וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 44, קייט מוס מסתובבת בשמלה הקצרה בעולם ומגלה שהיא אנושית

11.6.2018 / 8:30

האישה והאגדה, דוגמנית-העל בדימוס ומי שנחשבה למובילת ההרואין-שיק בשנות התשעים, כבר לא נכללת בקטגוריית הרזון הקיצוני. בסופ"ש האחרון היא חשפה רגליים והציגה גזרה חטובה ושרירית, אבל היו גם כמה צלמי פפראצי שהשיגו תמונות מזווית פחות מחמיאה שלה, וזה ריגש את כולנו

אתר רשמי

בווידיאו: קייט מוס בראיון חושפני למגזין W, פברואר 2017.

בגיל 44, קייט מוס מסתובבת בשמלה הקצרה בעולם ומזכירה לכל מי ששכח שהיא המלכה האם בכל הנוגע לשערוריות פפראצי. מצוידת בלוק הנכון, היא הגיע ביום שישי האחרון לצפות בתצוגת הגברים המדוברת של אנטוני וקארלו לבית האופנה סן לורן, שנערכה בניו ג'רסי, יחד עוד שורת מוזמנים מוקפדת. המילייה של וקארלו שהוזמן לאיוונט היה מרענן וכלל אושיות תרבות כמו שרלוט גינסבורג, לורן היל, וינסנט גאלו, ג'וליאן מור ושון לנון, או בקיצור - לא הסגנון של משפחת חדיד & קרדשיאן שלא נכחו בקהל.

מוס לבשה אוברול שחור במראה של שמלה באורך מיקרו-מיני מבית סן לורן, בעל שרוולים ארוכים, מפתח קדמי עמוק ואבנט מוזהב במותן. הלוק החושני חשף זוג רגליים שזופות בעקבי סטילטו קלאסיים, וקייט קיבלה ערימות של תשומת לב מגדוד הצלמים שתיעדו אותה בשקיקה מכל כיוון.

עוד באותו נושא

כאן כדי להישאר: בגיל 43, קייט מוס מצטלמת בעירום מלא

לכתבה המלאה
פפראצי קייט מוס עם צלוליט בשמלת אוברול קצרה של סן לורן. אינסטגרם, אתר רשמי
אנושית עם צלוליט. קייט באוברול במראה של שמלה באורך מיקרו-מיני מבית סן לורן/אתר רשמי, אינסטגרם

ברוב בצילומים הפרונטליים ניכר שהדוגמנית בדימוס ומי שנחשבה כמובילת ההרואין-שיק בשנות התשעים, כבר אינה נכללת בקטגורית הרזון הקיצוני אמנם אבל עדיין נראית במיטבה עם גזרה חטובה ושרירית. אבל היו כמה שהצליחו להשיג תמונות שלה מזווית אחורית פחות מחמיאה, ושם בלט דווקא הצלוליט בירכיה הפנימיות.

רק לפני שנה הודתה מוס בראיון נדיר לגרדיאן הבריטי שאחרי עשרים שנות דוגמנות, היא החלה לראשונה לעשות ספורט. "תמיד חשבתי 'איזה ייסורים, אני לא חוזרת לשם. זה עינוי", אמרה והוסיפה "אבל עכשיו אני ממש נהנית מזה". אז כן, קייט מוס, האישה והאגדה, חצתה את גיל 40, אמרה ביי ביי לרוקנ'רול שהגדיר אותה, עדיין יפהפיה אבל קצת יותר אנושית. ואם לא זה מספיק משכנע, תראו אותה בתמונות נוספות מאותו יום בדייט עם הבסטי נעמי קמפבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully