וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת שוב סוערים: האם דונלד טראמפ מסתובב עם כפילה של מלניה?

14.6.2018 / 9:32

ההיעדרות של האישה הראשונה ממספר אירועים גרמה לרבים לתהות האם נשיא ארצות הברית הופיעה לטקס הוקרה לחיילי מלחמת העולם השנייה עם כפילה. "זו קים קרדשיאן או כפילה", טענה אחת הגולשות

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

דאגה נרשמה בארצות הברית נוכח היעדרותה של מלניה טראמפ מהאירועים הפומביים האחרונים של נשיא ארצות הברית. הכל התחיל ב-10 במאי, כשמלניה עזרה לקבל שלושה אזרחים אמריקאים ששוחררו מצפון קוריאה, ביחד עם בעלה כמובן. אלא שארבעה ימים לאחר מכן היא עברה ניתוח כליות בוושינגטון, ומאז בקושי נראתה על ידי התקשורת האמריקאית.

בימים האחרונים היא אמנם חזרה למרכז הבמה, אולם ברשת צצה לה תאוריית קונספירציה שכבר הופיעה בעבר: לא מדובר במלניה טראמפ, כי אם בכפילה. "אנשים רבים טוענים שמדובר בכפילה", צייץ אחד הגולשים בטוויטר לאחר אחת ההופעות הפומביות האחרונות של מלניה, בטקס הוקרה לחיילי מלחמת העולם השנייה, בו נראה רק העורף שלה לצד נשיא ארצות הברית. אחר הוסיף: "זו כפילה, או לפחות העורף של הכפילה". שלישי טען: "כן, זה ההיפך ממשכנע", ורביעית הוסיפה: "זה נראה כמו קים קרדשיאן, או אולי כמו הכפילה של מלניה".


עוד ב"אסור לפספס":

התאוריה הזו כבר הועלתה בעבר: הרשת בהיסטריה: האם דונלד טראמפ החליף את מלניה בכפילה?
בקרוב בחנויות: בובת מין של כוכבת הפורנו והפילגש של דונלד טראמפ סטורמי דניאלס
הרגע בו סוכן FBI עושה סלטה לאחור ויורה בטעות באחד החוגגים
הדוגמנית שהפכה לבת ערובה של בן זוגה והצילה את עצמה בזכות סלפי

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה בתדרוך בוושינגטון, 6 ביוני 2018. רויטרס
אין סיבה לדאגה. או שאולי יש? מלניה ודונלד טראמפ בשבוע שעבר/רויטרס

האישה הראשונה מיהרה לחשבון הטוויטר שלה והצהירה: "אני והנשיא היינו בטקס הוקרה לגיבורינו הנופלים. תודה למשפחותיהם שהצטרפו אלינו".

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. באוקטובר האחרון מלניה הופיעה עם משקפי שמש כהים ולא ממש נראתה כמו עצמה, מה שגרם לתאוריות הקוסנפירציה להתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully