברירה. וגם: המזמוזים שהסעירו את תעשיית האופנה, תצוגת הניינטיז התוססת והאקססורי הכי חם על החופים. הרגעים שעשו לנו את השבוע

עיבוד תמונה

נתחיל בהתנצלות: גם השבוע אנחנו נאלצות לפתוח את המדור עם הגברת בלה חדיד, שהפעם באמת לא הותירה לנו ברירה. דוגמנית-העל שוטטה ברחובות ניו יורק ועשתה סידורים, כשהיא לבושה בפיסת בד לה היא קוראת חולצה. כך זכה צלם פפראצי מוכשר במיוחד לתעד את תקרית האנדר-בוב הגדולה בהיסטוריה. אגב מאמי, מה היה לך שם בחמגשית?

מעצב-העל אלכסנדר וונג הרים תצוגה שחוגגת פטריוטיות לקראת ה-4 ביולי, באווירת רוקנ'רול אמריקאי של שנות התשעים. על המסלול הוצגו ג'ינסים קרועים, מעילי עור, בנדנות וכמובן פסים וכוכבים. במילים אחרות: בלה וקאיה התחפשו לאקסל רוז.

כשבחורה בת 21 הופכת לקוגרית

קנדל ג'נר ואנואר חדיד. אינסטגרם, אתר רשמי
אנחנו מתות לראות את מוחמד חדיד וקייטלין ג'נר יחד בארוחת שישי. קנדל ואנואר/אתר רשמי, אינסטגרם

צריך לדבר על הסערה האחרונה מבית קנדל ג'נר. הרשת גועשת מאז האפטר פארטי של טקס פרסי האופנה, שם נתפסה הדוגמנית מתמזמזת בפומבי עם לא אחר מאשר אנואר חדיד, אחיהן הקטן והקטין של בלה וג'יג'י. כל זה קורה כשהיא בכלל אמורה להיות הצמודה של שחקן האן.בי.איי בן סימונס. שובבה קטנה.

שעתן היפה של הקשות

דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
דין ודן קייטן, מעצבי המותג דיסקוורד/יח"צ חו"ל

לכבוד מצעד הגאווה הסופ"ש, ינחתו בתל אביב דין ודן קייטן, מעצבי המותג המצליח דיסקוורד. התאומים הזהים שיודעים להרים עיצבו חולצה מיוחדת לאלפי הבליינים שיחגגו במסיבה של ליין הפוראבר תל אביב. חמודים אל תדאגו, אתם ברשימות.

חולצות שעיצבו דין ודן למצעד הגאווה ולמסיבות של ליין פוראבר.
חולצה מיוחדת לאלפי הבליינים שיחגגו במסיבה של ליין הפוראבר תל אביב צילום: יח"צ)
חולצות שעיצבו דין ודן למצעד הגאווה ולמסיבות של ליין פוראבר.
גם זו דרך להשיג חינמים למסיבה

טרנד האוברסייז משתלט לנו על הראש, והכובעים הגדולים הופכים כעת לאקססורי הכרחי בחופים - בלי קשר לענייני ההגנה מפני השמש. אפשר לראות את זה על אושיות הסטייל באינסטה ובקמפיינים החדשים, ובהתאם לכך - גם בסניף זארה הקרוב לביתכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully